stuki z przodu

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

stuki z przodu

Postprzez PAWEL » 10 cze 2010, o 11:10

WITAM GDY JADAC WPADAM W DOŁEK WYDOBYWAJĄ SIĘ DZIWNE METALICZNE DZWIEKI Z PRZODU?
PAWEL
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 1 lut 2010, o 19:05
Lokalizacja: polska

stuki z przodu

 

Postprzez swatu » 10 cze 2010, o 11:16

nie piszemy duzymi literami :!: :!:
Avatar użytkownika
swatu
VIP
 
Posty: 4695
Dołączył(a): 9 wrz 2008, o 16:18
Lokalizacja: TKN Końskie
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez e2 » 10 cze 2010, o 11:18

ja myślę, że to kumutator lub holajza. Naprawdę.

Napiszę coś więcej, czy to w zawieszeniu, w silniku, w d.... nieważne...
Moje mk3
“go to work, send your kids to school
follow fashion, act normal
walk on the pavements, watch T.V.
save for your old age, obey the law
Repeat after me: I am free”
Avatar użytkownika
e2
Members
 
Posty: 1545
Dołączył(a): 18 lis 2008, o 12:04
Lokalizacja: Gotenhafen
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez PabloSBT » 10 cze 2010, o 18:02

to na 99% sworznie wahaczy też tak miałem, ale dla pewności podnieś przód i zaruszaj kołem, tzn nie kreć tylko zaruszaj jak beda jakieś luzy to sworznie wahaczy wymień u mnie po wymianie żadnych stuków nie było ;-)
PabloSBT
Members
 
Posty: 955
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:06
Lokalizacja: TKI | Kielce

Postprzez Legionista » 14 cze 2010, o 15:46

PabloSBT napisał(a):le dla pewności podnieś przód i zaruszaj kołem, tzn nie kreć tylko zaruszaj jak beda jakieś luzy to sworznie wahaczy


tak to raczej sprawdza się łożysko ?
Avatar użytkownika
Legionista
Members
 
Posty: 2202
Dołączył(a): 30 gru 2008, o 15:49
Lokalizacja: SFD

Postprzez e2 » 14 cze 2010, o 15:48

właśnie nie, tak się sprawdza sworznie czy są za bardzo wywalone
Moje mk3
“go to work, send your kids to school
follow fashion, act normal
walk on the pavements, watch T.V.
save for your old age, obey the law
Repeat after me: I am free”
Avatar użytkownika
e2
Members
 
Posty: 1545
Dołączył(a): 18 lis 2008, o 12:04
Lokalizacja: Gotenhafen
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Legionista » 14 cze 2010, o 19:05

e2, wszystko sie zgadza - luzy na piaście podobnie sie sprawdza
PAWEL, ściąga cie ?
Avatar użytkownika
Legionista
Members
 
Posty: 2202
Dołączył(a): 30 gru 2008, o 15:49
Lokalizacja: SFD

Postprzez PabloSBT » 17 cze 2010, o 19:21

Legionista napisał(a):
PabloSBT napisał(a):le dla pewności podnieś przód i zaruszaj kołem, tzn nie kreć tylko zaruszaj jak beda jakieś luzy to sworznie wahaczy


tak to raczej sprawdza się łożysko ?

nie tylko łożysko bo tak samo sie sprawdza sworznie i końcówki drążków kierowniczych i podobno stabilizatory też :d metaliczne stuki są wtedy jak ta guma od sworznia pęknie , miałem tak samo
PabloSBT
Members
 
Posty: 955
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:06
Lokalizacja: TKI | Kielce

Postprzez Imper » 17 cze 2010, o 21:25

powodow moze byc wiele. Poczawszy od sworzni po laczniki stabilizatora az po blaszki w klockach. Trzeba przeleciec wszytsko
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz


- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 18 gości