zawieszenia sportowe - Gwinty/Kit/Sprężyny

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

zmiana zawieszenia

Postprzez dzideus22 » 31 mar 2013, o 21:07

witam wszystkich mam passata b4 kombi i chcem dac mu zawieszenie 60/40 i o to moje pytanie bo mam felgo 205 40 17 czy bedzie tarlo
Ostatnio edytowano 31 mar 2013, o 21:09 przez dzideus22, łącznie edytowano 1 raz
dzideus22
Czytacz
 
Posty: 73
Dołączył(a): 28 sty 2012, o 23:49
Lokalizacja: Legnica

zmiana zawieszenia

 

Postprzez Poldek » 5 kwi 2013, o 19:07

Kupuje gwinta MTS i pytanie brzmi :P jak mam przykrecic gwint abym wiedzial ile np obnizylem -20 -40 -60 jak tym regulowac od czego do czego sie mierzy? :)
moj-golf/czerwony-mk3-1-6-t34903.html
Mój MK3 RED! Setup na 2012!
Poldek
Fanatyk
 
Posty: 1033
Dołączył(a): 18 kwi 2011, o 22:00
Lokalizacja: Lubin

Postprzez Paweu » 5 kwi 2013, o 20:02

Poldek napisał(a):Kupuje gwinta MTS i pytanie brzmi jak mam przykrecic gwint abym wiedzial ile np obnizylem -20 -40 -60 jak tym regulowac od czego do czego sie mierzy?


Po co mierzyć? Skręcasz ile chcesz ..

pomierz serię ..np od rantu błotnika do ziemi .. czy tam od progu do ziemi .. jeśli tak bardzo lubisz bawić się w pomiary.
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez Poldek » 5 kwi 2013, o 20:58

Chodzi mi o to ze pisza tu koledzy na 4rum ile maja auto obnizone i to mnie ciekawi jak to licza ;) wiesz
moj-golf/czerwony-mk3-1-6-t34903.html
Mój MK3 RED! Setup na 2012!
Poldek
Fanatyk
 
Posty: 1033
Dołączył(a): 18 kwi 2011, o 22:00
Lokalizacja: Lubin

Postprzez CHLASTA92 » 27 kwi 2013, o 23:35

Witam potrzebuje odpowiedzi na pytanie
Czy spotkał sie ktoś z zawieszeniem firmy koni na tył o nr. 8040 1062 SPORT
firma robra ale czy to jest taki sam amor jak każdy inny
i czy na to można zakładać sprężyny rzędu -40 bądz -60mm
link do amorów http://mk2vr6.com/board/viewtopic.php?f=28&t=14602
Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment. Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy amen.
Avatar użytkownika
CHLASTA92
Badacz tematu
 
Posty: 161
Dołączył(a): 26 paź 2011, o 20:33
Lokalizacja: Żywocice

Postprzez kazek_134 » 8 lip 2013, o 16:03

Witam.
Mam pytanie wie ktoś jaką długośc mają spreżyny sportowe -40mm, chcę kupić mam pare ofert gdzie nie wiedzą jakie jest obniżenie, i proponuja mi jedynie pomiar długości.
kazek_134
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 15 cze 2012, o 11:05
Lokalizacja: Tarnów

Postprzez kadetmen12 » 11 lip 2013, o 20:47

Witam wszystkich!
Proszę o pomoc bo sam już nie wiem co mam z tym fantem zrobić.
Kupiłem kompletne zawieszenie MTS-technik 60/35. I wszystko było cacy dopóki do samochodu nie weszły 3-4 osoby a już nie mówię o 5tce. Na nierównej drodze tylne opony trą-obydwie ale zauważyłem, że częściej prawa. I tu pojawia się moje pytanie, co z tym mogę zrobić? Często jeżdżę w 3-4 osoby i strasznie mnie to tarcie irytuje, a nie ukrywam że takie obniżenie strasznie się mi podoba :-D Drugie pytanie dotyczy przodu, na większych dziurach jak w jakąś wjadę to też zdarzy się że ociera. Proszę o pomoc w tym temacie bo szukam po internecie ale już mam taki mentlik z tego wszystkiego w głowie, że już sam nic nie wiem..
Chciałem poszukać rozmiarów moich felg ale jedyne co znalazłem z tyłu felg tych tylnych to takie: 8Jx15hz (nie jestem pewny czy tam było hz ponieważ miałem trudność z dostaniem się i sprawdzeniem tych oznaczeń :-( ). Oponki mam 195/50/15. Tylne felgi są troszkę szersze od przednich (niestety nie miałem możliwości sprawdzić oznaczeń na przednich felgach). Wrzucam jeszcze linki z kilkoma fotkami, może w czymś pomogą. :-) Proszę o pomoc!!
http://zapodaj.net/a283ccf03cc4d.jpg.html
http://zapodaj.net/8664acb3c6eec.jpg.html
http://zapodaj.net/30d1178ac8bf6.jpg.html
http://zapodaj.net/f6937a83514f1.jpg.html
Avatar użytkownika
kadetmen12
Berbeć
 
Posty: 20
Dołączył(a): 23 gru 2012, o 14:00
Lokalizacja: Nowy Targ

Postprzez Opik » 11 lip 2013, o 20:51

kadetmen12, zaklepać ranty ;)
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez kadetmen12 » 12 lip 2013, o 18:11

hehe :-D no jeżeli nic innego się nie będzie dało zrobić to pewnie powiem mechanikowi żeby to jakoś ogarnął :luka: A jakieś inne rozwiązania? Może ktoś miał taki problem i go jakoś rozwiązał? :-)
Napisałem do mapeta bo od nich miałem zawieszenie i napisali mi żeby raczej kupić dodatkowe odboje tak więc jak to jest? Jeżeli zamontuję dodatkowe odboje na tył to go podniesie i prześwit będzie większy? Czy jak to działa? :-) bo nie bardzo chcę go podnosić :-( Jak to się ma do zawieszenia jeżeli zamontuję dodatkowe odboje na tył? :-) Jeżeli ktoś może się wypowiedzieć na ten temat i wyjaśnić mi jak to działa to bym był bardzo wdzięczny :-)
Avatar użytkownika
kadetmen12
Berbeć
 
Posty: 20
Dołączył(a): 23 gru 2012, o 14:00
Lokalizacja: Nowy Targ

Postprzez Grzesiek2507 » 12 lip 2013, o 18:15

Bajka ten zdes i klapa :-P


Najlepsze rozwiazanie to rant...najprostsze to gumy w sprezyny, ale to wiesz....niektorzy odradzaja.
Avatar użytkownika
Grzesiek2507
Members
 
Posty: 3684
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 15:12
Lokalizacja: Izbica Kujawska

Postprzez saszelqq » 12 lip 2013, o 19:03

U mnie też tył trze przy 4 osobach, ale to tak delikatnie, trzeba będzie trochę ranty sklepać i nie będzie problemu ;) Myślałem gumowym młotkiem, żeby zbytnio nie poharatać rantu, potem psiknąć jakimś zabezpieczeniem antykorozyjnym i powinno być dobrze. Tylko nie mam sierpów i się boję, że mi na zewnątrz lakier popęka od tego klepania, jak myślicie? A te gumy w sprężyny to między zwoje się wsadza i co? Po prostu mniej się ugina? Może to by było prostsze rozwiązanie, tylko czy dobre? Ale też właśnie nie chciałbym, żeby w górę tył poszedł :P
Avatar użytkownika
saszelqq
Members
 
Posty: 2458
Dołączył(a): 28 lut 2012, o 00:09
Lokalizacja: Białystok
Rocznik: 1981
Silnik: 1.1 GG
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Paweu » 12 lip 2013, o 20:21

saszelqq napisał(a):A te gumy w sprężyny to między zwoje się wsadza i co?


Tak. Wciskasz je między zwoje springa.

saszelqq napisał(a):Po prostu mniej się ugina?


Niby tak.

saszelqq napisał(a):Ale też właśnie nie chciałbym, żeby w górę tył poszedł


Te gumy nie 'rozpychają' sprężyny.. Więc tył auta nie podniesie się.

Osobiście nie bawiłby się w takie coś. Jest trochę informacji nt. jak zaginać ranty nadkoli itp idt. a jeśli tego nie chcesz robić. Może lepiej poszukać twardszych sprężyn, lub gwintu na tył ?
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość