przez pablomed » 30 wrz 2013, o 14:26
Spoksik, kolejność postępowania jest taka: ustawienie czyli wycentrowanie maglownicy, chodzi o to żeby oba końcec listwy przy położeniu kierownicy do jazdy na wprost wystawały po równo. Potem drażki wkręcone na maglownicę po równo z obu stron jest do tego wymiar w serwisówce , na końcu dopiero końcówki drażków . Zrobią to ustawiając zbieżność tylko musisz im wyjaśnić o co biega bo normalnie przy ustawianiu zbieżności się maglownicą nie będa bawić.
Te luzy na kolumnie na podniesionym aucie mają prawo być, pytanie jakie są duże, do oceny trzeba wprawy a w razie wątpliwości to wyłóż jescze troszkę kaski i kup nowe łożyska. Dla laika stan górnych łożysk łatwiej ocenić patrząc na wysokość na jaką talerzyki zabezpieczające wystają pod maską, na aucie oczywiście stojącym na kołach, możesz fotki dać tylko koła na wprost.