Moderator: Moderator
no to jest zabezpieczenie ale tylko kątów, ale nie nie zwyklej zbiezności. ale aby uniknac ustawiania kontów mozna jeszcze po sciagnieciu kola jak masz wszystko poskrecane odrysowac na zwrotnicy(czyms ostrym lub pisakiem)jak jest ulozony amorek na niej i odkrecasz sam amorek i nie ma problemu-sposób podpowiedziany przez mechanikapawelek03576 napisał(a):da rade nie odkręcasz amortyzatora od zwrotnicy tylko odkręcasz sworzeń wahacza od zwrotnicy,
to tanio macie u nas geometria wraz z kontami okolo 100złpiotrek1474 napisał(a):mojej okolicy to koszt 40 zł. więc nie jest to straszny wydatek. Źle ustawiona zbieżność wpływa na komfort jazdy oraz może prowadzić do szybszego zużywania się opon.
dla niedowiarków potwierdzam - przy takiej zmianie sprężyn nie zmieni się geometria kółpawelek03576 napisał(a):przy tym sposobie wyciąga się całą kolumne ze zwrotnicą co prawda jest dużo zabawy ale ani zbieżność się nie zmienia ani kąty
ostatnio facet ok65 lat co ustawia geometrie cale zycie mowil mi że nawet przy wymianie łacznika stabilizatora zbieznosc ucieka,więc widzę ile ludzi tyle teoriiprezesik25 napisał(a):dla niedowiarków potwierdzam - przy takiej zmianie sprężyn nie zmieni się geometria kół
pawelek03576 napisał(a):da rade nie odkręcasz amortyzatora od zwrotnicy tylko odkręcasz sworzeń wahacza od zwrotnicy, końcówkę drążka kierowniczego, zacisk hamulcowy i odkręcasz półoś - jak masz czas i pojęcie to się baw tak ogólnie to po wymianie sprężyn jeśli odkręcasz amortyzator od zwrotnicy nie ustawia się zbieżności tylko kąt pochylenia koła
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości