Sworzeń wahacza - który?

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Postprzez Z_e_D » 10 mar 2011, o 19:52

Właśnie wróciłem od diagnosty, została ustawiona zbieżność, kierownica jest prosto, samochodu nie sciąga na żadną stronę

Geometria jest ok.
Avatar użytkownika
Z_e_D
Czytacz
 
Posty: 47
Dołączył(a): 26 mar 2009, o 14:02
Lokalizacja: Gdańsk

 

Postprzez greg_117 » 10 mar 2011, o 22:03

Siemka. Przylączę się do tematu :) wymieniłem tulejki na wachaczu i końcówkę wachacza ..... lecz nadal czuję małe luzy na kierownicy i jak ruszę kierką (prawo-lewo) to słychać jakieś stuki spod maski :/ czyżby to były jeszcze końcówki drążka ? ( dodam,że jak dotchne koła od kierowcy i poruszam kierownicą to czuję luzik)...
greg_117
Gaduła
 
Posty: 514
Dołączył(a): 23 sty 2010, o 01:30
Lokalizacja: Bieżuń

Postprzez Z_e_D » 10 mar 2011, o 22:18

Muszę przyznać, że najlepiej podjechać na stacje diagnostyczną, zapłacić 30-40zł i sprawdzić dokładnie zawieszenie żeby później nie było wątpliwości co jeszcze może tam stukać.

Wiem że szkoda zapłacić kilka złoty za tylko sprawdzenie ale jak np wymienisz tuleje czy końcówkę której nie musiałeś bo Ci się wydawało, że to ona to wychodzi na to samo.
Avatar użytkownika
Z_e_D
Czytacz
 
Posty: 47
Dołączył(a): 26 mar 2009, o 14:02
Lokalizacja: Gdańsk

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 37 gości