Sprężyny -40

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Sprężyny -40

Postprzez Pro100 » 30 kwi 2009, o 23:12

Witam myślałem nad kupnem sprężyn -40 mam takie pytanie czy moge je założyć na orginalne amorki? Czy raczej sie w to nie bawic bo wyleja... ???
Avatar użytkownika
Pro100
VIP
 
Posty: 2623
Dołączył(a): 22 cze 2008, o 16:38
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Rocznik: 93
Silnik: R32
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Sprężyny -40

 

Postprzez Jacol » 30 kwi 2009, o 23:19

Lepiej kupic krotszy amor. Standardowy bedzie pracowal w zupelnie innym zakresie niz przewidziano i sie poprostu zj ebie po jakims czasie. Jesli bedziesz sam wymienial, co polecam, to nie zapomniej przepompowac go w rekach kilka razy przed montazem do auta.
GOLF 3 - 1.6 75KM - ABU - GL 5D


kontakt: gg 4684235 / mail: clau&tlen$pl
Avatar użytkownika
Jacol
Badacz tematu
 
Posty: 354
Dołączył(a): 23 lip 2008, o 22:06
Lokalizacja: no czesc

Postprzez Pro100 » 30 kwi 2009, o 23:20

wiesz chodzi po prostu o to ze mam okazje kupic za flaszke dlatego sie pytam bo slyszalem od co nie ktorych ze do -40 nie jest konieczna wymiana amorkow co o tym myslisz?
Avatar użytkownika
Pro100
VIP
 
Posty: 2623
Dołączył(a): 22 cze 2008, o 16:38
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Rocznik: 93
Silnik: R32
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Jacol » 30 kwi 2009, o 23:27

Konieczna nie konieczna. Jak zalozysz te springi to auto sie nie zapali i pojezdzisz. Jak zalozysz dojazdowke to tez pojezdzisz...


Nizsza sprezyna wymusza na standardowym amortyzatorze zupelnie inny obszar w ktorym on pracuje co negatywnie wplywa na jego zywotnosc. Ja Ci nie powiem, ze po tysiacy lub 10tys kilosow Ci one padna bo zaraz i tak ktos powie, ze jezdzi tak juz 5 lat i nic sie nie dzieje. Tak samo jak ktos odczul wzrost mocy po instalacji stozka z allegro w 1.4 lpg. Wielu jest patenciarzy. Ja generalnie kieruje sie rozsadkiem. Najgorsze co moze byc, to przyzwyczaic sie do niepoprawnych nawykow.
GOLF 3 - 1.6 75KM - ABU - GL 5D


kontakt: gg 4684235 / mail: clau&tlen$pl
Avatar użytkownika
Jacol
Badacz tematu
 
Posty: 354
Dołączył(a): 23 lip 2008, o 22:06
Lokalizacja: no czesc

Postprzez Pro100 » 30 kwi 2009, o 23:32

No tak jak mowisz mowia wlasnie ze jezdza tak roku i nic wszystko ok... Nie stac mnie zaraz na wymiane amorow wiec sie troche boje :-/
Avatar użytkownika
Pro100
VIP
 
Posty: 2623
Dołączył(a): 22 cze 2008, o 16:38
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Rocznik: 93
Silnik: R32
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Jacol » 30 kwi 2009, o 23:41

Ja sam mam wiele do zrobienia w golfie a niewiele kasy. Ostatnio poszedl Bilstein B2 na tyl, nowe odboje i lozyska. Okazalo sie, ze zostaly do wymiany jeszcze tuleje tylnej belki. Do konca maja jezdze na zimowkach bo nie mam forsy na nowe oponki letnie a uzywek nie kupie. Tobie radze chwile sie wstrzymac, dozbierac do amorow, sprzedasz stare amory i sprezyny i bedziesz pozniej spal spokojnie. Nic na sile, chytry dwa razy traci i sam sie o tym przekonalem.

A w ogole najwazniejsza sprawa, to czy oplaca sie pod wzgledem finansowym ladowac -40 i krotsze amory do 1.4, ktorym swiata nie zawojujesz. Ja mam 1.6 ABU i dalem sobie spokoj bo jest to poprostu bez sensu - szkoda pieniedzy bo efekty i tak niewspolmierne do calosci osiagow.
Ostatnio edytowano 16 maja 2009, o 01:56 przez Jacol, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Jacol
Badacz tematu
 
Posty: 354
Dołączył(a): 23 lip 2008, o 22:06
Lokalizacja: no czesc

Postprzez Pro100 » 30 kwi 2009, o 23:49

Jak sie nie ma co sie lubi to sie lubi co sie ma :-P :oops: wiesz no ja wszystko kupuje po taniosci... co sie nawinie jakas okazja to biore wiec wlasnie tak jak mowisz nic na sile...
Avatar użytkownika
Pro100
VIP
 
Posty: 2623
Dołączył(a): 22 cze 2008, o 16:38
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Rocznik: 93
Silnik: R32
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez strzeliniasty » 1 maja 2009, o 12:14

Pro100 napisał(a):slyszalem od co nie ktorych ze do -40 nie jest konieczna wymiana amorkow


siemka
ja mam seryjna zawieche i sprezyny -40/-40 dobrze sie jezdzi autko zrobilo sie trwardsze i poszlo ciut nizej i co najwazniejsze nie jest taczka na delikatnych nierownosciach leciutko plywa mi sie super jezdzi
Avatar użytkownika
strzeliniasty
Members
 
Posty: 2656
Dołączył(a): 9 paź 2008, o 22:42
Lokalizacja: Strzelin / Wrocław

Postprzez Pro100 » 1 maja 2009, o 16:00

A dlugo juz tak jezdzisz kolego?
Avatar użytkownika
Pro100
VIP
 
Posty: 2623
Dołączył(a): 22 cze 2008, o 16:38
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Rocznik: 93
Silnik: R32
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez e2 » 1 maja 2009, o 18:31

Pro100, ja jeżdżę tak od 2-óch miechów około i nie dzieje się nic póki co, ale już zbieram na amorki do siebie ;) biorę te na skróconym skoku i do tego talerzyki obniżające bo chcę niżej zejść z glebą ;).
Moje mk3
“go to work, send your kids to school
follow fashion, act normal
walk on the pavements, watch T.V.
save for your old age, obey the law
Repeat after me: I am free”
Avatar użytkownika
e2
Members
 
Posty: 1545
Dołączył(a): 18 lis 2008, o 12:04
Lokalizacja: Gotenhafen
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Pro100 » 1 maja 2009, o 19:36

Właśnie puki co... :-> Ok postanowilem zostac przy serii jak wymieniac to calosc... A moze i golfa :D
Avatar użytkownika
Pro100
VIP
 
Posty: 2623
Dołączył(a): 22 cze 2008, o 16:38
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Rocznik: 93
Silnik: R32
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez _zakix_ » 2 maja 2009, o 10:09

- 40 jest dobre na start, by nauczyć się jeździć. Ja latalem na takim zestawie około roku i tak średnio wspominam je ... teraz mam co prawda gwint i jest wg mnie o niebo lepsza jazda niż na -40 i seryjnym amorku :)
Avatar użytkownika
_zakix_
Czytacz
 
Posty: 91
Dołączył(a): 9 wrz 2007, o 15:38
Lokalizacja: Gryfino


- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości