Stuki w tylnym zawieszeniu

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Stuki w tylnym zawieszeniu

Postprzez tomasz291 » 3 lis 2008, o 23:38

Witam coś stuka w zawieszeniu mojego golfena 1.6 mam wymienione amory i sprężyny amorki są olejowe magnum od razu dodaje że byłem dwa razy w stacji diagnostycznej i sprawdzali go na trzepaczkach i amory i tuleje są okey a dalej coś klupie nie wiem może to tłumik?Patrzyłem pod auto ale wydawał się być dobrze zamontowany koło zapasowe już wyciągłem do pewności.Mam jeszcze pytanko jak by podnieść tył czy te amorki tylne są dobre czy nie kupić gazowo-olejowych?
Avatar użytkownika
tomasz291
Czytacz
 
Posty: 108
Dołączył(a): 10 sie 2008, o 14:09
Lokalizacja: czechowice-dziedzice

Stuki w tylnym zawieszeniu

 

Postprzez SotoM » 4 lis 2008, o 01:08

amor moze być dobry ale moze takze hałasować.ale to żadko sie zdarza. a cybant łączący tłumiki nad belką jak jest zamontowany?? nakrętkami do dołu??-jak tak to żle w momencie obniżenia sie auta cybant uderza o belke. zobacz cy nie ma na belce jaiegoś śladu od uderzenia zdrapanej farby np.
najtańszym kosztem i sądze ze to bedzie ta przyczyna bo to standart w golfie- wytłuczone górne mocowania amortyzatorów. koszt częscie 40zł i dla kumatego 20min roboty na jedną str...
tulej belki tylnej są sprawne? nie sa rozwarstwione??sparciała guma w tuleji nie jest?? poznasz to jak spojrzysz na tuleje i jak jest kołerz to bedzie widac czy guma odkleiła sie od metalowego kołnierza... mi też kiedys sprawdzali na szarpakach zawieche a coś mi tłukło z tyłu.kazałem sprawdzić tuleje tylnej belki-są OK!!! i dupa... zmeczone były życiem jak sandały araba...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez tomasz291 » 4 lis 2008, o 16:31

SotoM, Tuleje tylnej belki patrzyłem na to i odchodzi guma od metalu a na przeglądzie powiedzieli DWA razy że są dobre :-o wychodzi na to że to będzie to :szok: ok dzieki ;-)
Avatar użytkownika
tomasz291
Czytacz
 
Posty: 108
Dołączył(a): 10 sie 2008, o 14:09
Lokalizacja: czechowice-dziedzice

Postprzez SotoM » 5 lis 2008, o 02:22

jakmasz możliwość i umiejetności oraz kanał i narzędzie,to mozesz prawą stronę podnieśc i odkręcić tą jedną duzą śrube i jakąś brechą wysunąc belkę z tego mocowania i zobaczyć czy środek aluminiowy przez który przechodzi śruba sie też oderwał od gumy...ale sądze zt juz te tuleje maja dosyc....
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez tomasz291 » 5 lis 2008, o 12:45

SotoM, dałbyś radę przedstawić mi to na fotce którą śrubę odkręcić?Pyknij jakąś fotkę plisss
Avatar użytkownika
tomasz291
Czytacz
 
Posty: 108
Dołączył(a): 10 sie 2008, o 14:09
Lokalizacja: czechowice-dziedzice

Postprzez SotoM » 6 lis 2008, o 01:03

nie ma problemu tylko nie wiem kiedy.zrobie ci fotke miejsca o co mi chodzi ale nie bede rozbierał sobie auta :-)
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez tomasz291 » 6 lis 2008, o 15:59

SotoM, Rozbierać nie musisz tylko zaznacz na fotce jaka śruba :-)
Avatar użytkownika
tomasz291
Czytacz
 
Posty: 108
Dołączył(a): 10 sie 2008, o 14:09
Lokalizacja: czechowice-dziedzice


- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości