zawieszenia sportowe - Gwinty/Kit/Sprężyny

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Postprzez killah » 10 mar 2013, o 21:09

Wiater1992 napisał(a):ale wytne troche nadkole i powinno byc dobrze ;-)


ja bym zaklepał ponieważ:

- odkrywasz metal - może wejść korozja

- w nadkolu łączą się blachy. Jest kilka warstw blachy tam jak się przyjrzysz. Obcinając to możesz doprowadzić do rozwarstwienia połączeń.
killah
 

 

Postprzez Wiater1992 » 10 mar 2013, o 21:11

no w sumie tak ;-)

[ Dodano: 2013-03-12, 22:42 ]
Kolega mi doradził bym ztoczył ten dystans w feldze o pare mm to jest dobry pomysł??? :-?
Avatar użytkownika
Wiater1992
Czytacz
 
Posty: 23
Dołączył(a): 19 lut 2013, o 00:34
Lokalizacja: Kłaczyna

Postprzez VfrymarW » 11 mar 2013, o 00:03

Dzięki za pomoc :zdrowko:
Avatar użytkownika
VfrymarW
Gaduła
 
Posty: 484
Dołączył(a): 16 lip 2010, o 17:59
Lokalizacja: Skępe

Gwint małe pytanko

Postprzez kwiecinb5 » 19 mar 2013, o 14:18

Czy gwint pasuje do vw golf 3 z polo 6n ?
kwiecinb5
Czytacz
 
Posty: 43
Dołączył(a): 20 cze 2011, o 21:43
Lokalizacja: BGT

Postprzez palio » 19 mar 2013, o 14:25

polo 6n można użyć zamiennie z golfem 3 syncro
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Paweu » 19 mar 2013, o 14:34

kwiecinb5 napisał(a):Czy gwint pasuje do vw golf 3 z polo 6n ?


Przód podejdzie tył nie będzie pasował. Tylne amory są za krótkie
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez Karol B. » 20 mar 2013, o 00:00

A ja zapytam trochę z innej beczki... Więc, co sądzicie/wiecie o gwincie marki JOM? Bo zazwyczaj tylko mówi się o TA, MTS. A taki JOM też jest w miarę dobrej cenie --> http://allegro.pl/vw-golf-iii-3-vw-vent ... 65167.html
Avatar użytkownika
Karol B.
Members
 
Posty: 1620
Dołączył(a): 30 lis 2008, o 21:15
Lokalizacja: Podlasie-BSK

Postprzez Paweu » 20 mar 2013, o 00:10

Na forach piszę że JOM jest miększy od mts'a..
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez Karol B. » 20 mar 2013, o 00:28

Więc co może być lepszym wyborem (trwałość+resztki komfortu)? JOM, czy chyba bardziej popularny MTS? :niepewny:
Avatar użytkownika
Karol B.
Members
 
Posty: 1620
Dołączył(a): 30 lis 2008, o 21:15
Lokalizacja: Podlasie-BSK

Postprzez Paweu » 20 mar 2013, o 00:37

A bo ja Ci wiem.

Jest jeszcze FK , AP... no ale to wydate rzędu 1500 zł
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez Opik » 20 mar 2013, o 02:00

mnie to trochę bawi jak ktoś pakuje 195 na 9", nabija w to 4 bary a później narzeka że to przez gwint nie ma komfortu :lol:

kwestia jakie opony do tego wsiądą ;)
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Karol B. » 20 mar 2013, o 08:57

Bardziej chodzi o wytrzymałość w tych samych warunkach pracy :-)
Avatar użytkownika
Karol B.
Members
 
Posty: 1620
Dołączył(a): 30 lis 2008, o 21:15
Lokalizacja: Podlasie-BSK

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości