Wybór zawieszenia. Co o tym Sądzicie?

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Wybór zawieszenia. Co o tym Sądzicie?

Postprzez SuBa » 27 wrz 2011, o 10:45

Jako ze jest to mój pierwszy post to Witam wszystkich forumowiczów. Otóż moje stare zawieszenie w golfie się skończyło, samochód ogromnie pływa w zakrętach jest "ciężki" w prowadzeniu. Wpadłem na pomysł kupna czegoś twardszego. Przeglądając internet wpadłem na gwintowane zawieszenie firmy MTS. I tutaj mam do was kilka pytań, ale najpierw powiem ze samochodem jakim się poruszam to Golf III 1.8 benzyna 93. rok 5-cio drzwiowy.

Wybrałem 2 zestawy:
http://moto.allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-gwint-vw-golf-iii-3-vento-i1793859603.html
http://moto.allegro.pl/zawieszenie-obnizajace-tuning-vw-golf-iii-3-vento-i1800685789.html

Szczerze mówiąc bardziej skłaniam się ku 1. Ale teraz mam kilka pytań:

- Pierwsze i najważniejsze to czy pierwszy zestaw będzie pasował do mojego Golfa?
- Nie zależy mi na specjalnym położeniu samochodu, mieszkam w górach i jest tu trochę dziurawych nawierzchni, jeśli kupie gwint to i tak chce go obniżyć o 3-4 cm (co nie zmienia faktu ze regulacja by mi się przydała), zależy mi na dość szybkim pokonywaniu zakrętów i dobrym prowadzeniu, nie chce tez żeby był jakiś mega twardy i nie znośny w jeździe. Więc czy te pierwszy zestaw będzie dobrym rozwiązaniem?
- Samochód mam postawiony na BBS 15'tkach 195/45 na czym zawieszeniu opony nie będą tarły o nadkola?
- Czy waszym zdaniem warto wgl kupić taki zestaw? A jeśli nie to jaki?

Jestem zielony i liczę na wasza pomoc. Pozdrawiam Martin.

PS. Mam jeszcze jedno pytanko co oznacza skrót 1XH0?


PS2. Znalazłem jeszcze taki zestaw co o nim sądzicie?
http://www.mapet-tuning.com/sklep/golf-vento-4035-p-7994.html
Będzie pasował do mojego golfa?

Jeszcze raz przepraszam, ale jestem w tym temacie nie do końca obeznany a nie chce wydać kasy w Błoto. Pozdrawiam.
SuBa
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 27 wrz 2011, o 10:32
Lokalizacja: Wałbrzych

Wybór zawieszenia. Co o tym Sądzicie?

 

Postprzez slavwek.ie » 27 wrz 2011, o 11:25

SuBa napisał(a): - Pierwsze i najważniejsze to czy pierwszy zestaw będzie pasował do mojego Golfa?
Oba pasują
Więc czy te pierwszy zestaw będzie dobrym rozwiązaniem?
Będzie lepszym rozwiązaniem
SuBa napisał(a): - Samochód mam postawiony na BBS 15'tkach 195/45 na czym zawieszenia opony nie będą tarły o nadkola?
zależy to od szerokości felgi i osadzeniu (ET)
Trzeci zestaw również będzie pasował do twojego auta

SuBa napisał(a): PS. Mam jeszcze jedno pytanko co oznacza skrót 1XH0?

oznaczenie modelu - Golf 3 hatchback
Voice Kraft - postaw na jakość!

Volkswagen Klub Polska #157

.
Avatar użytkownika
slavwek.ie
Moderator Globalny
 
Posty: 1251
Dołączył(a): 10 paź 2009, o 18:36
Lokalizacja: P-ce

Postprzez SuBa » 27 wrz 2011, o 19:08

Dziki wielkie za pomoc, teraz tylko zastanawiam się czy gwint czy kit. Nie chce dawać samochodu na glebę. Chce obniżyć go max 3-4 cm. Zdecyduje się chyba na http://www.mapet-tuning.com/sklep/golf-vento-4035-p-7994.html chociaż chodzi mi ciągle po głowie gwint, ale boje się ze będzie mega twardy (bo będę większość czasu latał na na max podniesionym, a tak gwint podobno jest najbardziej twardy). Czy warto jest kupować rozpórkę na przód, czy takim zawieszeniu? I jeszcze raz dziękuje za pomoc. :-)
SuBa
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 27 wrz 2011, o 10:32
Lokalizacja: Wałbrzych

Postprzez PiJey88 » 28 wrz 2011, o 13:24

rozpórkę warto gdy masz nie najlepszy stan progów/budy itd, troszkę ci się całość usztywni

ja bym brał gwint bez zastanowienia, choć sam jak pierwszy raz wybierałem zawieszenie to tez zdecydowałem się na KIT, a potem żałowałem
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez SuBa » 28 wrz 2011, o 14:38

No tak ale boje się ze będzie beton, a ja chce w miarę komfortowo latać po polskich drogach, bo na gwincie słyszałem ze czym wyżej tym twardziej, a ja go na glebę nie dam bo nawet do domu nie dojadę bo mam szuter drogę pod górę do domu. Kurde sam już nie wiem. W sumie KIT by mi wystarczył i jakieś obniżenie max 3 cm, i takie średnie utwardzenie. ;-)
SuBa
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 27 wrz 2011, o 10:32
Lokalizacja: Wałbrzych

Postprzez palio » 28 wrz 2011, o 15:04

to jak koledze kit wystarczy to polecam kita WEITEC'a . sam takiego używam i jest ok. obniżenie -40/-40.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez SuBa » 28 wrz 2011, o 15:06

I jak koledze golfik sobie radzi na dziurkach i jak z twardością takiego zawieszenia? :-)
SuBa
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 27 wrz 2011, o 10:32
Lokalizacja: Wałbrzych

Postprzez palio » 28 wrz 2011, o 15:11

u mnie i tak jest twardo gdyż ostatnio wymieniałem wszystkie gumy z przodu na poliuretany
tylna belka tez dostała zestaw z poliuretanów. ;-) dla mnie jest wręcz elegancko. dla mnie jest komfortowo. :-D
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez SuBa » 28 wrz 2011, o 15:20

No to chyba postawię go na jakimś KIT ;-)
SuBa
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 27 wrz 2011, o 10:32
Lokalizacja: Wałbrzych


- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości