zawieszenia sportowe - Gwinty/Kit/Sprężyny

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Postprzez strzeliniasty » 16 sty 2012, o 15:07

ja u siebie mam u siebie sprezyny weitech -60 zielone srednioutwardzone ale poprzedni wlasciciel zalozyl je na zwykle amorki a ze od zakupu do dzisiaj zrobilem juz ponad 20tys km amory odmawiaja posluszenstwa - sa juz na wykonczeniu a we wroclawiu niedaleko od mojego miejsca pracy gosciu ma nowe z gwarancja TA-Technix zolte za 190zl/2szt dlatego sie zastanawiam
Avatar użytkownika
strzeliniasty
Members
 
Posty: 2656
Dołączył(a): 9 paź 2008, o 22:42
Lokalizacja: Strzelin / Wrocław

 

Postprzez AdiK__ » 16 sty 2012, o 15:28

strzeliniasty, ja bym bral bez zastanowienia ;)
Avatar użytkownika
AdiK__
Members
 
Posty: 1637
Dołączył(a): 19 sty 2011, o 15:49
Lokalizacja: Sokółka
Rocznik: 2003
Silnik: AVF+
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez MTi » 16 sty 2012, o 19:00

mogł by ktoś odpowiedzieć na moje pytania ? ;p
MTi
Badacz tematu
 
Posty: 291
Dołączył(a): 12 kwi 2011, o 18:41
Lokalizacja: KN-a

Postprzez golf3kg » 1 lut 2012, o 21:58

Witajcie. Kumpel w sobote wymienił sprezyny z serynych na sportowe czerwone -40 przod i tył. Po skreceniu wszystkiego dokładnie sprezyny sa luzne i podczas jazdy słychac stuki. Czy to normalne?? Czy cos nie tak
golf3kg
Czytacz
 
Posty: 72
Dołączył(a): 18 mar 2011, o 22:46
Lokalizacja: kołobrzeg

Postprzez Joker » 25 mar 2012, o 12:50

Chłopaki a da radę przełożyć sprężyny z gwintu np. mts albo fk do tuning arta? To samo z wkladami można zrobić? Korci mnie cena tego zawiasu i mam go praktycznie pod nosem :-) pomóżcie bo koza już się konkretnie przejadła :-P
Joker
Gaduła
 
Posty: 508
Dołączył(a): 12 lip 2011, o 10:23
Lokalizacja: z domu;)

Postprzez Munieck » 27 mar 2012, o 16:38

siema , jakie wkłady będą pasować do gwintu mts technik do mk3 , i gdzie je dostać ?
Munieck
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 21 wrz 2011, o 14:50
Lokalizacja: slask

Postprzez Biały1471 » 7 kwi 2012, o 12:07

witam mam pytanie chce kupić sprężyny obniżające mts 40/35 i założyć na seryjne zawieszenie czy to dobry pomysł ? czy oprócz sprężyn nic nie będę musiał kupować ?
Avatar użytkownika
Biały1471
Badacz tematu
 
Posty: 161
Dołączył(a): 10 kwi 2011, o 16:05
Lokalizacja: VW GRUP Pruszcz Gdanski

Postprzez Poldek » 7 kwi 2012, o 12:52

To bardzo szybko sie skoncza seryjne amorki...
moj-golf/czerwony-mk3-1-6-t34903.html
Mój MK3 RED! Setup na 2012!
Poldek
Fanatyk
 
Posty: 1033
Dołączył(a): 18 kwi 2011, o 22:00
Lokalizacja: Lubin

Postprzez Biały1471 » 7 kwi 2012, o 21:06

ma ktos moze jakies doświadczenie na amorach na serii ??
Avatar użytkownika
Biały1471
Badacz tematu
 
Posty: 161
Dołączył(a): 10 kwi 2011, o 16:05
Lokalizacja: VW GRUP Pruszcz Gdanski

Postprzez PiJey88 » 7 kwi 2012, o 21:20

Biały1471 napisał(a):chce kupić sprężyny obniżające mts 40/35 i założyć na seryjne zawieszenie

na seryjne amortyzatory a nie zawieszenie

40/35 na serii amorach może być, choć padną szybciej niż normalnie, lepiej dołożyć kilka stówek i kupić najtańszy gwint, praktyczniejszy i auto kilku osobowe, jak miałem kit kiedyś to z tyłu siadały dwie spore osoby i koła się chowały w nadkola... tak siadał łatwo, na gwincie nie ma problemu
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Radekb351 » 8 kwi 2012, o 09:51

1. Zakładał ktoś sportowe amortyzatory do seryjnych sprężyn ?
Jak to się spisuje ?
2. Czy gwint ustawiony wysoko szybciej się zużywa?
Avatar użytkownika
Radekb351
Gaduła
 
Posty: 720
Dołączył(a): 12 lut 2011, o 22:53
Lokalizacja: STW

Postprzez PiJey88 » 8 kwi 2012, o 11:41

Radekb351 napisał(a):1. Zakładał ktoś sportowe amortyzatory do seryjnych sprężyn ?
Jak to się spisuje ?

nie założysz, bo amor jest za krórtki a sprężyna z wysoka i momentalnie uszkodzi tłoczysko, poza tym mija sie to z celem, po co zakładać sport amor na miękkiej sprężynie :-?

Radekb351 napisał(a):2. Czy gwint ustawiony wysoko szybciej się zużywa?

nie
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości