strasznie wybiera dziury

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

strasznie wybiera dziury

Postprzez martinez » 12 mar 2009, o 18:49

witam wszystkich na początek

mam taki problem
po zimie mój golfik (92 1.9 GTD) zaczął strasznie wybirac dziury, na kazdej nierówności słychac twarde dobijanie, kabinie pzrez to słychac łomot

1,5 roku temu amorki z przodu były zmieniane
1 rok temu cały tył (amorki odboje twrdsze spręzyny)

co to moze byc?? juz czas wachaczy sie zkonczył?? (rok temu kolezka mi mówił jak go oglądał ze wachacze beda nast do wymiany, a kiedy to juz jak usłysze) czy to własnie one??

ktos moze napisac cos sie dokłądnie wymienia, jakiej marki zeby nie trafic na byle jaka chinszczyzne i ile mniej wiecej to kosztuje bo pojecia nie mam??

z góry dzieki i pozdro
Avatar użytkownika
martinez
Czytacz
 
Posty: 71
Dołączył(a): 29 wrz 2007, o 13:50
Lokalizacja: reda

strasznie wybiera dziury

 

Postprzez krisss.79 » 12 mar 2009, o 20:42

Siema,podejrzewam ze tuleje na tylniej belce ci padly,umnie bylo to samo,na dziurach jakby metal o metal uderzal.Ja wczoraj juz to wymienilem i jest :ok: ,koszt tulei powiecmy Febi 60,70 zl,koszt robocizny 240zl w warsztacie.Sam tego nierob jesli sie nie znasz,bo roboty jest naprawde duzo,i trzeba sie znac.Mi to zajelo 4 godz z kolesiem :-D
moj-golf/moja-golfina-t16966.html
Zapraszam do ogladania mojego golfa
Avatar użytkownika
krisss.79
Badacz tematu
 
Posty: 387
Dołączył(a): 21 paź 2008, o 17:29
Lokalizacja: zielona gora

Postprzez martinez » 12 mar 2009, o 20:55

oprócz tulei wymienia sie jakies gumy lub inne czesci??

wiemy co z tyłem a przód??
Avatar użytkownika
martinez
Czytacz
 
Posty: 71
Dołączył(a): 29 wrz 2007, o 13:50
Lokalizacja: reda

Postprzez kamil3 » 16 mar 2009, o 13:06

najlepiej jedz na sciezke i powiedz ze tylko zawieche chcesz sprawdzic i ci powiedza co tam moze stukac pukac. ja zawsze 2 dyszki place za takie ogledziny:) i zeby mieli rozjazdy bo sam test amorkow to nic raczej nie wykaze
jak chcesz miec sprawnego golfika, to nigdy nie zostawiaj go samego u mechanika ;-)
Avatar użytkownika
kamil3
Berbeć
 
Posty: 19
Dołączył(a): 30 sty 2008, o 22:49
Lokalizacja: Świdnica

Postprzez martinez » 17 mar 2009, o 20:56

co to jest sciezka i co to są rozjazdy?? moge sie tylko domyslac

a wymiana tulei jak sie dowiadywałem zaspiewali mi 300 zł ale mysle ze gdzie taniej złapie jakiegos mechaniora
Avatar użytkownika
martinez
Czytacz
 
Posty: 71
Dołączył(a): 29 wrz 2007, o 13:50
Lokalizacja: reda

Postprzez kamil3 » 18 mar 2009, o 10:48

:-o sciezka to tam gdzie sie przeglady robi. maja trzepaki spr do amortyzatorow i powinni miec rozjazy (wjezdzasz kolami na takie podesty i one chodza na rozne strony i wtedy oni widza reakcje zawieszenia, luzy itp) :] ja ostatnio za tuleje tylne wahaczy z wymiana dalem 130, ale jak sie pozniej okazalo wcale ich nie wymienili hehehe polscy mechanicy;)
ps mi tez cos tam stuka, ale poczekam az uporaja sie z dziurami zanim to zrobie ;-)
jak chcesz miec sprawnego golfika, to nigdy nie zostawiaj go samego u mechanika ;-)
Avatar użytkownika
kamil3
Berbeć
 
Posty: 19
Dołączył(a): 30 sty 2008, o 22:49
Lokalizacja: Świdnica

Postprzez dziabi3 » 18 mar 2009, o 18:38

ja ci proponuje zmienić gumy w błotnikach przednich wraz z łożyskami amortyzatorów

ja wymieniłem i autko pięknie wybiera dziury tylko słychać głuche pukniecie koła o dziurę


porostu guma się już ubiła i nie tłumi uderzeń
Średnie spalanie 7,5>8l lpg /5,8l pb
dziabi3
Members
 
Posty: 513
Dołączył(a): 10 wrz 2007, o 20:40
Lokalizacja: ewewefwef

Postprzez Franc » 19 mar 2009, o 15:45

A ja przy podobnych objawach mam drążki kierownicze( nie końcówki) do wymiany. Dziwne że to ale jak złapiesz ręką i szarpniesz za drążek to stuka.
Franc
Czytacz
 
Posty: 53
Dołączył(a): 7 sie 2008, o 16:51
Lokalizacja: Bełchatów

Postprzez martinez » 19 mar 2009, o 23:33

a to na sciezce i rozjazdach byłem na przegladzie poł roku temu wtedy wszystko grało

a koncóweczki drązków kierowniczych były wymieniane jak go nabyłem poz tym chyba przy tym defekcie są objawy na kierownicy a takich nie mam

a gumy w błotnikach?? chyba jakies nieprecyzyjne okrezlenie chyba ze ja nie znam az tak budowy mojej maszyny, bo co ma błotnik do zawieszenia

byłem na warsztaciuku i wymiana tulei z tyłu 300 zł plus 2x30 zł tuleje wiec musze szukac tanszego mechaniora
poza tym moze byc jeszcze guma zmeczona i sworzeń wybity
Avatar użytkownika
martinez
Czytacz
 
Posty: 71
Dołączył(a): 29 wrz 2007, o 13:50
Lokalizacja: reda

Postprzez Sivy » 19 mar 2009, o 23:44

dziabi3, gumy w błotnikach ?
martinez, byc moze poduszki amortyzatora do wymiany i lozysko sie pospalo. Znajduja sie one w kielichu mocowania na gorze.
Alten VW Fück Opel ~VAGSTYLE~
Avatar użytkownika
Sivy
Members
 
Posty: 880
Dołączył(a): 25 cze 2008, o 10:00
Lokalizacja: Güttstadt

Postprzez martinez » 20 mar 2009, o 00:05

poduszki amortyzatora i łozysko to jakis wiekszy koszt?? z przodu amorki wyciagnąc ciezka sprawa bo chyba bez wyciagania nie da sie tego zrobic
Avatar użytkownika
martinez
Czytacz
 
Posty: 71
Dołączył(a): 29 wrz 2007, o 13:50
Lokalizacja: reda

Postprzez Sivy » 20 mar 2009, o 00:10

martinez, trzeba wyciagac amortyzator.
http://www.allegro.pl/item578797878_loz ... od_ss.html
Alten VW Fück Opel ~VAGSTYLE~
Avatar użytkownika
Sivy
Members
 
Posty: 880
Dołączył(a): 25 cze 2008, o 10:00
Lokalizacja: Güttstadt

Następna strona

- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości

cron