Utwardzenie gwintu i czy warto?

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Utwardzenie gwintu i czy warto?

Postprzez czaro » 25 sie 2010, o 05:00

Powitać! Jako że szukałem ale nie znalazłem nic o tym postanowiłem otworzyć nowy temat- można by dorzucić do porad ;-)
Jak zabrać się za wyjęcie sprężyn krótkich- dodatkowych z gwintu? Jak najłatwiej bez żednych kombinacji i jak to potem poskładać żeby nie było żadnych luzów?
I druga sprawa czy rzeczywiście jest sens? W moim przypadku jest to gwint tuningarta- jedni jak czytałem piszą że miękki inni że twardy, a ja go mam w pudełkach więc nie chciałbym dwa razy go zakładać i zdejmować. Podpowiedzcie jak to z nim jest. Z tyłu wystają mi opony i nie chcę mieć zonka żeby mi przycierało.
Z góry dzięki!!
Avatar użytkownika
czaro
Members
 
Posty: 2224
Dołączył(a): 17 lis 2009, o 16:37
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Utwardzenie gwintu i czy warto?

 

Postprzez killah » 25 sie 2010, o 06:53

normalnie odkręcasz śrubki i góry i wyjmujesz sprężynę. Jeśli chodzi o wyjęcie to sam zdecydduj. Jak chcesz mega glebę na tej feli i nie chcesz trzeć to wybór jest oczywisty
killah
 

Postprzez v1rooz » 25 sie 2010, o 20:17

ja tam nie widze sensu skoro ci kolo wystaje.
v1rooz
Members
 
Posty: 959
Dołączył(a): 21 lip 2009, o 21:22
Lokalizacja: Olsztyn

Postprzez czaro » 26 sie 2010, o 05:20

v1rooz, chodzi o to żeby tym kołem nie przycierać potem o nadkole.
Avatar użytkownika
czaro
Members
 
Posty: 2224
Dołączył(a): 17 lis 2009, o 16:37
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez v1rooz » 26 sie 2010, o 16:18

ile cali masz felge ?

ja mam 16 na 45 i na tyle mam skrecony gwint i jeszcze ciutke bym go skrecil to by tarlo strasznie a nie moge palcy wlozyc pod opone wgl.

a jeszcze sporo zostalo gwintu do skrecenia u mnie.

na wybojach bd tarlo jak tak zrobisz.
v1rooz
Members
 
Posty: 959
Dołączył(a): 21 lip 2009, o 21:22
Lokalizacja: Olsztyn

Postprzez czaro » 26 sie 2010, o 18:43

Też mam 16 przód 7,5 (o przód się nie martwię) a tył 9 i tam oponka 215/40 i to mi wystaje może z 1 cm. Chodzi mi właśnie żeby nie tarło na wybojach- mówisz że jak wyjmę tą sprężynę to wtedy może bardziej trzeć? A czytałem że to go powinno utwardzić.
Avatar użytkownika
czaro
Members
 
Posty: 2224
Dołączył(a): 17 lis 2009, o 16:37
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Legionista » 26 sie 2010, o 20:13

czaro, wyjmuj sprężyny pomocnicze bo będą dobijały na wybojach i co za tym idzie opona będzie trzeć o nadkola
Pierwsze co musisz zrobić to klepanie rantów , bez tego ani rusz jak koło wystaje ...
Chyba ze chcesz beton to szukaj na tył poduszek poliuretanowych :-P

Co do demontażu sprężyn pomocniczych - to bardzo łatwa sprawa jak masz je juz wyjęte z samochodu :) odkręcasz talerzyki (patrz foto ) - wyjmujesz sprężynę główną ( długa ) a po niej ładnie wychodzi krótka ....
i to cała filozofia
Obrazek
Ostatnio edytowano 26 sie 2010, o 20:23 przez Legionista, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Legionista
Members
 
Posty: 2202
Dołączył(a): 30 gru 2008, o 15:49
Lokalizacja: SFD

Postprzez czaro » 26 sie 2010, o 20:15

Legionista, ranty zrolowane mam od czerwca już. A przód też wyjąć jakby co czy nie?
Avatar użytkownika
czaro
Members
 
Posty: 2224
Dołączył(a): 17 lis 2009, o 16:37
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez BialyUst » 26 sie 2010, o 20:19

zastosuj tulejki na tłoczysko :P jak cos to PW wszytsko wytłumaczę co i jak
Avatar użytkownika
BialyUst
Members
 
Posty: 1559
Dołączył(a): 3 lis 2008, o 21:31
Lokalizacja: GSL

Postprzez czaro » 26 sie 2010, o 20:24

BialyUst, tylko że to pewnie dodatkowe koszty a nie bardzo już mam kaskę żeby dokładać.
Avatar użytkownika
czaro
Members
 
Posty: 2224
Dołączył(a): 17 lis 2009, o 16:37
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Legionista » 26 sie 2010, o 20:26

ja przód mam nie tykany i jest ok. ale tył to już bez sprężyn ...
Też bardzo dobry sposób jest jak napisał kolega BialyUst, i myśle Biały żebyś napisał to tu nie na pw, bo tak to przyda sie innym na przyszłość
Avatar użytkownika
Legionista
Members
 
Posty: 2202
Dołączył(a): 30 gru 2008, o 15:49
Lokalizacja: SFD

Postprzez BialyUst » 26 sie 2010, o 20:31

czaro, to koszt jakis 25 zł + przesyłka

http://allegro.pl/odbojniki-odboje-gumy ... 22327.html

tu masz linka :) mogę powiedzieć tylko tyle ze dożo osub z wielka gleba to uzywa zeby im nie dobijał gwint:) polecam
Ostatnio edytowano 26 sie 2010, o 20:36 przez BialyUst, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
BialyUst
Members
 
Posty: 1559
Dołączył(a): 3 lis 2008, o 21:31
Lokalizacja: GSL

Następna strona

- - - www.noe.pl/pomosty-robocze-noe



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości

cron