sworzeń

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

sworzeń

Postprzez Andrzej Jamka » 11 kwi 2011, o 13:17

Witam! Jak sprawdzić czy sworzeń jest już zużyty? nie mam do dyspozycji kanału... i pytanie drugie jak amortyzator byłby już zużyty to by miał wyciek oleju?
Andrzej Jamka
Czytacz
 
Posty: 43
Dołączył(a): 15 paź 2008, o 20:15
Lokalizacja: tst

sworzeń

 

Postprzez Piaggio » 11 kwi 2011, o 17:31

Jeśli chodzi o sworzeń dolny wachacza- to poszukaj w tym dziale, są odpowiedzi, bo sam sie o to pytałem, a co do amorka to najczęściej jak pojawia sie olej to amor traci juz swoja szczelnośc i jego żywot dobiega końca.
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez Andrzej Jamka » 14 kwi 2011, o 09:09

Czy po wymianie sworznia muszę koniecznie ustawić zbieżność. nie da się jakoś zaznaczyć położenia starego sworznia i tak samo założyć nowy?
Andrzej Jamka
Czytacz
 
Posty: 43
Dołączył(a): 15 paź 2008, o 20:15
Lokalizacja: tst

Postprzez Piaggio » 14 kwi 2011, o 14:36

przy wymianei sworznia zawsze sie robi zbierzność, nowego nigdy nie ustawisz idealnie tak samo jak stary.< ale to tylko moja opinie> :-P
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez -chudy- » 25 kwi 2011, o 21:17

z tego co sie orientuje to przy wymianie sworznia nie trzeba ustawiać zbieżności,ustawia sie tylko przy wymianie końcówek drążka.. :-D
Avatar użytkownika
-chudy-
Badacz tematu
 
Posty: 219
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 14:50
Lokalizacja: JAVWOR

Postprzez da-w-id » 25 kwi 2011, o 21:24

mi prawy amor cieknie juz z 2 miechy a jeżdze i nic sie nie dzieje, w srodku cicho jakby był nowy :)
Znajomy jeździł z takim amorkiem parę lat i nic poważnego sie nie stało :)
U mnie najwyzej kiedys kiedys go wymienię :p
da-w-id
Czytacz
 
Posty: 110
Dołączył(a): 19 lut 2011, o 22:39
Lokalizacja: z garażu

Postprzez PiJey88 » 26 kwi 2011, o 09:37

-chudy- napisał(a):z tego co sie orientuje to przy wymianie sworznia nie trzeba ustawiać zbieżności,ustawia sie tylko przy wymianie końcówek drążka.. :-D

Trzeba, zmienia się cała geometria, chyba ze uda ci się ustawić idealnie jak stary. Przy mocnej glebie nie da się tego ustawić by było dobrze, za bardzo jest wygięty wahacz i za duży jest kąt na sworzniu by cokolwiek ustawiać (mówię o konstrukcji zawieszenia 4x100, w 5x100 jest już inaczej rozwiązane)
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe


- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości