przez Piaggio » 7 mar 2013, o 18:03
Hymmm, nie bardzo wiem o co kamanz tymi wzmacnianymi- zwykle to zwykłe, maja standardową wysokość do danego modelu, np GT i GTI mają niższe spręzyny przez co auto posadzone ejst nieco niżej, jeżeli na ori, jeżeli chcesz auto niżej, masz dwa wyjscia albo tzw kit ( niższa spręzyna? albo Gwint- wtedy wysokośc roegulujesz sobie sam, co do kitu- zalezy od obnieżenia, i np na zwykły seryjny amor mozna zastosować sprężyne niższa o 40mm do 60mm nizsza od standardowej, lecz treza sie liczyc z szybszym zuzyciem amora, ewentualnie wkładasz amortyzator o skroconym skoku tlumienia, tak czy siak, stosując kit badz tez gwint auto napewno bedzie satbilniejsze i sztywniejsze! w poruwnaniu z orginalnym zawieszenniem,
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!