sprężyny

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Postprzez Kaldur » 18 lut 2010, o 18:52

Co do zakałdania sprężyn na seryjne nie widzę sensu. Wydając 300 zł nie osiągniesz super efektu. Proponuje lepiej zainwestować w KITA jakiegoś. Wiem, że to jest dodatkowy wydatek i nie 300 zł, ale ok 650 zł. Jednak będzie to nowy komplet, który trochę posłuży. Sam kiedyś długo zastanawiałem się nad kitem -40\-40 ostatecznie po miesiącu namysłu wybrałem gwint. TA Techniks sprawuje się dość dobrze. Nie mam zbyt dużej gleby, bo trzeba pamiętać o naszych drogach. Wybór, co zakupisz pozostaje jednak Twój.
Polecam przejechać się autem na oryginalnej glebie a nie kombinowanej.
JEST NISKO JEST ZAJEFAJNIE!!!
MK3 GT 90 KM
Kliknij poniżej i oceń
moj-golf/moj-gofer-mk3-t18318.html
Avatar użytkownika
Kaldur
Badacz tematu
 
Posty: 287
Dołączył(a): 4 kwi 2009, o 19:33
Lokalizacja: Toruń
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

 

Postprzez K@mil » 18 lut 2010, o 18:56

panowie a mam pytanie, czy po wymianie sprezyn z przodu musze jechac na ustawienie katow czy cos takiego ?
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez Kaldur » 18 lut 2010, o 19:03

Oczywiście, ze musisz. Aby wymienić spreżyny musisz zdjać całego amorka. Ściskami ściągasz spreżyny i odkręcasz. Wyciągasz spreżyny. Nowe spreżyny ściskami ściagasz i wkładasz. Skręcasz wszysko i zdjemujesz ściski z spreżyn. Po takim zabiegu konieczna jest wizyta w stacji obsługi na regulacji zmieżności oraz konta pochylenia koła.
JEST NISKO JEST ZAJEFAJNIE!!!
MK3 GT 90 KM
Kliknij poniżej i oceń
moj-golf/moj-gofer-mk3-t18318.html
Avatar użytkownika
Kaldur
Badacz tematu
 
Posty: 287
Dołączył(a): 4 kwi 2009, o 19:33
Lokalizacja: Toruń
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości

cron