Układ kierowniczy

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Układ kierowniczy

Postprzez O'neil » 30 maja 2011, o 18:54

Witam, mam taki nietypowy problem i szukam pomocy.
Wczoraj leciałem sobie autostradką moim Golfem i przy próbie zjechania na stacje benzynową zauważyłem że kierownica chodzi jak w traktorze.. kompletny brak wspomagania. Na trasie tego nie zauważyłem bo jak wiadomo na autostradzie ruch kierownica jest naprawdę niewielki. Podejrzewam że dłużej bym tak jechał ale złapałem gume (pech totalny mnie dorwał) i to mnie zmusiło do zjazdu. Niestety musiałem jeszcze przejechać około 200km i nie dość że bez wspomagania to jeszcze na dojazdówce. I moje pytanie brzmi co mogło się wysypać i gdzie szukać przyczyn takiego stanu układu kierowniczego? czy przez to że kontynuowałem jazdę to mogłem coś gorzej uszkodzić?
Liczę na waszą pomoc.
O'neil
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 30 maja 2011, o 18:47
Lokalizacja: OGL

Układ kierowniczy

 

Postprzez Golfik1986 » 30 maja 2011, o 21:36

albo masz malo plynu zajrzyj w zbiorniczek.. albo przyciera sie powoli pompa ze starosci. u mnie najpierw przy skreceniu do konca bylo ja slychac a pozniej na samym koncu prawie wogole nie mialem wspomy postawilem pod robota przychodze po 8h patrze caly plyn zlecial. kupilem uzywke wlasnie od 1.8 wlozylem do siebie i smykala dalej
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Procent » 31 maja 2011, o 01:36

zobacz też pasek. U mnie były przeskoki. Raz była wspoma raz nie. pasek Gates za dosłownie 11 zł załatwił sprawę, a byłem gotów na wymianę pompy od wspomy
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez O'neil » 31 maja 2011, o 07:10

Płyn trzyma, stan odpowiedni.. Pasek też dobrze napięty i generalnie wydaje się być ok.. A jeśli to pompa to warto ryzykować i brać z allegro nowa? czy lepiej pobawić się w regeneracje?
O'neil
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 30 maja 2011, o 18:47
Lokalizacja: OGL

Postprzez Golfik1986 » 31 maja 2011, o 21:37

ja pasek tez szybciej wymienilem takze bylem pewien ze to nie jego wina.. nowa pompka w sklepie u kolesia 250zl z tego co pamietam ja kupilem wyciagnieta i dalem za nia 50zl wiec po co sie bawic w regeneracje albo nowki jak wiadomo ze pompa od wspomy to rzadka usterka
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez O'neil » 1 cze 2011, o 10:28

no ok, to biore się za tą pompe... Oby nic więcej nie wysiadło poza nią. Bo sprawdzałem ją i niby pracuje,nie jest zatarta ani nic z tych rzeczy, tylko nie wiem jak spr czy ciśnienie daje .. może ktoś zna jakiś sposób ?
O'neil
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 30 maja 2011, o 18:47
Lokalizacja: OGL


- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 35 gości