[MK3] Sprężyny obniżające

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Postprzez Banita95 » 28 kwi 2014, o 10:08

Gesiu_15, Ta jest podobno jest bardzo twardy :P
Avatar użytkownika
Banita95
Members
 
Posty: 860
Dołączył(a): 3 lis 2013, o 00:34
Lokalizacja: Pasłęk
Rocznik: 99
Silnik: 2.3
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

 

Postprzez Pioneerek » 28 kwi 2014, o 10:16

To zakupie MTSa. bo porwałem sie "z motyką na słońce" kupując felgi 17 i taka troche koza sie zrobiła :D. Ale miekko nie jest :P MIałem też w planach montaż AirRide ale podobno jaja na przeglądach są, a zawiasu nie bede przekłądał żeby przegląd "zaliczyć". MOże znajde MTSa gdzieś na jakiejś promocji :) A może wiecie gdzie można tanio wychaczyć zawias :D
Nie śpię bo spamuje na forum. :P
Czerwony Przyjaciel https://www.golf3.pl/moj-golf/mk3-czerwony-edyszyn-t22148.html
Pioneerek
Badacz tematu
 
Posty: 179
Dołączył(a): 7 lis 2009, o 23:53
Lokalizacja: LaskoVWa
Rocznik: 1995
Silnik: AGU
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Gesiu_15 » 28 kwi 2014, o 10:52

Mapet ma często promocje http://mapet-tuning.com/sklep/ , szukaj też na allegro :-)
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Opik » 28 kwi 2014, o 13:32

Banita95 napisał(a):Gesiu_15, Ta jest podobno jest bardzo twardy :P


nie podobno tylko jest :D MTS też jest twardy, ale pracą przypomina normalny zawias, tzn ugina się i coś tam wybiera :) byłem w piątek na przeglądzie skręconym na maksa gwintem (amorki MTS, sprężyny TA) i po prawie roku jazdy wyszło prawie zerowe zużycie :D nowe pokazują 82-80% u mnie przód 80 i 78 a tył po 78 :D
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Pioneerek » 28 kwi 2014, o 13:45

A nie czepiają sie na przeglądzie że inne zawieszenie ? :P
Nie śpię bo spamuje na forum. :P
Czerwony Przyjaciel https://www.golf3.pl/moj-golf/mk3-czerwony-edyszyn-t22148.html
Pioneerek
Badacz tematu
 
Posty: 179
Dołączył(a): 7 lis 2009, o 23:53
Lokalizacja: LaskoVWa
Rocznik: 1995
Silnik: AGU
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Gesiu_15 » 28 kwi 2014, o 13:50

Pioneerek napisał(a):A nie czepiają sie na przeglądzie że inne zawieszenie ? :P


nie coś ty :-P kupuj gwint zakładaj i kręć ;-)
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Pioneerek » 28 kwi 2014, o 13:52

Czyli kupujemy gwint i kręcimy :D ale najpierw blacharz musi poratować po pod sierpami jakiś kornik rudy mieszka :( . Wszyscy mówią żeby golfa sprzedać ale ja sie tak łątwo nie poddam :D
Nie śpię bo spamuje na forum. :P
Czerwony Przyjaciel https://www.golf3.pl/moj-golf/mk3-czerwony-edyszyn-t22148.html
Pioneerek
Badacz tematu
 
Posty: 179
Dołączył(a): 7 lis 2009, o 23:53
Lokalizacja: LaskoVWa
Rocznik: 1995
Silnik: AGU
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Opik » 28 kwi 2014, o 13:52

Przecież to nie ma znaczenia :D Ważne żeby zawias miał w miarę normalny skoki wyjdzie normalnie :) Jakbyś miał cięte sprężyny i zamiast np 6 zwojów zostały tylko 3 to takie sprężyny nie pracują jak powinny, skok jest malutki i mogą wyjść cuda na badaniu, sprawność typu 30%. Ale ważne żeby wszystkie były względnie równo zużyte (5% odchyłki jest całkiem w normie) i żeby nie było dużych różnic między osiami :)
Do Aira mogą się co bardziej marudni doczepić bo taki zawias nie ma prawa jeździć po drogach, w praktyce zobacz ile osób jeździ...
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Gesiu_15 » 28 kwi 2014, o 13:54

Pioneerek napisał(a):ale najpierw blacharz musi poratować po pod sierpami jakiś kornik rudy mieszka :(


jak z tyłu ruda pod sierpami to wstawić reperaturki lub kawałki blachy , barankiem prysnąć pod sierpami i będzie :ok:
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Pioneerek » 28 kwi 2014, o 13:57

Pospawa ranty zaklepie bo felgi 8j :P. a potem gwint i malowanie całego golfa na mój kolor Flash Rot :mrgreen: Myśle na lipiec wyrobić sie ze wszystkim :)
Nie śpię bo spamuje na forum. :P
Czerwony Przyjaciel https://www.golf3.pl/moj-golf/mk3-czerwony-edyszyn-t22148.html
Pioneerek
Badacz tematu
 
Posty: 179
Dołączył(a): 7 lis 2009, o 23:53
Lokalizacja: LaskoVWa
Rocznik: 1995
Silnik: AGU
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Opik » 28 kwi 2014, o 14:05

jak tego rudego jest niewiele i masz sierpy to wycinasz wszystko co rude, kątówka się przyda żeby to ładnie wygładzić, podkład jakiś porządny, kolejny, antykorozyjna, szmery bajery, baranek albo inny środek i zakładasz sierpy :D Nie masz rudej, do tego masz więcej miejsca na oponę przy szerokiej feldze a z zewnątrz nic nie widać :D
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Pioneerek » 28 kwi 2014, o 14:10

na jednym zdjeciu widac ile rudej jest. Jest jej sporo http://www.golf3.pl/topics67/mk3-czerwo ... 148,45.htm i powiedzcie co sądzicie o felgach :P
Nie śpię bo spamuje na forum. :P
Czerwony Przyjaciel https://www.golf3.pl/moj-golf/mk3-czerwony-edyszyn-t22148.html
Pioneerek
Badacz tematu
 
Posty: 179
Dołączył(a): 7 lis 2009, o 23:53
Lokalizacja: LaskoVWa
Rocznik: 1995
Silnik: AGU
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości