Moderator: Moderator
j.w.hellaflush napisał(a):Pewnie dokręcane było na maxa na podnośniku.
MartinG napisał(a):Takiego błędu jak dokręcanie tulei na podnośniku nie popełniłem
MartinG napisał(a):Pojechałem do sklepu motoryzacyjnego by zobaczyć jak wyglądają tuleje z opla astry 1
Paweu_mk3 napisał(a):Nie zainteresowałeś się tulejami z audi s2 bo drogie czy po prostu nie wiedziałeś?
Paweu_mk3 napisał(a):A przed wciśnięciem były prawidłowo ułożone 'na znakach' ?
MartinG napisał(a):Paweu_mk3 napisał/a:
Nie zainteresowałeś się tulejami z audi s2 bo drogie czy po prostu nie wiedziałeś?
o tym to nie słyszałem. Może dlatego że wszyscy dookoła bazują na ori częściach do swoich golfów.
MartinG napisał(a):Wiesz cena tu nie ma znaczenia bo czy wydam 3 razy na te ori gumy czy raz na porządne i trochę je przerobić to na jedno wyjdzie a nawet lepiej jak kupie te droższe.
MartinG napisał(a):Wiem dopuściłem się zdrady bo części z opla w Vw
MartinG napisał(a):Niby na częściach Made in Germany ale chyba na ich drogi.
Paweu_mk3 napisał(a):W swoim mk3 mam taczkowaty zawias Ta, około 3 miesięcy temu wymieniałem tuleje wahaczy . Postawiłem na zamienniki Lemfordera i do tej pory mają sie dobrze.
Paweu_mk3 napisał(a):MartinG napisał/a:
Paweu_mk3 napisał/a:
Nie zainteresowałeś się tulejami z audi s2 bo drogie czy po prostu nie wiedziałeś?
o tym to nie słyszałem. Może dlatego że wszyscy dookoła bazują na ori częściach do swoich golfów.
Są to tuleje pełne.. Dostępne raczej tylko w ASO.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości