zawieszenia sportowe - Gwinty/Kit/Sprężyny

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Postprzez PiJey88 » 14 sty 2008, o 17:47

im nizszy i twardszy tym mniej pochyla sie na zakretach i jest bezpieczniej porzy wiekszych predkosciach, to samo z hamowaniem
mysle ze -40/-35 to idealne rozwiazanie na polskie drogi, choc mam znajomych co maja -60/-40 i tez nie nazekaja
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

 

Postprzez Imper » 14 sty 2008, o 20:18

hmmm wiec tak plus obnizenia to wyglad no i przyczepnosc nieporownywalna jesli amsz sportowe zaawieszenie otorz samochod nie plywa tylko jest sztywny jak ciagnik rolniczy hehe ja tam lubie tak choc u siebie mam normalne zawieszenie bo naprawde szkoda bebechow i felg na nasze drogi jesli przesadzisz z obnizemiem kazdy prog zwalnijacy stanie sie dla Ciebie koszmarem a ten dzwiek ocierajacego srodkowego tlumika bedzie powodowal kolatanie serca hehe przynajmniej ja tak mam no i jesli obnizasz to musisz utwardzic koniecznie zeby z golfa nie zrobic samochodu dwuosobowego... jesli mialbym wymieniac zawieszenie na sportowe to tylko w wypadku kiedy seryjne by sie juz zuzylo tylok wtedy ale takie ejst moje zdanie pozdro ;-)
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Aro » 14 sty 2008, o 20:28

OBNIŻENIE SAMOCHODU : [plusy i minusy]

+ wzrost sztywności nadwozia
+ redukcja „przechyłu” samochodu na zakrętach, oraz przy nagłym przyspieszaniu i hamowaniu
+ zwiększenie bezpieczeństwa jazdy przy dużej prędkości

- oberwanie spoilerów
- zniszczenie miski olejowej
- uszkodzenie odsłoniętych częsci podwozia
Avatar użytkownika
Aro
VIP
 
Posty: 1328
Dołączył(a): 28 paź 2007, o 10:45
Lokalizacja: Gostynin
Rocznik: 2000
Silnik: 2000
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez chesteroo » 18 sty 2008, o 14:32

Powiem tak- zależy po jakich drogach jezdzisz (w twoim miescie ).Jesli często korzystasz z dobrych drog to naprawde warto.Ja u siebie mialem seryjnie obnizane i bylo super
-super przyczepnosc
-zero bujania
-i ten wyglad..mmmm.

Gorzej jest jak pojawiają sie dziury.wysokie koleiny , tarka itp :cry:

Jesli chodzi o wysokośc to trzeba nauczyc sie jezdzic tzn omijac wysokie krawężniki ,wysokie studzienki ,grzbiety itp.

Wybór należy do CIEBIE :mrgreen:
chesteroo
Berbeć
 
Posty: 1
Dołączył(a): 18 sty 2008, o 13:56
Lokalizacja: Augustów

Postprzez stingeros » 19 sty 2008, o 13:59

ehh szkoda ze razem z niemieckimi samochodami nie mamy niemieckich drog ;-) ...tam do pola maja lepszy asfalt niz my autostrade :mrgreen: ..wiem bo bylem tam pracowac:D
*****************************
VW GOLF MK3 by STINGER
Avatar użytkownika
stingeros
Members
 
Posty: 532
Dołączył(a): 9 wrz 2007, o 12:53
Lokalizacja: Oświęcim

Postprzez qbic1983 » 26 sty 2008, o 20:29

mam obnizone,twarde i nie narzekam (ja nie tylko moja zona mówi że to "taczka :) :-D
qbic1983
Czytacz
 
Posty: 132
Dołączył(a): 26 sty 2008, o 19:48
Lokalizacja: Witnica

zwykłe amortyzatory do sportowych sprężyn

Postprzez pikaro » 18 lut 2008, o 22:09

witam! nie dawno kupiłem sobie sportowe spręzyny do golfa III; czy mogę założyć do nich zwykłe amortyzatory ktore mialem do tej pory czy muszą być raczej specjalne, sportowe
pikaro
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 18 lut 2008, o 22:04
Lokalizacja: susiec

Postprzez PiJey88 » 18 lut 2008, o 22:13

Po 1. zły dział (ale juz przeniosłem)
Po 2. określenie "sportowe sprężyny" nic nie mówi, seryjne amortyzatory mogą być zastosowane do sprężyn obnizających do 40 mm, do niższych juz trzeba mieć amortyzatory z mniejszym skokiem (sprzedawane w zestawach ze spręzynami na allegro)
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez szmergiel » 18 lut 2008, o 22:20

popieram PiJey88 jeśli masz co ś więcej przy glebie niż 40mm to amorek ze zwykłym skokiem będzie pracował na "dobiciu" i szybko padnie.
szmergiel
Berbeć
 
Posty: 19
Dołączył(a): 11 kwi 2007, o 21:50
Lokalizacja: Zduńska Wola

Postprzez pikaro » 18 lut 2008, o 22:45

nie wiem ile dokładnie obniżą samochod te sprężyny, ale raczej nie wiecej niż 40 mm; to chyba powinno byc dobrze
pikaro
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 18 lut 2008, o 22:04
Lokalizacja: susiec

Za niskie zawieszenie

Postprzez sycz » 24 lut 2008, o 17:04

Mam golfa po tuningu ale przedni spojler jest za nisko na nasze drogi około 10cm od jezdni.Jak najtaniej podnieść go o ok 5 cm.
Avatar użytkownika
sycz
Czytacz
 
Posty: 25
Dołączył(a): 24 lut 2008, o 12:55
Lokalizacja: G-dz

Postprzez PiJey88 » 24 lut 2008, o 23:01

zamienić się z kims na zawieszenie ( seria za sportowe )
lub
założyć niską dokładkę pod zdesia (o ile masz wysoką)
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości

cron