przez Repsol » 8 gru 2009, o 20:55
Tak, na przegubie kulowym (tzw. sworzeń) reguluje się pochylenia sworznia zwrotnicy które jest ściśle związane z pochyleniem koła i powoduje jego zmianę. Przez to może Cię ściągać.
Chociaż przy samej wymianie tego elementu i dokładnym montażu/ustawieniu jest wielce prawdopodobne że nic się nie przestawi.
Wspominasz, że jeszcze mechanik wymieniał Ci odboje amortyzatorów. Jeżeli przy tej czynności odkręcał amory od zwrotnic to w takim przypadku raczej zawsze jest konieczne i niezbędne ustawienie geometri kół.
No chyba, że masz na myśli poduszki amorow te górne (w kielichu) to wtedy troszkę zmieni się sprawa. Chociaż... wszystko zależy od mechanika.
[shadow=red] Sprzedam 2 x Kawa ZX-6R, 2001r oraz 2004r (636 na wtrysku) [/shadow] Sprzęty w nienagannej kondycji... Więcej info na PW.