Wysoki tył Golf III hatchback ..

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Wysoki tył Golf III hatchback ..

Postprzez zakwas » 30 sie 2012, o 12:36

Witam .Mam problem . Kupiłem Golfika w hatchbacku 3d i niestety tył nie "stoi" jak seria.Jest sporo wyżej i auto wygląda jak jakiś hotrod.Poza tym komfort jazdy jest nijaki, zwłaszcza w ostrych zakrętach Z tego względu,chciałem przywrócić tył do pierwotnego stanu,tak żeby stał "na równo"- jak SERIA.
Jak myślicie ?
Poprzedni właściciel wsadził amortyzatory od Passata? a może od golfa mk3 kombi? One różnią się czymś od wersji hatchback ? Czy to kwestia sprężyn?

Pozdrawiam.
zakwas
Czytacz
 
Posty: 35
Dołączył(a): 9 mar 2012, o 14:09
Lokalizacja: Łódź

Wysoki tył Golf III hatchback ..

 

Postprzez Paczek » 30 sie 2012, o 12:38

może poprostu są wylane ?
Jeśli naprawdę chcesz do czegoś dojść w życiu, musisz na to zapracować. A teraz cisza! Będą podawać wyniki totolotka...

Moja Czerwona Sucz ->> http://www.golf3.pl/topics2/golf-mk3-by ... t47091.htm
Avatar użytkownika
Paczek
Czytacz
 
Posty: 73
Dołączył(a): 18 lip 2012, o 11:32
Lokalizacja: Przemyśl/Rzeszów

Postprzez zakwas » 30 sie 2012, o 12:40

Nie. Nadają się jeszcze do jazdy.
zakwas
Czytacz
 
Posty: 35
Dołączył(a): 9 mar 2012, o 14:09
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Paczek » 30 sie 2012, o 12:43

po czym to stwierdzasz? mogą być umyte pod sprzedaż :cisza:
Jeśli naprawdę chcesz do czegoś dojść w życiu, musisz na to zapracować. A teraz cisza! Będą podawać wyniki totolotka...

Moja Czerwona Sucz ->> http://www.golf3.pl/topics2/golf-mk3-by ... t47091.htm
Avatar użytkownika
Paczek
Czytacz
 
Posty: 73
Dołączył(a): 18 lip 2012, o 11:32
Lokalizacja: Przemyśl/Rzeszów

Postprzez zakwas » 30 sie 2012, o 12:46

samochód użytkuję od końca marca.Tył nie buja,nie skacze jak "piłeczka" i nie ma jakichkolwiek wycieków.Po prostu wydaje mi się,że są założone dłuższe bądź inne sprężyny,dlatego pytam forumowiczów.
Może ktoś miał podobny problem,albo wie czy spręzyny kombi różnią się od tych z hatchbacka :mrgreen:
zakwas
Czytacz
 
Posty: 35
Dołączył(a): 9 mar 2012, o 14:09
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Paczek » 30 sie 2012, o 12:48

to wsadź sprężyny z innego golfa, to nie jest dużo pracy a napewno masz jakiegoś znajomego z golfem ;-)
Jeśli naprawdę chcesz do czegoś dojść w życiu, musisz na to zapracować. A teraz cisza! Będą podawać wyniki totolotka...

Moja Czerwona Sucz ->> http://www.golf3.pl/topics2/golf-mk3-by ... t47091.htm
Avatar użytkownika
Paczek
Czytacz
 
Posty: 73
Dołączył(a): 18 lip 2012, o 11:32
Lokalizacja: Przemyśl/Rzeszów

Postprzez zakwas » 30 sie 2012, o 12:51

wiesz co.jeden znajomy powiedział mi właśnie,że są za długie amorki.Planuję zmierzyć odl od talerza w dół i porównać ją z nowymi amorami z Hurtowni. Co o tym sądzisz?
zakwas
Czytacz
 
Posty: 35
Dołączył(a): 9 mar 2012, o 14:09
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Paczek » 30 sie 2012, o 12:52

a masz moze fotke zeby pokazac jak to wyglada ?

Amortyzatory są roznej dlugosci w zaleznosci od firmy i przystosowania :->
Jeśli naprawdę chcesz do czegoś dojść w życiu, musisz na to zapracować. A teraz cisza! Będą podawać wyniki totolotka...

Moja Czerwona Sucz ->> http://www.golf3.pl/topics2/golf-mk3-by ... t47091.htm
Avatar użytkownika
Paczek
Czytacz
 
Posty: 73
Dołączył(a): 18 lip 2012, o 11:32
Lokalizacja: Przemyśl/Rzeszów

Postprzez zakwas » 30 sie 2012, o 12:54

zakwas
Czytacz
 
Posty: 35
Dołączył(a): 9 mar 2012, o 14:09
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Paczek » 30 sie 2012, o 12:59

nie lepiej kupic cały kit -40 nawet ? Amorki + sprezyny

Tam jest napewno coś nie tak bo przewaznie seria stoi przod wyzej tyl nizej, musial ktos albo dorzucic cos w sprzezyne typu gumy usztywniajace albo naprawde kombinowal ze sprezyna wyzsza badz amorkiem innym...
Jeśli naprawdę chcesz do czegoś dojść w życiu, musisz na to zapracować. A teraz cisza! Będą podawać wyniki totolotka...

Moja Czerwona Sucz ->> http://www.golf3.pl/topics2/golf-mk3-by ... t47091.htm
Avatar użytkownika
Paczek
Czytacz
 
Posty: 73
Dołączył(a): 18 lip 2012, o 11:32
Lokalizacja: Przemyśl/Rzeszów

Postprzez zakwas » 30 sie 2012, o 13:06

Bardzo dziękuję za podpowiedź kolego,Na pewno dojdę czy akurat nie założył gum usztywniających.

Jeżeli ktoś jeszcze odwiedzi temat to prosiłbym o wypowiedzenie się :roll:
zakwas
Czytacz
 
Posty: 35
Dołączył(a): 9 mar 2012, o 14:09
Lokalizacja: Łódź

Postprzez PiJey88 » 30 sie 2012, o 15:40

po prostu masz NOWE sprężyny, moja dziewczyna ma tak samo w polówce, po założeniu nówek sprężyn które nie są jeszcze wygniecione auto stoi jak koza, porównując do przeciętnej innej polówki jest sporo wyższa

wystarczy zmienić sprężyny na używane, najlepiej oryginalne 20-sto letnie, na pewno będzie niżej

chyba że ktoś wsadził od kombiaka aby stał wyżej
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Następna strona

- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości