Tylnia belka

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Tylnia belka

Postprzez 89matt » 3 mar 2010, o 18:26

Witam. Mam wybite tuleje w tylniej belce i musiałbym je wymienic i tu własnie jest problem bo chce miec z tyłu tarcze (obecnie mam bebny) i pytanie: musze kupowac belke np z 1.8 czy do tej belki z 1.4 bez problemu załoze tarcze z zaciskami? Bo po co wymieniac tuleje w belce która bede musiał wymienic.
Avatar użytkownika
89matt
Gaduła
 
Posty: 554
Dołączył(a): 9 lis 2008, o 20:39
Lokalizacja: GLIWICE

Tylnia belka

 

Postprzez TOMEK 84 » 3 mar 2010, o 18:51

dokładnie tak jak mówisz
wystarczy ze kupiśz ilnki hamulcowe czopy z tarczami i zaciskami i ewentualnie korektor siły hamowania to wsztstko
tarcze pasują też z mk2
pozdro
Avatar użytkownika
TOMEK 84
Members
 
Posty: 806
Dołączył(a): 15 lip 2008, o 20:45
Lokalizacja: INOWROCŁAW :)

Postprzez Nowal » 3 mar 2010, o 21:43

chyba mniej roboty bedziesz mial jak kupisz caa belke z tarczami i koszty pewnie tez mniejsze niz na czesci.
Avatar użytkownika
Nowal
Gaduła
 
Posty: 437
Dołączył(a): 12 sie 2008, o 22:41
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez TOMEK 84 » 3 mar 2010, o 23:47

kompletna belka na swap 300-350zł
cała reszta bez belki 250-300
Avatar użytkownika
TOMEK 84
Members
 
Posty: 806
Dołączył(a): 15 lip 2008, o 20:45
Lokalizacja: INOWROCŁAW :)

Postprzez Imper » 4 mar 2010, o 01:18

z tego co sie orientuje to 1.4 nie mialy korektora sily hamowania. nie wiem czy wszytskie ale ABD raczej nie maja. Na moje oplaca sie bardziej kupic cala belke w Twoim wypadku. Sam przerabialem bebny na tarcze i w sumie w godzinke idzie to zrobic bez zmiany belki jak sie ma wszytskie graty pozdro
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez TOMEK 84 » 4 mar 2010, o 14:51

imper dokładnie godzinka i wszystko na miejscu jak przewody hamulcowe ładnie puszczą he he
umnie siedzi belka z 1.8 gt kompletna z korektorem linkami ... dałem za ną 200zł :-D
Avatar użytkownika
TOMEK 84
Members
 
Posty: 806
Dołączył(a): 15 lip 2008, o 20:45
Lokalizacja: INOWROCŁAW :)

Postprzez Taiszo » 31 mar 2010, o 07:55

w sobotę wymieniałem tuleje w tylnej belce - robota na cały dzień ale pomógł mi pewien artykuł: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=206854
zapłaciłem za tuleje 30zł/szt. + płyn hamulcowy + nowe śruby M12 12.9 z nakrętkami zagniatanymi lub szpilki z nakrętkami z wkładkami PA (samokontrujące) to wszystkie koszty jakie poniosłem.
Ja wyciągnąłem całą belkę i to było najlepsze i najwygodniejsze rozwiązanie.
nie jestem mechanikiem samochodowym a kanał to widziałem kiedyś u kolegi.
Taiszo
Czytacz
 
Posty: 24
Dołączył(a): 10 cze 2007, o 08:39
Lokalizacja: ruda śląska

Postprzez wydym1 » 16 paź 2010, o 20:38

Sory za odkop.....Ale mam małe pytanko...cz podczas zmiany belki z 1,8 bębny na belkę z 1,8 gt tarcze trzeba zmieniać linki??? Pytam bo nie wiem a bede teraz na dniach zmieniał...Reszta z tego co czytałem pasuje ale jedni pisza że linki trzeba a inni że nie....Pozdro
Nie sztuką jest trzeć dokładką po asfalcie, sztuką jest to robić wahaczem :P
Avatar użytkownika
wydym1
Badacz tematu
 
Posty: 202
Dołączył(a): 10 maja 2010, o 18:49
Lokalizacja: Mazowsze


- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 35 gości