Samochód pływa po drodze przy prędkości 90+ km/h

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Samochód pływa po drodze przy prędkości 90+ km/h

Postprzez Chudy155a » 13 lis 2014, o 00:03

Witam mam taki problem zauważyłem że przy 90+ km/h auto zaczyna mi pływać pod drodze nie wiem od czego to zależy , po gładkim nowym asfalcie jest ok ,lecz gdy wjadę na stary jest koniec walka o utrzymanie na swoim pasie ;/ i dodam że kierownica dziwnie reaguje na skręcanie razy skręcę idzie płynie a raz skręcę i nie reaguje a za moment o większym promieniu auto skręci , strach jeździć ;/
Avatar użytkownika
Chudy155a
Badacz tematu
 
Posty: 152
Dołączył(a): 25 kwi 2014, o 12:40
Lokalizacja: Czerwionka

Samochód pływa po drodze przy prędkości 90+ km/h

 

Postprzez Gesiu_15 » 13 lis 2014, o 00:04

Chudy155a, tuleje na tylnej belce nie są przypadkiem do wymiany ? :luka:
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Chudy155a » 13 lis 2014, o 00:10

Gesiu_15 napisał(a):Chudy155a, tuleje na tylnej belce nie są przypadkiem do wymiany ? :luka:

Wydaje mi się że to wina przodu z racji iż amortyzatory na kielichach są podniesione i nie mam pojęcia jak to naprawić ;/
Avatar użytkownika
Chudy155a
Badacz tematu
 
Posty: 152
Dołączył(a): 25 kwi 2014, o 12:40
Lokalizacja: Czerwionka

Postprzez Gesiu_15 » 13 lis 2014, o 00:44

Chudy155a, sprawdź stan elementów zawieszenia z przodu skoro tak ci się wydaje że z przodu wina leży .

Chudy155a napisał(a):Wydaje mi się że to wina przodu z racji iż amortyzatory na kielichach są podniesione


sprawdź stan poduszek + łożyska , jak wygląda miseczka sprężyny :-) tu masz fotoporadę jak się zabrać do tego .

http://www.golf3.pl/topics28/wymiana-am ... htm#560651
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez gello1 » 13 lis 2014, o 10:08

Tylna tulejka przedniego wahacza.
Avatar użytkownika
gello1
Gaduła
 
Posty: 723
Dołączył(a): 31 sie 2009, o 15:51
Lokalizacja: LKS

Postprzez fgrubass » 28 lis 2014, o 22:08

Chudy,
Wszyscy bardzo dobrze Cię naprowadzają. Ja (na własnych doświadczeniach) przekonałem się, że pływanie (a właściwie rzucanie) auta po drodze mogą powodować lipne opony. Miałem dwie takie i czy zakładałem z przodu czy z tyłu to tak jak piszesz - walka. Zmiana opony i auto inne.
Nie zakładałeś ostatnio zimówek?
fgrubass
Czytacz
 
Posty: 48
Dołączył(a): 30 lis 2010, o 13:25
Lokalizacja: Białystok
Silnik: 1600 ABU
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Emiczka » 29 lis 2014, o 11:54

jakby były do wymiany tuleje tylej belki to by raczej waliło tak jak u mnie.
Myślę, że wina leży gdzieś z przodu ale w ogóle jak puścisz kierownicę nawet na prostym asfalcie to cie gdzieś znosi czy nie?
Avatar użytkownika
Emiczka
VIP
 
Posty: 2205
Dołączył(a): 10 lis 2011, o 13:42
Lokalizacja: Łódź
Rocznik: 2003
Silnik: 1.6 passat B5fl
Paliwo: PB
Nadwozie: kombi

Postprzez Pawlix » 29 lis 2014, o 18:26

miałem to samo . wymiana tuleji akurat tył mi plywal wymiana tuleji + amorki i przeszło :) jeśli przód plywa to amorki tak samo szybki test naduś prawą lub lewą strone maski jezeli pojdzie w dól gładko i lekko czyli amorki
Avatar użytkownika
Pawlix
Badacz tematu
 
Posty: 170
Dołączył(a): 25 paź 2014, o 13:35
Lokalizacja: Lubuskie

Postprzez golf 1.4 » 30 lis 2014, o 15:44

Ja stawiam na amorki, zrób tak jak mówi kolega Pawlix, auto powinno stać sztywno i jeśli uginasz go jedna ręką to amory do wymiany
Avatar użytkownika
golf 1.4
Gaduła
 
Posty: 696
Dołączył(a): 4 gru 2011, o 16:06
Lokalizacja: EL Łódź
Rocznik: 1993
Silnik: 1.4 ABD
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Chudy155a » 8 gru 2014, o 00:59

Panowie sprawa wyglada tak :) Zdjąłem koła przednie i przy ruszaniu piasta góra dół jest luz na sworzniu wiec zapewne sa do wymiany zresztą ostatnio na przeglądzie sam mi powiedział gościu że są już lekko " wyrąbane" i za jakiś czas będą do wymiany jutro jade po tuleje gumy sworznie i drążki ;)

czyli taki zestaw jak tu http://allegro.pl/tuleje-sworzen-wahacz ... 12361.html tylko że z LEMFORDERA
Avatar użytkownika
Chudy155a
Badacz tematu
 
Posty: 152
Dołączył(a): 25 kwi 2014, o 12:40
Lokalizacja: Czerwionka

Postprzez Pawlix » 9 gru 2014, o 19:45

młotek i nawalanie haha ;D lub jakaś opalara zeby zeszło :D tuleje ^^
Avatar użytkownika
Pawlix
Badacz tematu
 
Posty: 170
Dołączył(a): 25 paź 2014, o 13:35
Lokalizacja: Lubuskie

Postprzez Gesiu_15 » 9 gru 2014, o 19:47

Pawlix, do mechanika i dajesz na flaszke i po kłopocie niż sie meczyć :)
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Następna strona

- - - felgi stalowe skoda fabia



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 35 gości