wylany gwint MTS - co zrobić?

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

wylany gwint MTS - co zrobić?

Postprzez Ronnie10 » 5 maja 2013, o 12:35

Witam :-)

Zwracam się do Was z prośbą/pytaniem. Wylał mi się gwint z tyłu (MTS). Co w tej sytuacji najlepiej zrobić? Tzn. czy są do tego wkłady i jeśli tak to gdzie można je dostać? Czy trzeba wymieniać całe zawieszenie?

Proszę o radę, zależy mi też na czasie... :zdrowko:
Avatar użytkownika
Ronnie10
Czytacz
 
Posty: 100
Dołączył(a): 9 lis 2008, o 23:19
Lokalizacja: Jelenia Góra

wylany gwint MTS - co zrobić?

 

Postprzez Poldek » 5 maja 2013, o 13:23

Gdzie kupowales gwinta??? u MAPETA?
jak masz gwarancje wyslil mu gwint jaki problem aha o czas chodzi...
moj-golf/czerwony-mk3-1-6-t34903.html
Mój MK3 RED! Setup na 2012!
Poldek
Fanatyk
 
Posty: 1033
Dołączył(a): 18 kwi 2011, o 22:00
Lokalizacja: Lubin

Postprzez Ronnie10 » 5 maja 2013, o 13:40

Poldek napisał(a):Gdzie kupowales gwinta??? u MAPETA?
jak masz gwarancje wyslil mu gwint jaki problem aha o czas chodzi...


Nie no powiedzmy, że nie potrzebuje na wczoraj, ale jak najszybciej bym chciał ogarnąć temat :-) Gwint kupiłem używany w tamtym roku, gwarancji już nie ma na niego... :-(
Avatar użytkownika
Ronnie10
Czytacz
 
Posty: 100
Dołączył(a): 9 lis 2008, o 23:19
Lokalizacja: Jelenia Góra

Postprzez Paweu » 5 maja 2013, o 13:52

Ronnie10 napisał(a):Poldek napisał/a:
Gdzie kupowales gwinta??? u MAPETA?
jak masz gwarancje wyslil mu gwint jaki problem aha o czas chodzi...


Nie no powiedzmy, że nie potrzebuje na wczoraj, ale jak najszybciej bym chciał ogarnąć temat Gwint kupiłem używany w tamtym roku, gwarancji już nie ma na niego...


Gwint mts ma chyba wymienne wkłady... pasuja chyba od golfa mk1/caddy

Jeśli nie znajdziesz no to pozostaje ci regeneracja lub kupno nowych.
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez Ronnie10 » 5 maja 2013, o 16:29

Od MAPETA dostałem odpowiedź, że takie wkłady są nie do kupienia i że pozostaje albo nowy komplet kupić albo dopasowywać własnie z czegoś innego ale to ciężka sprawa podobno... :-/ a pytam jeszcze Was, może ktoś to już przerabiał i ma większą wiedzę w tym zakresie niż ja... :-)
Avatar użytkownika
Ronnie10
Czytacz
 
Posty: 100
Dołączył(a): 9 lis 2008, o 23:19
Lokalizacja: Jelenia Góra

Postprzez brzesiu » 20 maja 2013, o 09:06

A ja dołączam sie do tematu.

Mam zamiar na dniach sobie sprawić gwint i wlasnei zastanawiałem sie nad MTSem.

Problem niedostepnych wkładów dotyczą tylko tych zestawów czy wszystkich gwintów?
Zestaw której firmy ewentualnie byscie polecili by nie bylo tego problemu ?
Zapraszam wszystkich do odwiedzenia mojego firmowego Bloga https://www.rabbittranspoland.com/pl/blog a gdyby ktoś potrzebował taksówki na lotnisko w Gdańsku zapraszam na stronę https://www.rabbittranspoland.com/pl
brzesiu
Badacz tematu
 
Posty: 298
Dołączył(a): 31 sty 2013, o 16:04
Lokalizacja: Gdańsk
Rocznik: 1993
Silnik: 1z
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Paweu » 21 maja 2013, o 13:07

brzesiu napisał(a):Problem niedostepnych wkładów dotyczą tylko tych zestawów czy wszystkich gwintów?


Tylko tych tanich shitów...typu ta , tuning art, mts...

brzesiu napisał(a):Zestaw której firmy ewentualnie byscie polecili by nie bylo tego problemu ?


Kupić nówkę z wyższej półki lub szukać używki w dobrym stanie.
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez brzesiu » 21 maja 2013, o 18:06

No wlasnie tylko ze ta cała wyzsza półka to już koszta zblizające sie do 2000pln a jak chodzi o zawieche to jednak wolalbym miec tutaj nówke.

I teraz zaczyna sie robić rozkminka skoro wydaje 2000 to czy nie opyla sei dozucic jeszcze kafla i zalozyc Aira ;)
Zapraszam wszystkich do odwiedzenia mojego firmowego Bloga https://www.rabbittranspoland.com/pl/blog a gdyby ktoś potrzebował taksówki na lotnisko w Gdańsku zapraszam na stronę https://www.rabbittranspoland.com/pl
brzesiu
Badacz tematu
 
Posty: 298
Dołączył(a): 31 sty 2013, o 16:04
Lokalizacja: Gdańsk
Rocznik: 1993
Silnik: 1z
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez szatannn » 21 maja 2013, o 21:05

zawsze można oddać do regeneracji wkłady. fakt faktem że to nie to samo co nówka ale zawsze coś pomoże
szatannn
Badacz tematu
 
Posty: 339
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 23:20
Lokalizacja: PKR

Postprzez brzesiu » 22 maja 2013, o 17:42

szatannn napisał(a):zawsze można oddać do regeneracji wkłady. fakt faktem że to nie to samo co nówka ale zawsze coś pomoże


No tak tylko ze wtedy taka operacja to nie godzinka roboty tylko pewnie caly dzien a wiesz jak to wygląda czas to pieniądz ;P

Mimo wszystko zdecyduje sie na MTSa cena jest dosyc przyzwoita zastanawiam sie jeszcze nad wymianą silendbloków na neoprenowe ponoc są bardziej trwałe od standardowych ma może ktoś jakies doswiadczenia z tym ustrojstwem bo legend i plotek na necie jest coniemiara ;P
brzesiu
Badacz tematu
 
Posty: 298
Dołączył(a): 31 sty 2013, o 16:04
Lokalizacja: Gdańsk
Rocznik: 1993
Silnik: 1z
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Paweu » 23 maja 2013, o 11:09

brzesiu napisał(a):No wlasnie tylko ze ta cała wyzsza półka to już koszta zblizające sie do 2000pln a jak chodzi o zawieche to jednak wolalbym miec tutaj nówke.


Chyba zbliżające się/grubo powyżej.

btw. za 1600 zł masz chyba tam ap czy coś w ten deseń. (jeśli gdzieś błąd to poprawić)

brzesiu napisał(a):I teraz zaczyna sie robić rozkminka skoro wydaje 2000 to czy nie opyla sei dozucic jeszcze kafla i zalozyc Aira


No ale na czymś tego 'aira' musisz zbudować.. ;-)
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio


- - - Volvocars Wrocław



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości