swap z 4x100 na 5x100

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Postprzez killah » 26 lip 2010, o 12:00

Imper napisał(a):jezeli chodzi o tylne tarcze to sparawa tutaj jest banalna jeszcze bardziej i takze masz 2 opcje
1) przekladac cala belke z GTI/VR6 opcja szybsza i prostsza bo zakladasz tylko na to tarcze z rozstawem 4x100 to one robia tam za piaste i decudyuja o rozstawie. moga byc to chociazby tarcze z golfa GT seata toledo 1L z silnikami AFN badz tez ibizy cupry z ABFem
2) przygotowujesz swoja belke pod tarcze wiec musisz zmienic tam
- czopy na te z GTI/VR6
- kupujesz nowe lozyska badz wyciagasz stare wybijajac bieznie i wbijajac je do tarcz ham. w obu przypadkach lozyska sa takie same
- zakladasz tarcze nastepnie jarzmo zacisku no i z klockami ladujesz juz sam zacisk
- pod to wszytsko musisz rowniez zastosowac linke od recznego z GTI/VR6
-muszisz takze nabyc 2 krotkie gumowe przewody hamulcowe w celu polaczenia zacisku z przewodem miedzianym
to by bylo na tyle jezeli chodzi o tyl. Roznic w belce nie ma bo z kazdej belko mozesz zrobic bebny lub tarcze :-)


wielkie dzięki za pomoc

w takim wypadku wydaje mi się że opcja przełożenia zacisków przód oraz tył jak w opcji nr 1) wydaje sie najprostsza i najtanszą

wielkie dzięki za pomoc

mam jeszcze pytanie czy znajdę duże tarcze jak do vr6 w rozstawie 4x100 ? czy muszę z innego auta pożyczyć?
killah
 

 

Postprzez Imper » 26 lip 2010, o 13:48

odpowiedzi na to pytanie udzielilem Ci juz wczesniej zanim je zadales ale zeby nie bylo ze jestem sknera i mam dobry dzien to powtorze wymiar 280mm 4x100:
- seat toledo 1L modele z silnikami AFN czyli od chyba 98roku
- seat ibiza cupra 2.0 16v ABF i tutaj byly montowane 2 rodzaje hamulcy w zlaeznosci od roku prodkucji 256mm i 280mm oba 4x100
- golf II/ corrado g60 byc moze ktorys z passatow b3 lub b4 ale tego juz nie sprawdzalem

tarcze na tyl z golfa GT badz wyzej wymienionych modeli
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez killah » 26 lip 2010, o 17:27

Wielkie dzięki :D

zaczynam od dziś powoli kompletować sobie graty.

Ile byś chciał jak coś za zwrotnicę? To już temat na PM

dzięki jeszcze raz za przeprowadzenie mnie od A do Z.
killah
 

Postprzez Wąski » 26 lip 2010, o 19:48

Imper napisał(a):i na przyszlosc nie piszcie panowie rzeczy ktore wam sie tylko wydaja. pozdrawiam


ja pisalem na przykładzie swapu 4x100 z cla na 5x100 z vr-6 ,to wiem na sto procent bo właśnie skończyłem swap silnika i zawieszki z 1,8 cl na 2,8 vr6 :chytry:
LOVE IT OR HATE IT!
Avatar użytkownika
Wąski
Berbeć
 
Posty: 19
Dołączył(a): 25 gru 2009, o 22:44
Lokalizacja: Warszawa-Puszków

Postprzez MiChAoS » 6 sie 2010, o 22:45

polosiek nie musisz zminiac sa takie same wystaczy przegub zminic zewnetrzny z 1.8 na taki z GTI vr6
MiChAoS
Berbeć
 
Posty: 17
Dołączył(a): 5 sie 2010, o 21:20
Lokalizacja: Warszawa / Zegrze

Postprzez Smolak » 8 sie 2010, o 14:49

Jak już zmieniasz hamulce to nie zapomnij zapodać porządne PRZEWODY W OPLOCIE !!! oraz może płyn hamulcowy DOT 5 (np Ferrodo) - polecam :)
Smolak
Czytacz
 
Posty: 128
Dołączył(a): 5 cze 2007, o 23:44
Lokalizacja: Kluczbork

Postprzez killah » 8 sie 2010, o 15:15

elo

spokojnie będę się o to martwił potem :d

zakup części rozpoczynam za miesiąc i do zimy musi to być zrobione ze względu na to że trzeba będzie kupić 15'' stalówki i głupio by było kupować opony na zimę na 1 sezon.

zmieniam jedynie hamulce tył przód a nie cały rozstaw

pozdro
killah
 

Postprzez MiChAoS » 10 sie 2010, o 14:15

po co przewody w oplocie na seryjne hamulce? :cry: seryjne wystarcza DOT 4 rowniez
MiChAoS
Berbeć
 
Posty: 17
Dołączył(a): 5 sie 2010, o 21:20
Lokalizacja: Warszawa / Zegrze

Postprzez Digifant » 15 sie 2010, o 12:04

Czy w Golfie Kombi też da radę przerobić tylne bębny na tarczówki ?
Rafał Ł.
Digifant
Czytacz
 
Posty: 27
Dołączył(a): 22 maja 2007, o 21:33
Lokalizacja: Lublin

Postprzez Imper » 15 sie 2010, o 20:57

da rade
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez killah » 17 sie 2010, o 22:18

czy zaciski passata b3 takie jak te

http://moto.allegro.pl/item1182561601_z ... d_kpl.html

będą pasować do golfa?
killah
 

Postprzez greg001 » 26 sty 2011, o 08:23

witam, panowie a co z pompa hamulcowa? zostaje taka sama przy przejściu na 280 ?
Avatar użytkownika
greg001
Gaduła
 
Posty: 509
Dołączył(a): 12 lip 2010, o 18:26
Lokalizacja: ślask / SBL
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości

cron