Imper napisał(a):jezeli chodzi o tylne tarcze to sparawa tutaj jest banalna jeszcze bardziej i takze masz 2 opcje
1) przekladac cala belke z GTI/VR6 opcja szybsza i prostsza bo zakladasz tylko na to tarcze z rozstawem 4x100 to one robia tam za piaste i decudyuja o rozstawie. moga byc to chociazby tarcze z golfa GT seata toledo 1L z silnikami AFN badz tez ibizy cupry z ABFem
2) przygotowujesz swoja belke pod tarcze wiec musisz zmienic tam
- czopy na te z GTI/VR6
- kupujesz nowe lozyska badz wyciagasz stare wybijajac bieznie i wbijajac je do tarcz ham. w obu przypadkach lozyska sa takie same
- zakladasz tarcze nastepnie jarzmo zacisku no i z klockami ladujesz juz sam zacisk
- pod to wszytsko musisz rowniez zastosowac linke od recznego z GTI/VR6
-muszisz takze nabyc 2 krotkie gumowe przewody hamulcowe w celu polaczenia zacisku z przewodem miedzianym
to by bylo na tyle jezeli chodzi o tyl. Roznic w belce nie ma bo z kazdej belko mozesz zrobic bebny lub tarcze
wielkie dzięki za pomoc
w takim wypadku wydaje mi się że opcja przełożenia zacisków przód oraz tył jak w opcji nr 1) wydaje sie najprostsza i najtanszą
wielkie dzięki za pomoc
mam jeszcze pytanie czy znajdę duże tarcze jak do vr6 w rozstawie 4x100 ? czy muszę z innego auta pożyczyć?