sciąga golfa na rondzie

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

sciąga golfa na rondzie

Postprzez czarny198901 » 19 sty 2012, o 23:24

Witam mam golfa 3 jezeli wchodze gwałtownie na rondo klub w jakis luk to sciaga autko tak gdyby sie kola smykaly dododam ze zawieszenie jest ok czy moze byc to stabilizator??
czarny198901
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 2 sty 2012, o 22:59
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

sciąga golfa na rondzie

 

Postprzez prezesik » 19 sty 2012, o 23:48

czarny198901 napisał(a):czy moze byc to stabilizator??
w 1.4 nie było stabilizatorów.
jedź na stację diagnostyczną i niech sprawdzą zbieżność oraz czy nie ma luzów w przednim zawieszeniu.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez czarny198901 » 19 sty 2012, o 23:58

wszystko ok właśnie bo byłem na przeglądzie nie miał problemów zadnych moze rozpórke warto dać na kielichy nie wiem sam wtak wszystko ok a jak bym chciał ostro skrecic to po prostu bok ucieka kto wie co to jest
czarny198901
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 2 sty 2012, o 22:59
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Postprzez Jogi83 » 20 sty 2012, o 06:02

witam.
Też tak miałem, przyczyną były tuleje na tylnej belce pod amortyzatorami.
Koła nie trzymały mi pionu, przy szybkiej jeździe na zakrętach zarzucało mi dupą.
VW Golf III
Rok- 01.1993
Silnik- 1.6 ABU (b+g)
Model- 5-drzwiowy
Jogi83
Czytacz
 
Posty: 50
Dołączył(a): 14 mar 2010, o 10:16
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez MTi » 20 sty 2012, o 19:19

Jogi83 napisał(a):witam.
Też tak miałem, przyczyną były tuleje na tylnej belce pod amortyzatorami.
Koła nie trzymały mi pionu, przy szybkiej jeździe na zakrętach zarzucało mi dupą.

Potwierdzam. mam tuleje tylne do wymiany i nawet latem na rondzie potrafiło szmyrgnąć.
MTi
Badacz tematu
 
Posty: 291
Dołączył(a): 12 kwi 2011, o 18:41
Lokalizacja: KN-a

Postprzez Golfik1986 » 20 sty 2012, o 21:02

zmien diagnoste u mnie to samo wpadam u mnie na rondo na nim torowisko auto tanczy tylnie tuleje do wymiany lub amorki a to by plywal
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez czarny198901 » 21 sty 2012, o 00:58

zgadza sie tylko ze mi sciaga przod auta wiec co tu maja tylne belki
czarny198901
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 2 sty 2012, o 22:59
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Postprzez Jogi83 » 21 sty 2012, o 11:47

Sprawdź czy koła mają pion, przód i tył.
U mnie tylne nie miały pionu.
Możesz mieć też przednie poduszki amorów do wyrzucenia.
VW Golf III
Rok- 01.1993
Silnik- 1.6 ABU (b+g)
Model- 5-drzwiowy
Jogi83
Czytacz
 
Posty: 50
Dołączył(a): 14 mar 2010, o 10:16
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez czarny198901 » 21 sty 2012, o 12:36

własnie o tym myslalem musze to sprawdzic
czarny198901
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 2 sty 2012, o 22:59
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Postprzez Golfik1986 » 21 sty 2012, o 17:20

duzo ma do zbieznosci tyl. ja mialem amorek wylany z tylu i sciagal mi na lewo koleina ciaglo na lewo zmienilem i jak reka odjal. a zebiznosc zawsze ustawia sie zgledem tylu takze jak np tyl krzywy od jakiegos dzwona zbieznosc ciezko ustawic
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz


- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości