swap z 4x100 na 5x100

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Postprzez david90 » 3 paź 2011, o 18:23

U siebie w mk3 mam tarcze 256 na przodzie z tym ze niewentylowane !
Wyżej wyczytałem i nie tylko na tym forum ze swap z 256 na 280 polega na zmianie jarzma od 280 oraz tarcz od 280 - klocki i zacisk niby ten sam, ale czy przy heblach 256 niewentylowanych jest taki sam zacisk i klocki jak przy wentylowanych, czy zacisk jest ten sam a przychodzą cieńsze klocki?
david90
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 28 cze 2008, o 20:38
Lokalizacja: Krosno

 

Postprzez killah » 3 paź 2011, o 19:42

david90 napisał(a):U siebie w mk3 mam tarcze 256 na przodzie z tym ze niewentylowane !
Wyżej wyczytałem i nie tylko na tym forum ze swap z 256 na 280 polega na zmianie jarzma od 280 oraz tarcz od 280 - klocki i zacisk niby ten sam, ale czy przy heblach 256 niewentylowanych jest taki sam zacisk i klocki jak przy wentylowanych, czy zacisk jest ten sam a przychodzą cieńsze klocki?


nie potrafię odpowiedzieć na to pytanie. Chyba że dasz zdjęcie zacisku lub poczekasz aż ktoś ogarnięty się wypowie,
killah
 

Postprzez david90 » 4 paź 2011, o 13:19

Wiem, że u siebie mam klocki 19mm a są też klocki 16mm niby do wentylowanych także zaciski byłby te same ale chciałbym aby ktoś mądrzejszy sie wypowiedział
david90
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 28 cze 2008, o 20:38
Lokalizacja: Krosno

Postprzez mce-ozi » 9 paź 2011, o 11:17

Wszystko zależy od zwrotnic które są zamontowane w twoim mk3 chodzi o oczywiście sposób montażu zacisku Obrazek jeśli są tego typu to jesteś w domu. Potrzebujesz Zacisk, Jarzmo, Tarcze, klocki i trochę czasu na montaż
Avatar użytkownika
mce-ozi
Czytacz
 
Posty: 66
Dołączył(a): 11 sie 2008, o 21:46
Lokalizacja: Myślenice/ Frankfurt am Main
Rocznik: 1995
Silnik: 1.9 td
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez CHLASTA92 » 26 lis 2012, o 03:46

Podepnę sie pod temat odnośnie tych tarcz 280mm z rozstawem 4x100 mianowicie z czego te tarcze muszę wziąć
Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment. Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy amen.
Avatar użytkownika
CHLASTA92
Badacz tematu
 
Posty: 161
Dołączył(a): 26 paź 2011, o 20:33
Lokalizacja: Żywocice

Postprzez LeszekGT » 26 lis 2012, o 15:52

Golf mk2 G60 :)
Avatar użytkownika
LeszekGT
VIP
 
Posty: 1399
Dołączył(a): 11 lut 2009, o 17:59
Lokalizacja: WZ

Postprzez Paweu » 26 lis 2012, o 16:04

CHLASTA92 napisał(a):Podepnę sie pod temat odnośnie tych tarcz 280mm z rozstawem 4x100 mianowicie z czego te tarcze muszę wziąć


Google nie boli... :looka:

golf ii g60 i w ibizie cupra też występowały

Edit: Jeszcze w Corrado g60 i pasku 35i 16v bodajże.
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez CHLASTA92 » 28 lis 2012, o 00:17

Paweu_mk3 napisał(a):
CHLASTA92 napisał(a):Podepnę sie pod temat odnośnie tych tarcz 280mm z rozstawem 4x100 mianowicie z czego te tarcze muszę wziąć


Google nie boli... :looka:

golf ii g60 i w ibizie cupra też występowały

Edit: Jeszcze w Corrado g60 i pasku 35i 16v bodajże.




Kolega przed tobą mi już odpowiedział na to pytanie tak więc twoja odpowiedz była zbędna
Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment. Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy amen.
Avatar użytkownika
CHLASTA92
Badacz tematu
 
Posty: 161
Dołączył(a): 26 paź 2011, o 20:33
Lokalizacja: Żywocice

Postprzez Paweu » 28 lis 2012, o 00:21

CHLASTA92 napisał(a):Paweu_mk3 napisał/a:
CHLASTA92 napisał/a:
Podepnę sie pod temat odnośnie tych tarcz 280mm z rozstawem 4x100 mianowicie z czego te tarcze muszę wziąć


Google nie boli... :looka:

golf ii g60 i w ibizie cupra też występowały

Edit: Jeszcze w Corrado g60 i pasku 35i 16v bodajże.




Kolega przed tobą mi już odpowiedział na to pytanie tak więc twoja odpowiedz była zbędna


Och przepraszam. Wyszukałem po prostu info w google dla Ciebie.
:padam:
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez CHLASTA92 » 28 lis 2012, o 02:19

Paweu_mk3 napisał(a):
CHLASTA92 napisał(a):Paweu_mk3 napisał/a:
CHLASTA92 napisał/a:
Podepnę sie pod temat odnośnie tych tarcz 280mm z rozstawem 4x100 mianowicie z czego te tarcze muszę wziąć


Google nie boli... :looka:

golf ii g60 i w ibizie cupra też występowały

Edit: Jeszcze w Corrado g60 i pasku 35i 16v bodajże.




Kolega przed tobą mi już odpowiedział na to pytanie tak więc twoja odpowiedz była zbędna


Och przepraszam. Wyszukałem po prostu info w google dla Ciebie.
:padam:




Dzięki
Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment. Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy amen.
Avatar użytkownika
CHLASTA92
Badacz tematu
 
Posty: 161
Dołączył(a): 26 paź 2011, o 20:33
Lokalizacja: Żywocice

Postprzez Sosen » 13 wrz 2013, o 09:14

świetny temat, wszelkie info o swapie hebli są w temacie. Zaczynam zbierać graty :super:
był: VW Golf III 95' (1Z)
jest: Audi A4 B5 99' na koxie (AFN++) zglebiony dupowóz
VW Jetta II Coupe 91' in progress... in progress...
Avatar użytkownika
Sosen
Czytacz
 
Posty: 115
Dołączył(a): 11 mar 2008, o 16:17
Lokalizacja: WGS

Postprzez killah » 26 wrz 2013, o 09:06

Imper napisał(a):2) 5x100 jezeli chcesz zrobic sobie w takim rozstawie taki zestaw to musisz wymienic:
-wahacze od GTI
-sworznie wahaczy od GTI
-stabilizator od GTI
- laczniki stabilizatora od GTI
-zwrotnica z piasta od GTI
- zestaw jarzm i zaciskow z tarczami i klockami od GTI
nic wiecej Cie nie interesuje, koncowki drazkow kierowniczych sa takie same w kazdych modelach

i na przyszlosc nie piszcie panowie rzeczy ktore wam sie tylko wydaja. pozdrawiam ;-)

[ Dodano: 2010-07-25, 23:34 ]
a i jeszcze bardzo wazne odnosnie polosiek to w 1.8 sa takiej samej srednicy jak w 2.0 bez wzgledu czy 8v czy 16v MIERZONE wiec wiem. jezeli chodzi o przegub to w GTI i VR6 przegob zewnetrzny ma wieksza ilosc frezow niz w GT/CL/GL wiec przy zmianie zwrotnic na te z GTI VR6 trzeba zmienic przeguby zewnetrzne. Polosie zostaja Twoje


Po 2 latach temat do mnie wraca :D

Tym razem szykuję się do przejśćia na 5x100

Mam pytanko które mnie nurtuje. Nie da się zrobić tak by bez stabilizatora się obyć i zostawić wahacze te które teraz mam? Tyle lat jeździłem na 2.0 bez stabilizatora i jakoś nic się nie działo.

2gie pytanie . Czym różnią się zwrotnice GTI od GT? Skoro da się przełożyć z nich łożyska. Może po prostu zmienię przeguby zewnętrzne oraz piasty na te 5x100 ?
killah
 

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości

cron