zawieszenia sportowe - Gwinty/Kit/Sprężyny

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Postprzez SotoM » 12 cze 2008, o 17:50

[quote="komando"]no to takie do tdi to by mi spasowały tylko gdzie dorwac takie w tej cenie ????350 mówisz o koomplecie przód i tył a ile go obnizy chciałbym tak ok5 cm[/quno ty ich za ta cene nie dostaniesz. ja w firmie którj pracuje ma taki rabat aby mieć za tą cene te spręrzyny. a co do wysokości to weitec w katalogu ma tylko jedna wysokość czyli 40mm w dół
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

 

Postprzez komando » 12 cze 2008, o 19:29

no to ciekawie a czy dał bnys rade mi takie załatwic tylko tak w przyszłym miesicu po 10 lipca bo teraz spłukałem sie na sprzet car audio

Na Forum piszemy malymi literami pzdr.
Ostatnio edytowano 12 cze 2008, o 19:32 przez komando, łącznie edytowano 1 raz
komando
Czytacz
 
Posty: 23
Dołączył(a): 19 maja 2008, o 20:44
Lokalizacja: nowy sącz

Postprzez SotoM » 14 cze 2008, o 00:53

no z tym bedzie problem. u mnie w pracy nie jest tak pieknie ze moge brać czesci dla wszystkich z nie wiem jakim rabatem. niestety u mnie na to patrzą. do mojego auta nie ma problemu. dla kogoś niestety - narzucana marża warsztatu. ale ile %nt nie wiem.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez lizardking » 24 cze 2008, o 19:04

Mam do sprzedania komplet amorów ze sprężynami -60/-40 do tdi. Stan idealny, sprawdzone na tescie amortyzatorów na stacji diagnostycznej, zachowuja się jak nówki. Cena 310,-
Mędrcy znają wszystkie pytania a głupcy wszystkie odpowiedzi.
lizardking
Czytacz
 
Posty: 63
Dołączył(a): 17 maja 2008, o 15:25
Lokalizacja: Konin

zawieszenia sportowe - Gwinty/Kit/Sprężyny

Postprzez killah » 9 lis 2011, o 13:13

Witam szanowych userów

W związku z tym, że średnio co jakiś tydzień ktoś zakłada temat w którym prosi o pomoc w wyborze gwintu albo kitu postanowiłem zrobić 1 temat w którym będzie można zadawać pytania i każdy po przeczytaniu tego tematu będzie miał już jakąś wiedzę na temat najlepszego zawieszenia dla niego. Jest to też ułatwienie dla tych co z szukajką są na bakier.
killah
 

Postprzez BartheZz_3 » 9 lis 2011, o 13:23

No to moze ja pierwszy :-D
Na wiosne chce zalozyc (najprawdopodobniej) gwint, mam felgi 15'', jezeli bede miec auto obnizone -40 przod i tyl to jaki profil opony bedzie najlepszy ??
czy na cos jeszcze zwrocic uwage ??
R.I.P Mystic B. [*]
Avatar użytkownika
BartheZz_3
Members
 
Posty: 4317
Dołączył(a): 16 cze 2011, o 10:24
Lokalizacja: PMI
Rocznik: 95
Silnik: 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez czaro » 9 lis 2011, o 13:28

killah, nie wiem czy to dobry pomysł ale wrzuć może tutaj jeszcze linki z założonych już wcześniej tematów. Bo już tego tyle było, że na wiele pytań w istniejących już tematach można znaleźć odpowiedź.
BartheZz_3 napisał(a):jezeli bede miec auto obnizone -40 przod i tyl to jaki profil opony bedzie najlepszy ??

Do 15stek chyba najlepszy 50. Kwestia jeszcze czy chcesz robić naciąg czy nie?
Avatar użytkownika
czaro
Members
 
Posty: 2224
Dołączył(a): 17 lis 2009, o 16:37
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez BartheZz_3 » 9 lis 2011, o 14:04

czaro napisał(a):Do 15stek chyba najlepszy 50. Kwestia jeszcze czy chcesz robić naciąg czy nie?

Hmm nie wiem jaka mam szerokosc felgi, i na czym polega ten caly naciag, szukalem ale nie znalazlem konkretnych odpowiedzi :wstyd: :wstyd:
Wy sie znacie to podpowiedzcie, ale nie myslalem nawet zeby takie cos zrobic u siebie :-P
R.I.P Mystic B. [*]
Avatar użytkownika
BartheZz_3
Members
 
Posty: 4317
Dołączył(a): 16 cze 2011, o 10:24
Lokalizacja: PMI
Rocznik: 95
Silnik: 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez czaro » 9 lis 2011, o 14:06

BartheZz_3 napisał(a):na czym polega ten caly naciag

Dajesz węższą oponę od felgi i w efekcie opona jest naciągana na felgę. Wpisz sobie chociażby w youtube naciąg opon i pewnie coś Ci znajdzie.
Avatar użytkownika
czaro
Members
 
Posty: 2224
Dołączył(a): 17 lis 2009, o 16:37
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Joker » 9 lis 2011, o 18:16

Ja też mam pytanko :-) Odnosnie sprężyn bo na gwint mnie nie stać jeszcze. Do koła 15'' o profilu 55 nada się obniżenie na sprężynie -40 przód? O tył to nawet nie pytam bo na pewno bedzie tarło. W ogóle opłaca się takie obniżanie na sprężynach czy uskładać kasę na gwint bo czytałem że amortyzatory się bardzo szybko zużywają od takich sprężyn?
Z góry dzięki za odpowiedź :-)
Joker
Gaduła
 
Posty: 508
Dołączył(a): 12 lip 2011, o 10:23
Lokalizacja: z domu;)

Postprzez killah » 9 lis 2011, o 19:22

czaro napisał(a):killah, nie wiem czy to dobry pomysł ale wrzuć może tutaj jeszcze linki z założonych już wcześniej tematów. Bo już tego tyle było, że na wiele pytań w istniejących już tematach można znaleźć odpowiedź.
BartheZz_3 napisał(a):jezeli bede miec auto obnizone -40 przod i tyl to jaki profil opony bedzie najlepszy ??

Do 15stek chyba najlepszy 50. Kwestia jeszcze czy chcesz robić naciąg czy nie?


zobaczymy. a linki wrzucę w wolnej chwili do pierwszego postu. Ogólnie i tak ludzie nie korzystają z opcji szukaj.
killah
 

Postprzez maciej78 » 10 lis 2011, o 08:21

Joker

Odkładaj na gwint :ok:
Szkoda kasy na sprężyny.
A jakie masz dokładnie wymiary opony i felgi ?
Bo trudno coś podpowiedzieć.
Ale myśle żę - 40 nie będzie nigdzie tarło.
Bo jak miałem -40 w variancie to fele 9/16 nie tarły :ok:
Avatar użytkownika
maciej78
Gaduła
 
Posty: 624
Dołączył(a): 17 lut 2011, o 00:40
Lokalizacja: Poznan

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

cron