[MK3] Sprężyny obniżające

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

[MK3] Sprężyny obniżające

Postprzez Pioneerek » 14 kwi 2014, o 17:07

Witam

Mam pytanie odnośnie sprężyn obniżających, jak to jest w golfie gti jakie sprężyny wybrać żeby siadł 4 cm. Obecnie zawieszenie seria GTI, wiec chyba niższe o te 2 cm od zwykłych golfów i nie wiem co wybrać.
A może ktoś am na sprzedaż jakieś sprężyny na przód i tył ? 8-)

Pozdrawiam Piotrek
Pioneerek
Badacz tematu
 
Posty: 179
Dołączył(a): 7 lis 2009, o 23:53
Lokalizacja: LaskoVWa
Rocznik: 1995
Silnik: AGU
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

[MK3] Sprężyny obniżające

 

Postprzez Gesiu_15 » 14 kwi 2014, o 17:13

to kup sprężyny -40/40 i siądzie niżej . Ja poroponował bym gwint bo kręcisz jak chcesz góra dół lub KIT MTSa czyli zestaw 4 amorów MTS , 4 sprężyny :-) Jak problem z kasiorką masz to kup same spreżyny -40/40 lub 60/40 , założysz na twoje amorki i będzie dobrze :-)
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Pioneerek » 14 kwi 2014, o 17:49

To ma być obniżenie doraźne, bo w przyszłości szykuje się airride. mam rozumieć ze 60 to tył a 40 przód ? :?:
Nie śpię bo spamuje na forum. :P
Czerwony Przyjaciel https://www.golf3.pl/moj-golf/mk3-czerwony-edyszyn-t22148.html
Pioneerek
Badacz tematu
 
Posty: 179
Dołączył(a): 7 lis 2009, o 23:53
Lokalizacja: LaskoVWa
Rocznik: 1995
Silnik: AGU
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Adzios » 14 kwi 2014, o 17:54

Nie, 60 to przód a 40 tył, o tyle auto powinno siąść niżej
Avatar użytkownika
Adzios
Czytacz
 
Posty: 78
Dołączył(a): 11 maja 2013, o 12:16
Lokalizacja: Podkarpacie

Postprzez Gesiu_15 » 14 kwi 2014, o 18:25

-60 przód i -40 tył :-) jak ma siąść ładnie kupić gwint :-)
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Pioneerek » 23 kwi 2014, o 08:43

A wiecie może jakie wysokie są spężyny w golfie ?
Nie śpię bo spamuje na forum. :P
Czerwony Przyjaciel https://www.golf3.pl/moj-golf/mk3-czerwony-edyszyn-t22148.html
Pioneerek
Badacz tematu
 
Posty: 179
Dołączył(a): 7 lis 2009, o 23:53
Lokalizacja: LaskoVWa
Rocznik: 1995
Silnik: AGU
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez roddi15 » 26 kwi 2014, o 00:23

jezeli masz takie plany jak piszesz to tylko GWINT !
masz tam regulacje od -20 do -80 ;) wtedy masz komfort decyzji (do normalnej jazy -40mm a przy okazjach -80mm i gleba hehe)
a jezeli chodzi o szczegoly to ja bym bardziej szukal dobrego uzywanego znanej marki niz
bral scierwo typu MTS czy TA-technix to moje zdanie

pozdro ziomek
Avatar użytkownika
roddi15
Czytacz
 
Posty: 56
Dołączył(a): 12 paź 2011, o 14:27
Lokalizacja: ZAMOŚĆ
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Pioneerek » 27 kwi 2014, o 20:50

Też właśnie myślę że gwint będzie lepszym rozwiązaniem. :hyhy: Tylko jakiej firmy szukać żeby nie kupić G....
Pioneerek
Badacz tematu
 
Posty: 179
Dołączył(a): 7 lis 2009, o 23:53
Lokalizacja: LaskoVWa
Rocznik: 1995
Silnik: AGU
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Opik » 28 kwi 2014, o 01:22

jak jeździsz rozważnie tzn nie tłuczesz się po krawężnikach itd to MTS wystarczy w zupełności ;)
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Pioneerek » 28 kwi 2014, o 07:16

A jakby dołożyć do AP ? opłaca się dopłacać do tego zawiasu ? czy bardzo podobny do MTS?
Nie śpię bo spamuje na forum. :P
Czerwony Przyjaciel https://www.golf3.pl/moj-golf/mk3-czerwony-edyszyn-t22148.html
Pioneerek
Badacz tematu
 
Posty: 179
Dołączył(a): 7 lis 2009, o 23:53
Lokalizacja: LaskoVWa
Rocznik: 1995
Silnik: AGU
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Banita95 » 28 kwi 2014, o 09:22

Pioneerek, Mts i Ta to budżetówki ale jak to mówią "Jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma" Mówią że Mts jest bardziej komfortowe i nie jest aż tak sztywne jak Ta czy dołożyć ? to już od ciebie zależy to ty będziesz jeździł na tym
Avatar użytkownika
Banita95
Members
 
Posty: 860
Dołączył(a): 3 lis 2013, o 00:34
Lokalizacja: Pasłęk
Rocznik: 99
Silnik: 2.3
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Gesiu_15 » 28 kwi 2014, o 09:29

Pioneerek kup MTsa podobno jest lepsze od TA :-)
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Następna strona

- - - Czerwone wino wytrawne



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości