sprężyny

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Postprzez Piekal » 9 lis 2013, o 22:27

Siemka. Chce obnizyc swojego golfa i zastanawiam sie czy zalozyc sprezyny przod -60 i tyl -40 czy obie strony na -40. Kolo mam RH 15" 195/50 oponki. Najlepiej jakby ktos dal fotki to bym sobie porownal.
Piekal
Badacz tematu
 
Posty: 292
Dołączył(a): 22 sie 2012, o 12:32
Lokalizacja: Dzierzno

 

Postprzez Paweu » 9 lis 2013, o 22:43

hellaflush napisał(a):U mnie siedzi TDI 1z no i wiem, że siądzie więcej niż 4cm ale czy mogą być te od benzyny, czy muszą być typowe do TDI?


Ludzie jakoś jeżdżą na springach od benzyny w dieslach i raczej nie narzekają na nic prócz tego że siadł więcej niż powinien.

Piekal napisał(a):Chce obnizyc swojego golfa i zastanawiam sie czy zalozyc sprezyny przod -60 i tyl -40 czy obie strony na -40. Kolo mam RH 15" 195/50 oponki.


Moim zdaniem 60/40 byłoby optymalne.

Piekal napisał(a):Najlepiej jakby ktos dal fotki to bym sobie porownal.


Fotki ma Google. ;-)
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez Floopyy » 13 lis 2013, o 13:41

Pokusiłbym się o 220 na tył a 205 na przód, będzie lepsza dynamika.
Floopyy
 

Postprzez szati » 1 gru 2013, o 20:52

Witam, kupiłem Golfa III 1.9TD GL 94r z tylnymi springami od Passata (przynajmniej tak mówił sprzedający). Problem polega na tym, że tył stoi za wysoko i jest strasznie twardy. Chcę powrócić do serii, więc co byście polecili? Nie chcę żadnego gwintu ani wkładać gum pomiędzy zwoje ale zależy mi na tym żeby były w miarę twarde, bo czasami wozi się coś ciężkiego. Z tego co wyczytałem to od kombi do hatchbacka nie pasują. Czy tylne zawieszenie różniło się od tego przed i po 94r?
szati
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 23 maja 2013, o 18:53
Lokalizacja: WGS/OP

Postprzez Michałvw » 17 kwi 2014, o 22:07

Czy dobrym rozwiązaniem jest zawiezienie starych sprężyn do kowala żeby je rozciągnął, czy ktoś to praktykował? Czy może założenie sprężyn od Passata B3 kombi będzie lepsze czy one na pewno pasują? Bo tył strasznie siedzi a jak jak komplet osób to szoruję o drogę :-x i chciałbym podnieść tył auta z 10cm albo i więcej i szukam najlepszego rozwiązania :-)
Michałvw
Czytacz
 
Posty: 92
Dołączył(a): 12 wrz 2013, o 15:31
Lokalizacja: Lubelskie, okolice Puław

Postprzez Banita95 » 18 kwi 2014, o 01:12

Michałvw, Kup jakieś używane sprężyny ale w dobrym stanie albo po prostu nowe sprężyny. Pomysł z kowalem ? Mija się z celem ...
Avatar użytkownika
Banita95
Members
 
Posty: 860
Dołączył(a): 3 lis 2013, o 00:34
Lokalizacja: Pasłęk
Rocznik: 99
Silnik: 2.3
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Opik » 18 kwi 2014, o 10:14

kupujesz nowe sprezyny oryginalne takie jakie powinny byc i wkladasz a nie szklenie tylka jakimis patentami...
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez kulbros » 29 sie 2014, o 12:49

Witam :)
Szukam informacji na temat sprężyn tylnych do wersji Variant Syncro 1,9 TDI AHU.
W katalogach czarna dziura - wygląda, jakby trzeba było kupować oryginały VW (500 pln/szt...).
Ktoś gdzieś wspominał, że pasują od innych wersji/modeli, tylko nie wiem od jakich...
Ewentualnie jakiś zamiennik?
Jeśli było gdzieś na forum takie info, to darujcie - nie znalazłem.
Z góry dzięki za pomoc - pozdro :)
kulbros
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 29 sie 2014, o 11:33
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez ogor » 3 mar 2015, o 15:39

Witam taka sprawa, mam ori sprezyny i amorki a chcialbym obnizyc troche mojego golfa, pytanie jaki (-) sprezyn moge wrzucic na ori amorki? przod i tyl?

pozdro
ogor
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 8 lut 2015, o 13:53
Lokalizacja: Chorzów

Postprzez piotru » 12 maja 2015, o 14:53

Witam strzeliła mi sprężyna w WV Golf III GT rok 1993 i mam problem co kupić by pasowało. nie zależy mi na jakiś super fajnych tylko najzwyklejsze najtańsze jakie mogę włożyć do niego by pojeździć do końca roku potem i tak będzie do obejrzenia na złomie. wystarczy że kupię najzwyklejsze sprężyny do golfa 1,8 ?? Dzięki.
piotru
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 16 paź 2011, o 20:38
Lokalizacja: wg

Postprzez Gesiu_15 » 12 maja 2015, o 17:45

piotru napisał(a):Witam strzeliła mi sprężyna w WV Golf III GT rok 1993 i mam problem co kupić by pasowało. nie zależy mi na jakiś super fajnych tylko najzwyklejsze najtańsze jakie mogę włożyć do niego by pojeździć do końca roku potem i tak będzie do obejrzenia na złomie. wystarczy że kupię najzwyklejsze sprężyny do golfa 1,8 ?? Dzięki.


jak nie chcesz go obniżać springami to kup nowe w sklepie do golf III 1.8 np KYB , Sachs droższy i pojeździsz . Jeśli masz szrot to podjedź i może będzie jakiś GT , GTI to wytargasz -20/20 za nie duże pieniądze :-)
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Michu! » 17 maja 2015, o 09:20

witam, mam pytanie co do montazu sprezyn mts'a.
Wyjmując stare ori sprezyny zauwazylem, ze ta okragla podkladka ( talerzyk ) jest inna niż ta, którą mam do sprezyn mts'a, ten drugi talerzyk jest bardziej płaski i teraz nie wiem czy mam zakładać oba czy tylko ten plaski talerzyk? czy ktos moze mi naswietlic choc troche jak to ma wygladac?

Te nowe podkładki sa takie:

A tak wyglądają te, które były są na starych sprężynach:
Avatar użytkownika
Michu!
Badacz tematu
 
Posty: 345
Dołączył(a): 27 maja 2012, o 11:30
Lokalizacja: Knurów
Rocznik: 1993
Silnik: 1.4 ABD
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 11 gości