rozpórka przednich kielichów

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Postprzez chomik » 21 gru 2012, o 00:40

Opik , nie miałem zamiaru pociskac czy cos ze masz miekki zawias . Tylko pisze o takich zawiasach jak FK z regulowana twardością , gdzie w gwarancji zawiasu pisze ze powyżej 0,5 twardosci producent nie odpowiada za szkody spowodowane w aucie a od twardosci potrafią pękać przednie szyby :D
Avatar użytkownika
chomik
Fanatyk
 
Posty: 1172
Dołączył(a): 29 lis 2010, o 01:26
Lokalizacja: Toruń
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

 

Postprzez Opik » 21 gru 2012, o 00:44

Wiesz, mnie jakoś nie razi to że ktoś powie o moim samochodzie coś nie tak, tylko mówię że jest nieco inaczej. Nie jeden się dziwił że ma Golfa dużo niżej niż mój a mimo wszystko miększy jest :D
Pakując taki betonowy zawias, który ugnie się centymetr, to tylko i wyłącznie klatka przelotowa z zastrzałami nadkoli, rozpórka nawet nie pomoże :D ja mówię o "normalnym" gwincie, typu ta technix, mts itp. I przy nich i normalnej asfaltowej jeździe nie poczuje różnicy między tą rozpórką TT a jakąś za kwadryliard pesos
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Paweu » 21 gru 2012, o 11:44

Na kilku forach wyczytać można że aluminiowa rozpórka to strata pieniędzy ponieważ alu pracuje bardziej od stali...

Wszystko zależy od tego na jak twardym zawiasie będzie siedział samochód..

Opik na miękkim zawiasie taki tatechnix zda egzamin ale już przy betonie ujmę to zbrojonym może być problem i taka alu rurka będzie się gięła razem z budą...

No ale jak wiadomo zasobność portfela utwierdza w przekonaniach... ;-)
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez Andrew » 21 gru 2012, o 12:31

panowie to juz nie chodzi czy alu czy stal... one po prostu gna sie przy regulacji (przy tej nieszczesnej srubie rzymskiej) czyli kazda sztywna (bez regulacji) bedzie dobra takie moje zdanie :-D
Avatar użytkownika
Andrew
Badacz tematu
 
Posty: 179
Dołączył(a): 24 maja 2012, o 19:09
Lokalizacja: pruszcz gdanski

Postprzez Opik » 21 gru 2012, o 15:22

No to widocznie mam jakiś ewenement, bo nic się nie gnie i przy twardym kicie czuć różnicę z/bez. Gdyby nic nie dawała to sprzedałbym ją od razu na allegro i szukał pełnej, albo pokombinował z wyspawaniem takowej. Ale że naprawdę daje radę, to została i sobie chwale ;)
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez chomik » 21 gru 2012, o 15:39

Opik napisał(a):No to widocznie mam jakiś ewenement, bo nic się nie gnie i przy twardym kicie czuć różnicę z/bez. Gdyby nic nie dawała to sprzedałbym ją od razu na allegro i szukał pełnej, albo pokombinował z wyspawaniem takowej. Ale że naprawdę daje radę, to została i sobie chwale ;)

Albo nie masz porównania jak prawidłowo powinna usztywniać .. w jakim stopniu ;)
Najważniejsze , ze spełnia twoje oczekiwania .
Avatar użytkownika
chomik
Fanatyk
 
Posty: 1172
Dołączył(a): 29 lis 2010, o 01:26
Lokalizacja: Toruń
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Karol B. » 21 gru 2012, o 21:51

Najfajniej to znaleźć stalową bez regulacji używkę(cena bardziej przystępna :hyhy: ) Planuje gwint, więc za rozpórką warto się od razu rozejrzeć :-)
Avatar użytkownika
Karol B.
Members
 
Posty: 1620
Dołączył(a): 30 lis 2008, o 21:15
Lokalizacja: Podlasie-BSK

Postprzez Paweu » 21 gru 2012, o 22:20

kawałek rury ,kawałek spawarki , troche mocowania na kielichy i masz homemade lepsze niż nie jeden wiechers :hyhy:
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez Karol B. » 21 gru 2012, o 22:27

Paweu_mk3, jak nie znajdę odpowiedniej, to możliwe że spróbuje tak zadziałać :-)
Avatar użytkownika
Karol B.
Members
 
Posty: 1620
Dołączył(a): 30 lis 2008, o 21:15
Lokalizacja: Podlasie-BSK

Postprzez Paweu » 21 gru 2012, o 22:39

Karol B. napisał(a):Paweu_mk3, jak nie znajdę odpowiedniej, to możliwe że spróbuje tak zadziałać


Ja na wiosnę będe coś w tym temacie kombinował bo nie mam ogrzewanego garażu.. ba... nawet garażu nie mam.

Pytanie czy taka rozpórka hołmejd może być prosta.. od kielicha do kielicha i będzie tak samo spełniać swoje zadanie jak taki gięty wiechers. Bo z wyginarką do rur u mnie ciężko.
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez Opik » 21 gru 2012, o 23:37

chomik napisał(a):
Opik napisał(a):No to widocznie mam jakiś ewenement, bo nic się nie gnie i przy twardym kicie czuć różnicę z/bez. Gdyby nic nie dawała to sprzedałbym ją od razu na allegro i szukał pełnej, albo pokombinował z wyspawaniem takowej. Ale że naprawdę daje radę, to została i sobie chwale ;)

Albo nie masz porównania jak prawidłowo powinna usztywniać .. w jakim stopniu ;)
Najważniejsze , ze spełnia twoje oczekiwania .


może i nie mam, tak samo jak nie mam budy spawanej z 5, którą trzeba usztywniać na wszystkie sposoby bo się gnie w każdym możliwym miejscu i wszystko trzeszczy ;)

pewnie że stalowa i konkretnej marki będzie lepiej spełniać swoje zadanie, ale jak już powiedziałem - w cywilnym samochodzie i tak się tego nie
No i co po Sparco jak się ją przymocuje na wkręty do kielichów (autentyk) :lol:
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości

cron