Tylne zawieszenie

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Tylne zawieszenie

Postprzez Maly1946 » 1 lip 2014, o 20:37

Witam, mam golfa 3 i jak ktoś usiądzie z tyłu to na dziurach koło ociera o nadkole. Dodam tyle, że wymieniłem tylne sprężyny, tuleje belki też są wymienione, talerze od amorów też odboje wymienione. W golfie są założone alusy BBS 15 cali opona 205/50/15. Głównie trze lewa strona. Stąd moje pytanie co to może być? Amortyzatory nie są wymienione, ale z tego co się orientuję to amortyzatory tłumią tylko drgania. Co mogę zrobić żeby przestało trzeć? Z góry dziękuję za odpowiedzi.

Pozdrawiam
Maly1946
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 1 lip 2014, o 20:29
Lokalizacja: Bydgoszcz

Tylne zawieszenie

 

Postprzez Paweu » 2 lip 2014, o 18:37

Maly1946 napisał(a):Głównie trze lewa strona. Stąd moje pytanie co to może być?


Ile ta 15" ma cali szerokości że jest na tym 205/50 ?
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez Opik » 2 lip 2014, o 18:45

Paweu napisał(a):
Maly1946 napisał(a):Głównie trze lewa strona. Stąd moje pytanie co to może być?


Ile ta 15" ma cali szerokości że jest na tym 205/50 ?


Toz to seryjny rozmiar dla Golfa. VR6 co prawda, ale jednak :D


Jak na seryjnym zawiasie przyciera o nadkola to masz wyrzniete te amortyzatory do zera, nie ma mozliwosci zeby na zdrowym zawiasie przycieralo. Sprezyny nowe wsadziles?

Jak masz sierpy to mozesz je podciac i ew troche zaklepac gumowym mlotkiem ranty
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Paweu » 2 lip 2014, o 18:48

Opik napisał(a):Paweu napisał/a:
Maly1946 napisał/a:
Głównie trze lewa strona. Stąd moje pytanie co to może być?


Ile ta 15" ma cali szerokości że jest na tym 205/50 ?


Toz to seryjny rozmiar dla Golfa. VR6 co prawda, ale jednak


Toć ba.. Ale to je 1.8 ABłełEs... :lol:

Opik napisał(a):Jak na seryjnym zawiasie przyciera o nadkola to masz wyrzniete te amortyzatory do zera, nie ma mozliwosci zeby na zdrowym zawiasie przycieralo.


Słuchaj gościa bo dobrze gada. ;-)
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez Maly1946 » 2 lip 2014, o 19:23

Opik napisał(a):
Paweu napisał(a):
Maly1946 napisał(a):Głównie trze lewa strona. Stąd moje pytanie co to może być?


Ile ta 15" ma cali szerokości że jest na tym 205/50 ?


Toz to seryjny rozmiar dla Golfa. VR6 co prawda, ale jednak :D


Jak na seryjnym zawiasie przyciera o nadkola to masz wyrzniete te amortyzatory do zera, nie ma mozliwosci zeby na zdrowym zawiasie przycieralo. Sprezyny nowe wsadziles?

Jak masz sierpy to mozesz je podciac i ew troche zaklepac gumowym mlotkiem ranty


Jeżeli wsadzę nowe amory to powinno zniknąć? Jaka mam pewność trochę czytałem w necie ze czasami nic to nie daje i trze dalej? Co robić? Co sądzicie o tych gumach co się zakłada na zwój sprężyny? Usztywni to coś?
Maly1946
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 1 lip 2014, o 20:29
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Opik » 2 lip 2014, o 19:52

Czlowieku jak na seryjnym zawiasie trze to masz go wyjechanego i musi pomoc. Sprezyny na pewno masz dobre?

Te gumy to sobie mozna wiesz gdzie wsadzic ;) tak jakbys na zezarte przez rdze progi nakleil tasme - "przeciez dziur nie widac"

Podaj jeszcze dla pewnosci parametry felg
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez krzyś » 2 lip 2014, o 20:41

Maly1946 napisał(a):ale z tego co się orientuję to amortyzatory tłumią tylko drgania


I się kolego nie mylisz to nie ich wina.. a tym bardziej jeżeli masz nowe odboje nic nie powinno trzeć na wybojach.. co tam masz za et tych felg? nie było jakiegoś dzwona przypadkiem w koło lub tylny błotnik? (skoro tylko z jednej strony)

[ Dodano: 2014-07-02, 20:45 ]
Przy wymianie tylnych tulei nie odkręcałeś przypadkiem mocowań od budy??
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Opik » 2 lip 2014, o 21:10

krzyś napisał(a):
Maly1946 napisał(a):ale z tego co się orientuję to amortyzatory tłumią tylko drgania


I się kolego nie mylisz to nie ich wina.. a tym bardziej jeżeli masz nowe odboje nic nie powinno trzeć na wybojach


i tu się kolego akurat Ty mylisz. Amortyzatory też wpływają na twardość zawieszenia i jego ugięcie ;) A odboje jak sama nazwa wskazuje chronią amortyzator przed uszkodzeniem, a nie maskują niedoskonałości pracy
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Pro100 » 2 lip 2014, o 21:39

A te BBSy są z golfa? Być może wina jest w et. Cyknij jakieś zdjęcie będzie można coś więcej powiedzieć.
Avatar użytkownika
Pro100
VIP
 
Posty: 2623
Dołączył(a): 22 cze 2008, o 16:38
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Rocznik: 93
Silnik: R32
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez krzyś » 2 lip 2014, o 21:43

nie wiem, chyba muszę iść do szkoły się dokształcić.. z bagażem pół tony mnie nic nie obcierało zachowanie auta było takie jakby amorków nie było i o dziwo na wybojach nie obcierało... jak wytłumaczysz to??
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Pro100 » 2 lip 2014, o 21:48

krzyś napisał(a):nie wiem, chyba muszę iść do szkoły się dokształcić.. z bagażem pół tony mnie nic nie obcierało zachowanie auta było takie jakby amorków nie było i o dziwo na wybojach nie obcierało... jak wytłumaczysz to??


Po prostu miałeś tak dobrane et że nic złego się nie działo, w przypadku kolegi może jest takie et które wypycha koło na zewnątrz auta tym samym wystarczy jedna osoba na tej stronie plus dołek i przyciera. Ale poczekajmy na wypowiedź i ewentualną fotkę. Bo jeśli koła są faktycznie z golfa no to czas na amorki, jest jeszcze jedna możliwość być może te sprężyny są "sportowe"
Avatar użytkownika
Pro100
VIP
 
Posty: 2623
Dołączył(a): 22 cze 2008, o 16:38
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Rocznik: 93
Silnik: R32
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Grzesiek2507 » 2 lip 2014, o 21:53

Pro100, dobrze prawi. Dpbrze dobrane ET i opona mijala sie z rantem. Niestety cos za cos, jak chcesz szeroka dupcie to musisz kombinowac z rantem i cala reszta, zwlaszcza jesli wozisz kogos na tyle ;-)
Avatar użytkownika
Grzesiek2507
Members
 
Posty: 3684
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 15:12
Lokalizacja: Izbica Kujawska

Następna strona

- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości

cron