Sprężyny obniżające.

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Postprzez saszelqq » 20 paź 2012, o 21:17

Tak tak, to są sprężyny do diesla ;-) O amortyzatorach już więcej pisać nie musicie, ale co do samych sprężyn dalej pewności nie mam ile obniżają :-P Jeśli ktoś będzie pewny niech pisze, jeśli nie, to sprawdzę na wiosnę na autku ;-)
Avatar użytkownika
saszelqq
Members
 
Posty: 2458
Dołączył(a): 28 lut 2012, o 00:09
Lokalizacja: Białystok
Rocznik: 1981
Silnik: 1.1 GG
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

 

Postprzez strzeliniasty » 20 paź 2012, o 21:36

saszelqq, ktos pisal wyzej

wez standartowa sprezyne postaw na ziemi obok postaw obnizajaca i zmierzysz sobie o ile jest nizsza
Avatar użytkownika
strzeliniasty
Members
 
Posty: 2656
Dołączył(a): 9 paź 2008, o 22:42
Lokalizacja: Strzelin / Wrocław

Postprzez Grzesiek2507 » 20 paź 2012, o 22:06

strzeliniasty napisał(a):saszelqq, ktos pisal wyzej

wez standartowa sprezyne postaw na ziemi obok postaw obnizajaca i zmierzysz sobie o ile jest nizsza


tylko, ze po wlozeniu do auta seryjna sprezyna na wejscie np siadzie 3 centy, a sportowa 1cm...wyjetych sprezyn nie zmierzysz, bo pomiar nie odziwerciedli ile to bedzie na aucie
Avatar użytkownika
Grzesiek2507
Members
 
Posty: 3684
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 15:12
Lokalizacja: Izbica Kujawska

Postprzez saszelqq » 20 paź 2012, o 22:36

Grzesiek2507 napisał(a):
strzeliniasty napisał(a):saszelqq, ktos pisal wyzej

wez standartowa sprezyne postaw na ziemi obok postaw obnizajaca i zmierzysz sobie o ile jest nizsza


tylko, ze po wlozeniu do auta seryjna sprezyna na wejscie np siadzie 3 centy, a sportowa 1cm...wyjetych sprezyn nie zmierzysz, bo pomiar nie odziwerciedli ile to bedzie na aucie

No właśnie o to mi chodzi ;-) Akurat kumpel miał wyjęte sprężynki ze swojego 1Z, więc zmierzyłem przód i jest krótsza od seryjnej o 1.5 zwoja, czyli mniej więcej 3cm, a ile siądzie w rzeczywistości to nie wiadomo :-P
Avatar użytkownika
saszelqq
Members
 
Posty: 2458
Dołączył(a): 28 lut 2012, o 00:09
Lokalizacja: Białystok
Rocznik: 1981
Silnik: 1.1 GG
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez siwy_83 » 22 paź 2012, o 15:15

Napewno nie popełniaj takiego błędu,ze założysz je na seryjne amorki bo ci się rozlecą po krótkim czasie ja tak miałem u siebie :-|
Golf 3 Gti Edition 2,0 16v ABF
moj-golf/2-0-16v-abf-gti-edition-by-siwy-t46449.html
Scirocco Scala 2,0 16v ABF
inne-samochody-z-rodziny-vag/scirroco-ii-scala-2-0-16v-abf-by-siwy-t58893.html
Old Volkswagen's NEVER die, They just get lower.
Avatar użytkownika
siwy_83
Fanatyk
 
Posty: 1096
Dołączył(a): 9 wrz 2011, o 10:36
Lokalizacja: Łódź

Postprzez chomik » 22 paź 2012, o 15:16

seryjne amorki wytrzymyją max -40 - -50 ....
Avatar użytkownika
chomik
Fanatyk
 
Posty: 1172
Dołączył(a): 29 lis 2010, o 01:26
Lokalizacja: Toruń
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez pawelkgw » 22 paź 2012, o 16:38

chomik, czyli -40 można spokojnie pakować? Auto nie skacze po drodze, lub jakieś tam inne nieporządane rzeczy?
Rozumiem, że nawet poprawi się skuteczność pokonywania zakrętów? Auto będzie sztywniejsze i nie będzie przechylać się w zakrętach?
pawelkgw
Czytacz
 
Posty: 39
Dołączył(a): 19 wrz 2012, o 18:43
Lokalizacja: ok. Końskie (TKN)

Postprzez saszelqq » 22 paź 2012, o 17:43

Sprężyny obniżające są twardsze od zwykłych, a więc lepiej będzie się jeździło w zakrętach ;-) Ja swoje amorki z przodu pewnie będę musiał na wiosnę zmieniać, bo już je słychać, więc i sprężynki razem pójdą w ruch zapewne :cwaniak: Ale jeszcze zobaczymy.
Avatar użytkownika
saszelqq
Members
 
Posty: 2458
Dołączył(a): 28 lut 2012, o 00:09
Lokalizacja: Białystok
Rocznik: 1981
Silnik: 1.1 GG
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez assesino » 23 paź 2012, o 19:41

Ja do swojego tdika wsadziłem sprężyny hp -40/40 do seryjnych amorów to usiadł sporo przód około 60 tyl 45.Jeżdżę tak od około roku i nic się nie dzieje z amorami.Ostatnio byłem na ścieżce i skuteczność zarówno przodu jak i tyłu ponad 70-74 % więc nic nie padło. A co do skakania to jest taki efekt na hopkach auto bujnie przodem 2-3 razy zanim amory go przytrzymają.Ale ten efekt na sporych hopach.Na równej drodze zakręty to bajka.
Alpine CDA 9835R...Hifonics Falcon...RAINBOW SLC 265.25 KICK NG...Alpine 3544...Audio System HX08SQ BR
Avatar użytkownika
assesino
Badacz tematu
 
Posty: 232
Dołączył(a): 18 lip 2011, o 12:39
Lokalizacja: Chełm

Postprzez saszelqq » 23 paź 2012, o 20:41

assesino napisał(a):Ja do swojego tdika wsadziłem sprężyny hp -40/40 do seryjnych amorów to usiadł sporo przód około 60 tyl 45.Jeżdżę tak od około roku i nic się nie dzieje z amorami.Ostatnio byłem na ścieżce i skuteczność zarówno przodu jak i tyłu ponad 70-74 % więc nic nie padło. A co do skakania to jest taki efekt na hopkach auto bujnie przodem 2-3 razy zanim amory go przytrzymają.Ale ten efekt na sporych hopach.Na równej drodze zakręty to bajka.

Ta fota w awatarze to właśnie na tych sprężynach? Bo ładnie to siadło ;)
Avatar użytkownika
saszelqq
Members
 
Posty: 2458
Dołączył(a): 28 lut 2012, o 00:09
Lokalizacja: Białystok
Rocznik: 1981
Silnik: 1.1 GG
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez assesino » 24 paź 2012, o 05:23

Tak na fotce jest już na tych springach :-)
Alpine CDA 9835R...Hifonics Falcon...RAINBOW SLC 265.25 KICK NG...Alpine 3544...Audio System HX08SQ BR
Avatar użytkownika
assesino
Badacz tematu
 
Posty: 232
Dołączył(a): 18 lip 2011, o 12:39
Lokalizacja: Chełm

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości

cron