sprężyny

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Postprzez Opik » 11 kwi 2013, o 20:49

Damianeros napisał(a):Opik, a widzisz dziś już miałem jakieś 75 kg w bagaju (worki z nawozem czy coś) :lol: Wiesz wysokość wysokością ale sama szczelina między oponą a nadkolem po prostu straszy :-P
No to jest jakiś sposób czy tylko wymiana sprężyn na "sportowe"?


wymiana sprężyn, ewentualnie lecisz największym druciarskim drutem w druciarskim tjuningu i ciachasz sprężyny o ileś tam zwojów :hyhy:
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

 

Postprzez Damianeros » 11 kwi 2013, o 21:28

Opik, spoko. Na zawieszeniach samochodowych się szczególnie nie znam, ale chyba Cie pogięło że będę sprężyny ciął. :lol:
Latem coś się może pokombinuje :drunk:
Avatar użytkownika
Damianeros
Czytacz
 
Posty: 63
Dołączył(a): 19 gru 2012, o 20:06
Lokalizacja: Ściborzyce Wielkie

Postprzez Smolak » 23 kwi 2013, o 23:00

panowie i panie
każdy kto zamierza obniżyć choć o 1 cm zawieszenie, a nie ma kasy na zestaw sprężyna i amortyzator, to niech da sobie spokój !!!
zbierać kasę i zakładać zestaw !
takich buraków od razu widać na drodze jak mu ''żabkuje'' samochód
fizyki nie da się oszukać
po pierwsze , sprężyny obniżone są zawsze twardsze !
w innym zakresie pracuje amortyzator
seryjny amortyzator nie ''umie'' pracować z twardą sprężyną
itd itp
także zbierać kasę i polecam bo obniżenie to mniej komfortu ale dużo więcej bezpieczeństwa
nie polemizować z tym !
chyba żeś burak :(
Smolak
Czytacz
 
Posty: 128
Dołączył(a): 5 cze 2007, o 23:44
Lokalizacja: Kluczbork

Postprzez Paweu » 23 kwi 2013, o 23:05

Smolak napisał(a):panowie i panie
każdy kto zamierza obniżyć choć o 1 cm zawieszenie, a nie ma kasy na zestaw sprężyna i amortyzator, to niech da sobie spokój !


To wiadomo nie od dziś. Także żadnej ameryki ten post nie odkrył.

Smolak napisał(a):obniżenie to mniej komfortu ale dużo więcej bezpieczeństwa
nie polemizować z tym !


Nie opisano rodzaju obniżenia więc można polemizować. ;-)
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez scyzormks » 24 maja 2013, o 17:29

Panowie czy te springi podejda na mk3 gtd 92 r? Oczywiscie zwykłe amory

http://www.mapet-tuning.com/sklep/golf- ... prddvv6560
Avatar użytkownika
scyzormks
Gaduła
 
Posty: 637
Dołączył(a): 17 maja 2012, o 16:53
Lokalizacja: Wojkowice

Postprzez Paweu » 25 maja 2013, o 20:20

scyzormks napisał(a):Panowie czy te springi podejda na mk3 gtd 92 r? Oczywiscie zwykłe amory

http://www.mapet-tuning.c...jq50cprddvv6560


Tak. Ew może być że będziesz musiał zmienić poduszki na nowszy typ.. albo na odwrót... Ale to już groszowe sprawy.
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Jakie proponujecie

Postprzez obek » 6 wrz 2013, o 16:27

Witam. Mam takie pytanko. Mało znam się na zawieszeniu i chciałbym obniżyć golfinę. A więc tak mam oryginalne zawieszenie, wiec wygląda jak terenówkach z 16 alu, i oponkami 205,45,16. Chciałbym zmienić sprężyny na jakieś niższe tzn. aby go obniżyły z 4-5cm, chciałbym abyście mi doradzili jakie zakupić aby w miarę był sztywny i wytrzymały z 2 sezony :)
obek
Berbeć
 
Posty: 1
Dołączył(a): 27 sty 2013, o 18:14
Lokalizacja: Lublin

Postprzez Paweu » 6 wrz 2013, o 16:52

obek napisał(a):Witam. Mam takie pytanko. Mało znam się na zawieszeniu i chciałbym obniżyć golfinę. A więc tak mam oryginalne zawieszenie, wiec wygląda jak terenówkach z 16 alu, i oponkami 205,45,16. Chciałbym zmienić sprężyny na jakieś niższe tzn. aby go obniżyły z 4-5cm, chciałbym abyście mi doradzili jakie zakupić aby w miarę był sztywny i wytrzymały z 2 sezony


Wszystko zostało napisane już na ten temat więc jakich jeszcze odpowiedzi oczekujesz?
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez Kbeny94 » 11 wrz 2013, o 20:36

Witam, pytanie trochę nie pasujące do tych które jak dotąd w tym temacie przeczytałem a mianowicie chodzi mi nie o obniżenie tylko podwyższenie golfera. Nie mam pojęcia co mam wsadzone ale na pewno nie jest to seria bo zachowuje się inaczej niż kolegi z serią, jest twardszy, a przede wszystkim niższy te parę cm. Chciałbym go trochę podnieść gdyż większość codziennej trasy pokonuję przez błota, polne drogi, później garby i kostkę brukową. Dodatkowo cała komora silnika jest upie*rzona w błocie i mokra ale z osłoną silnika to już inna bajka - też się muszę tym zająć.
A więc jakie sprężyny wyższe niż seria musiałbym zakupić. Szukałem w necie i na forum ale nigdzie nie znalazłem ani od innych aut które mogą pasować a nówki to już temat tabu chyba.
Proszę o odpowiedzi, ew. linki do sklepów z wyższymi sprężynami.
Ps. mam świadomość zmniejszenia bezpieczeństwa związane z podwyższaniem auta ale serio praktycznie nigdzie nie przekraczam 50 na godzinę.
Kbeny94
Czytacz
 
Posty: 23
Dołączył(a): 11 wrz 2013, o 18:27
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Opik » 11 wrz 2013, o 21:46

Kbeny94, przede wszystkim - po prostu nowe, seryjne zawieszenie do Golfa, ew z mocniejszej wersji silnikowej - twardsze sprężyny=mniej usiądzie.
Legenda głosi że na tył wejdą sprężyny z Paska b3/b4, ale powtarzam - legenda
odezwij się do użytkownika ER77, na pewno Ci pomoże ;)
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

ori amorki i sprezyny obnizajace

Postprzez Piterb5 » 27 paź 2013, o 23:26

witam mam pytanko kumpel chce obnizyc golfa 3 samymi sprezynami bo amorki sa nowe lecz oryginalne jak sie to ma do trwalosci ???
Zapraszam chetnych na polerke lakieru dla forumowiczow znizki...polerki kosmetykami Mequiars 3M itp....
Zapraszam na PW! Polerowanie kloszy reflektorow!!!!
BIEZACA MECHANIKA POJAZDOWA......
Piterb5
Czytacz
 
Posty: 37
Dołączył(a): 15 cze 2013, o 19:17
Lokalizacja: Katowice

Postprzez hellaflush » 8 lis 2013, o 12:24

Siema, mam springi na przód od 1.8 - 40mm, do tego dwa nowe amorki mtsa żółte.

U mnie siedzi TDI 1z no i wiem, że siądzie więcej niż 4cm ale czy mogą być te od benzyny, czy muszą być typowe do TDI? Wielkiej różnicy wagowej nie ma ale jestem ciekaw jak się to zachowa na drodze.
Avatar użytkownika
hellaflush
Gaduła
 
Posty: 802
Dołączył(a): 10 maja 2012, o 17:02
Lokalizacja: 71

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości