Tuleja tylnia jaki koszt mniej wiecej wymiany?

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Tuleja tylnia jaki koszt mniej wiecej wymiany?

Postprzez bartek22 » 27 gru 2012, o 13:26

Witam
mam pytanko. Mechanik mi mówił że mam do wymiany tuleje tylnią do wymiany. I tu moje pytanie za co te tuleje odpowiadają jakie są objawy jak jest uszkodzona?
Bo za klocki przednie dwa i wymiane tuleji powiedział około 3 stów/ jak to by wyglądąło mniej więcej cenowo?
Avatar użytkownika
bartek22
Czytacz
 
Posty: 57
Dołączył(a): 10 cze 2012, o 15:40
Lokalizacja: FZA

Tuleja tylnia jaki koszt mniej wiecej wymiany?

 

Postprzez Lucek777 » 28 gru 2012, o 02:19

Kolego Bartek tuleje tylną ale czego wahacza przedniego czy może belki tył . klocków 2 ? dwa klocki to komplet na jedną stronę , a wymienia się komplet czyli 4 klocki po dwa na stronę. Ciężko wywnioskować czy to pseudo mechanik , czy ty źle opisałeś lub zrozumiałeś.

Cena zależy od miasta ilości warsztatów w pobliżu a także terminu bo przed między lub po świętach mogą być wyższe.
klocki przód od 40 zł w górę .
tuleje tylnej belki sztuk 2 bo tak się powinno wymieniać od 150 do 250
tuleje wahacza przód od 50 zł za stronę.
Mój były goferek
moj-golf/golf-mk3-2-0-16v-abf-by-lucek777-t63414.html
Masz problem z autem , chcesz naprawić lub pospawać ? Napisz lub zadzwoń 501-973-826
Avatar użytkownika
Lucek777
Gaduła
 
Posty: 522
Dołączył(a): 18 paź 2009, o 04:34
Lokalizacja: LODZ
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez PiJey88 » 28 gru 2012, o 13:23

klocki to koszt 80-120 zł w zależności jakiej marki i gdzie kupisz, tuleja kosztuje ok 15-20zł (tuleja wahacza), wymiana klocków banalnie prosta - zrobisz sam, tuleję tez można samemu ale trzeba mieć narzędzia, koszt wymiany ok 100zł przeważnie
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Emiczka » 28 gru 2012, o 14:09

Za wymianę u mnie wziął 300 złotych ale to zależy od rodzaju tulei. Bo jedne są takie, że można je wymienić bez ruszania tylnej belki i wtedy koszt tańszy i samemu można zrobić. Natomiast w niektórych modelach golfa miedzy innymi w moim niestety tuleje były takie, że trzeba było zdjąć tylną belkę i wtedy sobie dużo liczą bo większa robocizna i samemu też trudniej.
Tak jak koledzy pisali około 50 złotych za tuleje.
A klocki to zależy od firmy oczywiście zależy jaką chcesz nie polecam febi klocków bo bardzo paprzą felgi i piszczą. Więc myślę, że cena jaka ci zaproponowali nie jest zła i masz to szczęście, że nie trzeba ruszać tej tylnej belki tak jak u mnie.
Avatar użytkownika
Emiczka
VIP
 
Posty: 2205
Dołączył(a): 10 lis 2011, o 13:42
Lokalizacja: Łódź
Rocznik: 2003
Silnik: 1.6 passat B5fl
Paliwo: PB
Nadwozie: kombi

Postprzez Lucek777 » 29 gru 2012, o 13:32

Emiczka przepraszam ale o jaki rodzaj tulei i model chodzi , nie daje mi to spokoju a z tego co wiem to różnica jest tylko w golfie Variant tam idą inne tuleje , a co do wymiany w HB to zależy od sprzętu i od tego jak nam jest wygodniej.można wymieniać na samochodzie lub wywalić belkę.

Ps . pytam bo może źle zrozumiałem lub coś przeoczyłem a człowiek uczy się całe życie ;)
Mój były goferek
moj-golf/golf-mk3-2-0-16v-abf-by-lucek777-t63414.html
Masz problem z autem , chcesz naprawić lub pospawać ? Napisz lub zadzwoń 501-973-826
Avatar użytkownika
Lucek777
Gaduła
 
Posty: 522
Dołączył(a): 18 paź 2009, o 04:34
Lokalizacja: LODZ
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez arthorius » 29 gru 2012, o 14:09

Wymieniałem ostatnio i zapłaciłem 60zł za stronę plus koszt tulei Lemfordera. Na pierwszą wymianę jak u mnie warto zakupić zestaw ze śrubami. Jeżeli nie chce wycinać kolektora to ucinasz śrubę i montujesz w 2 stronę. Tak zrobił to u mnie. Moje tuleje były niewymieniane od nowości czyli od 1996r :D Doczekały się wymiany w tym przed zimą :) Moje wymieniane były na samochodzie. Miał taką ręczną prasę do wciskania tulei. Czas pracy 2h bo stare musiał wycinać brzeszczotem. :) Bardzo ważne by dokręcał je po opuszczeniu auta nie wcześniej bo się szybko pozrywają. Ja zostałem przy wymianie i zrobił to jak należny łącznie z dokręcaniem kół kluczem dynamometrycznym bo chcieli pneumatem.
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
arthorius
Badacz tematu
 
Posty: 311
Dołączył(a): 7 lip 2011, o 11:51
Lokalizacja: Centrum


- - - Merlot



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości

cron