Moim zdaniem bzdura. Sportowa zawiecha to sportowa.I to jest twarde i to jest twarde. Rozpórki zakładasz do usztywnienia karoserii przy twardym zawieszeniu. Czyli nie ma znaczenia czy to kit czy gwint.
Stealth bierz gwint. Jest to bardziej rozwojowe zawieszenie.Możesz sobie regulowac pod rozmiar koła i wogóle tak,żeby było idealnie tak jak napisał shibbyOP Zrobisz jak będziesz uważał ale przemyśl dobrze czy nie warto wydać parę złotych więcej i cieszyć się z możliwości jakie daje gwint decyzję pozostawiam Tobie
Pozdro [/quote]
Ale sie wszycy uparli najlepiej nie patrz na nasze zdanie tylko sam zadecyduj .. opinie znasz, kit jest kitem, gwint jest gwintem roznica tylko taka ze gwint regulowany no i cena
Co do rozporek przy gwincie..to na przod powinno sie dac, bo np mojemu kumplowi sie golf rozjechal i trzeba bylo rozporke..na tyl juz nie musisz a taka sugestia..na gwincie ustawimy sobie wysokosc wzgledem kol, przyjmijmy ze masz felgi 15' na profilu 45, ustawisz gwint pod kola, i pewnie zmienial nie bedziesz wiec po co to ? nie chce mi sie wierzyc ze co miesiac bedziesz mial nowe felgi itd Pozdrawiam!