ściaga w lewo przy dodawaniu gazu

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

ściaga w lewo przy dodawaniu gazu

Postprzez winiarsko » 15 sty 2013, o 16:25

Czesc, po piątkowych szklankach na ulicy miałem przygodę z krawężnikiem. uderzyłem lewym kołem, felga się wgniotła powietrze uszło choć uderzenie nie było mocne, może z 10 km na godzine. założyłem zapas zajechałem do wulkanizatora założyli nowa opone(staera była łysa wiec kupiłem nowa uzywke.) wrociłem do domu i ok. dzisiaj jade do pracy i cos zaczęło mnie sciagac w lewo jak jechałem, gdy dodam mocniej gazu to sciaga ewidentnie. Co to może być? mam nadzieje ze nic poważnego. nie mowie ze skreca mi w lewo ale jak depne gazu to tak po 200 metrach zjedzie z prawej strony pasa na lewo. Pozdrawiam.
winiarsko
Czytacz
 
Posty: 122
Dołączył(a): 22 lut 2012, o 22:58
Lokalizacja: Zabrze

ściaga w lewo przy dodawaniu gazu

 

Postprzez Lucek777 » 15 sty 2013, o 17:02

No takie pogody , sprawdź tuleje wahacza , obejrzyj czy wahacz nie wygięty , no i mógł stracić zbieżność, raz mi gałka wyskoczyła o kilka zwojów gwintu.


Ps. No i czy opona o tym samym profilu , i czy ta używka nie jest uszkodzona , ustawiałem kiedyś zbieżność chyba 2 godz już brakło mi pomysłów ale postanowiłem zrobić test i zamieniłem koła lewe z prawym i zaczęło ściągać w przeciwnym kierunku więc jak się okazało tak przytarta guma była choć nie widoczne to było gołym okiem . Więc taki test też możesz zrobić nawet może jako pierwszy .
Mój były goferek
moj-golf/golf-mk3-2-0-16v-abf-by-lucek777-t63414.html
Masz problem z autem , chcesz naprawić lub pospawać ? Napisz lub zadzwoń 501-973-826
Avatar użytkownika
Lucek777
Gaduła
 
Posty: 522
Dołączył(a): 18 paź 2009, o 04:34
Lokalizacja: LODZ
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez pietrasiak2 » 15 sty 2013, o 17:28

Tak jest zacznij od sprawdzenia cisnienia , wysokosci profilu,sprawdz tez czy nie skrzywilo drazka kierowniczego z tej strony :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez winiarsko » 15 sty 2013, o 18:12

opona ta sama stan idealny, 8mm bieznika. no będę musiał podjechać na kanał albo na sprawdzenie zbieznosci, da to co ? opona prawa ma 7 mm a lewa 8 mm. wczoraj mierzone. tak jak mówiłem, jazda z delikanym gazem równa się delikatnemu sciąganiu jazda z mocnym gazem mocniejsze sciąganie. przy hamowaniu i jeździe bez gazu jedzie prosto. dziwne, bo stało się to tak jakby "nagle" bo wczoraj wracałem na tym kole nowym 40 km od miejsca zamieszkania i nic nie zauważyłem, tak sano na dojazdówce, a tu wracam z pracy i takie cos... macie jeszcze jakies pomysły ?
winiarsko
Czytacz
 
Posty: 122
Dołączył(a): 22 lut 2012, o 22:58
Lokalizacja: Zabrze

Postprzez pietrasiak2 » 15 sty 2013, o 19:25

Inne sugestie- sprawdź górne mocowanie amora,ten drążek i stabilizator . Stuknięcia jakigoś nie masz jak gwałtownie ruszysz do przodu i w tył?Jednak obwiniał bym drążek ,mógł lekko dostać i zmieniło to geometrię :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez winiarsko » 15 sty 2013, o 22:24

wiesz co nie wsłuchiwałem się. jutro pojezdze i posprawdzam, a da się jakos wzrokowo dostrzec skrzywienia czy raczej będą minimalne trudno zauważalne? kurde jeztem zły bo miałem czas przeznaczo ny na inne roboty przy aucie ;p a jak to jest z tymi drogami ? przywaliłem w ten krawężnik bo był normalnie lod na ulicach. jeszcze nigdy takiego czegos nie widziałem... przecież to powinni posypać czy cos... eh.
winiarsko
Czytacz
 
Posty: 122
Dołączył(a): 22 lut 2012, o 22:58
Lokalizacja: Zabrze


- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości