sprężyny

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Postprzez Sivy » 31 lip 2009, o 22:33

czechu, nie lepiej zalozyc oryginalne sprezyny do 2E, siadaja nizej o 20 mm co do serii.

Sprezyna powinna byc dopasowana do silnika i zawieszenia, wiec kazda inna obliczona i wytworzona dla innych warunkow bedzie pracowac inaczej.
Jesli ma inna grubosc druta, dlugosc, ilosc zwojow czy tez maksymalne obciążenie oraz maksymalny skok to i auto bedzie zachowywac sie inaczej.
Alten VW Fück Opel ~VAGSTYLE~
Avatar użytkownika
Sivy
Members
 
Posty: 880
Dołączył(a): 25 cze 2008, o 10:00
Lokalizacja: Güttstadt

 

Postprzez czechu » 31 lip 2009, o 22:41

Ale problem w tym, że mój gofer stoi bardzo wysoko przodem. I nie wiem czy to wina sprężyn czy czegoś innego. Bo jeśli są od 2E to bez sensu żeby kupować drugi komplet tylko po to żeby się o tym przekonać. A te od ADZ mam za friko i chciałbym je przetestować przez parę dni. Liczę się natomiast z tym, że może mi ona pęknąć.
Avatar użytkownika
czechu
Czytacz
 
Posty: 38
Dołączył(a): 28 lut 2009, o 23:28
Lokalizacja: Częstochowa

Postprzez Sivy » 31 lip 2009, o 23:41

Proboj zatem.
Alten VW Fück Opel ~VAGSTYLE~
Avatar użytkownika
Sivy
Members
 
Posty: 880
Dołączył(a): 25 cze 2008, o 10:00
Lokalizacja: Güttstadt

Postprzez czechu » 2 sie 2009, o 15:44

No i zmieniłem sprężyny, i co się okazało? Autko stoi tak samo wysoko jak przed zmianą. Moje pytanie brzmi - dlaczemu? Czyżby amortyzator był za długi? Ma to jakieś znaczenie dla wysokości?
Avatar użytkownika
czechu
Czytacz
 
Posty: 38
Dołączył(a): 28 lut 2009, o 23:28
Lokalizacja: Częstochowa

Postprzez pablomed » 2 sie 2009, o 21:23

czechu napisał(a): Czyżby amortyzator był za długi?
tak, kup od GTI jakies kayaby najlepiej, chyba ze stac cię na droższe. Poza tym chyba akurat GTI Mk3 od poczatku produkcji mają springi z małymi talerzykami. Zmiana w 94 tyczy się słabszych wersji.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez piertn » 4 wrz 2009, o 21:23

pablomed, Kolego mylisz się co do GTI też przeszło zmiany konstrukcyjne.

Ja mam teraz odwrotnie mam zwykłego golfa 3 i wstawiłem zawieszenie od GTI z 2.0 16V na razie tylko na tył ale teraz to sie zastanawiam czy na przód też je wkładać po prostu brak komfortu z jazdy teraz golf czuje każda nawet najmniejszą nierówność.

Mam przy okazji takie pytanie do użytkowników GTI czy wasze też są takie sztywne z tyłu iż autko można maks 2-4 cm ugiąć na tyle
Zapraszam do oglądania i komentarzy.
http://golf3.pl/topics2/bon-jovi-96-sre ... 2644b7bbd2
piertn
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 12 sty 2009, o 19:36
Lokalizacja: Mazury

Postprzez Pascal » 5 wrz 2009, o 11:02

piertn napisał(a):Mam przy okazji takie pytanie do użytkowników GTI czy wasze też są takie sztywne z tyłu iż autko można maks 2-4 cm ugiąć na tyle


Nie mam GTI ale uwierz mi sa takie twarde to samo na gwincie ale i tak sobie go chwale :-D
Avatar użytkownika
Pascal
Members
 
Posty: 1054
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 00:31
Lokalizacja: TJE

jakie dobrac sprezyny??

Postprzez TOmeck » 26 wrz 2009, o 12:52

witam zainteresowanych, potrzebuje rady mianowicie, mam u siebie w golfie sprezyny zielone weiteca: przod -60(tak twierdzil sprzedajacy choc wydaje mi sie ze to jest -80) a tyl -40.Nie tak dawno zmienialem amory na przodzie(MTS technik) i odrazu wkladalem te wlasnie sprezyny ale gdy zlozylem przod to strasznie siadl i dlatego wydaje mi sie ze to sa -80mm, kola mi tarly gdzie niiegdzie no i auto oczywiscie twarde, zeby go troszke podniesc wsadzilem miedzy zwoje po jednej gumie (na przod) rzeczywiscie nie ocieralo ale auto bardzo twarde. Teraz prosze o rade na jakie by tu zmienic sprezyny zeby byl w miare niski max -60 ale zeby delikatnie mieksze byly?? jaka firma sprezyn?? co doradzacie
Avatar użytkownika
TOmeck
Badacz tematu
 
Posty: 173
Dołączył(a): 1 mar 2008, o 18:48
Lokalizacja: WiElIcZkA

Postprzez Procent » 26 wrz 2009, o 13:06

Musisz szukać na allegro. I najlepiej żeby były dostosowane właśnie do tego nacisku silnika tzw. dedykowane. Weitec, Eibach firm jest mnóstwo, ale zależy to od gotówki jaką dysponujesz
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Pascal » 26 wrz 2009, o 14:42

Może jak juz zalozyles amorki od MTSa to zakup sprężyny od niego napewno sie zgrają... ;-)
Avatar użytkownika
Pascal
Members
 
Posty: 1054
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 00:31
Lokalizacja: TJE

Postprzez TOmeck » 26 wrz 2009, o 18:51

wlasnie chodzi mi o to zeby najlepiej uzywki kupic bo to tylko i wylacznie przod chce.. z tego co gadaja to mtsa sprezyny strasznie twarde ale nie mialem to na 100% nie wiem jak to z nimi jest...
Avatar użytkownika
TOmeck
Badacz tematu
 
Posty: 173
Dołączył(a): 1 mar 2008, o 18:48
Lokalizacja: WiElIcZkA

Sprężyny

Postprzez raf.sie » 6 paź 2009, o 08:22

Zamierzam wymienić amortyzatory na przodzie.i pytanie czy odrazu wymieniać sprężyny czy nie??jak poznać że są zużyte?? I kolejne czym różnią się sprężyny zwykle od gt?? W sklepie powiedziano mi że tylko tym łożyskiem na górze.a długością twardością itp nie??
co za ......... naród
raf.sie
Badacz tematu
 
Posty: 259
Dołączył(a): 2 mar 2008, o 14:10
Lokalizacja: somewhere

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości