"auto rzucone na cycki" - wspaniałe określenie , ale faktycznie, silniczek to dla kieszeni a wygląd zewnetrzny jes (w/g mnie) Baaaardzo ważny. Sam porozglądam się po forum za kosztami, bo mam fele 15 a zwykłe (kobieta w Reichu) zawieszenie i troszkę ku glebie by można... , zresztą widać jak wysoko stoi
←
to ja odrazu w tym temacie zapytam... od jakiegos czasu zastanawiam sie nad sprezynami -40... i chcialem zapytac jaka najlepiej miec oponke na felach (mam 15'') i jak to jest z tymi sprezynami jak podrozujesz w 4 osoby
mam pytanko czy samemu mozna jakos obnizyc samochod o 3-4 cm??bez kupowania sprezyn sprotowych tylko zrobic to samemu prosze o pomoc z powazaniem przemo
mam zamiar zakupic sportowe zawieszenie... ale niestety na gwintowanie mnie nie stac ale przegladalem allegro i jest wybor sprezyn i sportowych amorkow...od -30/-30 do -60/-60
Wiec jesli mozecie to prosilbym o jakies info na temat malego obnizenia np.30/30 i czy wogole ma sens bo jak nie to zostaje na standartowym!!!! z Gory dzieki i sorki jesli powtarzam temat!!!
ale ty patrzysz na spręzyny do golfa które sa do golfa z silnikiem benzynowym. nie mozesz załozyc spręzyn od benzyny. dlaczego? poniewaz zwróćuwage ze silnik diesla jest o wiele ciąższy od benzyny. mi ostatnio sie nudziło i własnie załozyłem spręzyny od benzyny - zółte. były moj golf z silnikiem 2.0 stał na nich ładnie nie za nisko nie za wysoko. wiec co mi tam założe je do diesla. co sie okazało jak go posadziłem na tych spręzynach to sprezyna sie poskładały. jak sie przejechałem to jak bym wogole zawiasa nie miał myslałem ze mi dzwony powyrywa. i spowrotem stoje na serji. po za tym producenci sprezyn robia do diesla sprezyna ale one obiża ci go tylko 40mm w dół. patrzyłem w katalogu Witech . przemysl to co bys nie był z kasa do tyłu. ja tez wciąż szukam sprezyn...