Stuk podczas ruszania przy skręconych kołach

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Postprzez clive120 » 27 kwi 2010, o 23:58

witam podepne sie rowniez pod ten problem poniewaz tez od jakiegos czasu mi przy pelnym skrecie kiedy wyjezdzam np. z parkungu doslowie przestrzeliwoje cos w zawieszeniu. nie wiem co to jest. przeguby jak by byly walniete to dp strzelaloby caly czas. a strzela tylko jeden raz. Pomocy co musialbym wymienic. A moze sprezyna strzela przy pelnym skrecie jak lozysko jest zespute amorka. pozro all
clive120
Czytacz
 
Posty: 70
Dołączył(a): 14 sie 2008, o 23:09
Lokalizacja: JG

 

Postprzez e2 » 28 kwi 2010, o 08:48

mimo wszystko są to przeguby ;). Wymień póki nie pójdą w cholerę ;d
Moje mk3
“go to work, send your kids to school
follow fashion, act normal
walk on the pavements, watch T.V.
save for your old age, obey the law
Repeat after me: I am free”
Avatar użytkownika
e2
Members
 
Posty: 1545
Dołączył(a): 18 lis 2008, o 12:04
Lokalizacja: Gotenhafen
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez daniel24 » 28 kwi 2010, o 12:19

witam
może sięmyle ale sprawć czy górny zwuj od sprężyny nieobciera ci o karoserie ja tak miałem .bo do 94 roku były szersze górne zwoje..daj znać bojestem ciekawyczyto to..elo leo
Avatar użytkownika
daniel24
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 24 lis 2009, o 21:56
Lokalizacja: Żyrardów

Postprzez Shiler » 28 kwi 2010, o 17:40

Moim zdaniem tez przegub ja tez tak mialem w swoim VRku
Avatar użytkownika
Shiler
Czytacz
 
Posty: 103
Dołączył(a): 12 paź 2008, o 20:10
Lokalizacja: Wołomin

Postprzez Nowal » 29 kwi 2010, o 09:07

mam to samo i nie stawiam na przeglub. mialem nie dawno wymieniane. Zaczne od zawieszenie bo stuk nie jest za kazdym razem. Moze koncówka drazka? jak sie cofa a pozniej rusza do przodu to sie przesówa a srodku? Nie wiem ale juz mnie to denerwuje i musze sobie sprawdzic w zawiasie co do wymiany i wymienie najpierw to. Jezeli nie da rad to w ostatecznosci przegłub ale on by strzelal caly czas
Avatar użytkownika
Nowal
Gaduła
 
Posty: 437
Dołączył(a): 12 sie 2008, o 22:41
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Prz3m3kVW » 29 kwi 2010, o 17:51

niezawsze, przegub moze ci raz klekotac raz nie pozniej jak juz bedzie dopieprzony fest to caly czas strzela
Prz3m3kVW
Czytacz
 
Posty: 27
Dołączył(a): 16 maja 2009, o 00:34
Lokalizacja: tczevw

Postprzez Nowal » 29 kwi 2010, o 19:37

z tym ze ja przy skrecaniu czuje na kierownicy opor i zgrzyt jakby guma o gume wiec stawiam na jakis element zawieszenia. Zaczne od sprawdzenia i wymiany tego co zużyte a pozniej jak nie pomoze to przeglub
Avatar użytkownika
Nowal
Gaduła
 
Posty: 437
Dołączył(a): 12 sie 2008, o 22:41
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Shiler » 30 kwi 2010, o 17:37

moze byc tez lozysko poduszki amortyzatora a przegum jak kolega wyzej pisze nie zawsze strzela
posprawdzaj wsyztsko luknij czy nie ma lozow albo jedz na stacje diagnostyczna wezma na szarpaki i sie dowiesz czy wszytsko ok z zawiecha
Avatar użytkownika
Shiler
Czytacz
 
Posty: 103
Dołączył(a): 12 paź 2008, o 20:10
Lokalizacja: Wołomin

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 16 gości