Moderator: Moderator
Opik napisał(a):AdiK__ bardzo dobrze prawi, trza go słuchać
Opik napisał(a):Balcer, ten środek zmrozi tylko rdzę i to na chwilę, co ma niby pęknąć? Poza tym jeśli pęknie po stuknięciu młotkiem to wolę sobie nie wyobrażać co by było na pierwszym większym dołku.
Opik napisał(a): Sprawa druga - ja kupując używany gwint bym parę razy zdrowo pieprznął we wszystkie nakrętki. Wolę żeby mi pękła któraś w rękach niż podczas jazdy Tak dla bezpieczeństwa
CacekMKIII napisał(a):Kupiłem niedawno używany gwint. Właściciel mówił, że jeździł na nim jakiś rok. Nakrętki do regulacji nie chciały puścić, Kolega doradził mi, że smarować płynem hamulcowym. Po dwóch dniach przednie się ruszyły. Tylne jednak dalej się nie ruszają. radzicie dalej smarować i cierpliwie czekać czy coś innego
Paweu_mk3 napisał(a):Gdybyś tak postąpił... to byś z miejsca się z tym 'nowym' nabytkiem pożegnał. Więc z tym młotkiem to raczej z daleka. Tym bardziej od gwintu bodaj drobnozwojnego który znajduje się na kolumnie.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości