zawieszenia sportowe - Gwinty/Kit/Sprężyny

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Postprzez majk83 » 25 mar 2008, o 23:57

A co do tych sprężyn z GTI??
majk83
Czytacz
 
Posty: 73
Dołączył(a): 29 paź 2007, o 16:00
Lokalizacja: Kraków

 

Postprzez wazki21 » 28 mar 2008, o 10:47

Jeżeli lubisz choć trochę komfortu podczas jazdy to nie obniżaj go. I tak już seryjne zawieszenie jest stosunkowo twrade (przynajmniej u mnie). Natomiast jeżeli dla ciebie nie ma znaczenia komfort, to polecam obniżyć go trochę dla poprawienia wyglądu i właściwości jezdnych (jak ktoś wyżej napisał tzw. taczka), z tym, że jak koledzy zaznaczyli powyżej musisz nauczyć sie takim jeżdzić czyli omijać tzw. dziury i inne dziwne zjawiska na naszych polskich drogach. Nie wiem dokladnie, z którego roku masz samochód ale wydaję mi sie, że od roku 94' seryjne sprężyny były bardziej miekkie, ale mogę sie mylić....
wazki21
Czytacz
 
Posty: 100
Dołączył(a): 19 lut 2008, o 15:08
Lokalizacja: OPOLSKIE

Postprzez PiJey88 » 28 mar 2008, o 14:18

wszystko zalezy jakie masz drogi, bo moje auto jest bardzo sztywne i powiem szczerze.... NIE DA SIĘ TYM JEŹDZIĆ na codzień. Moze i fajnie wygląda i super na trase i zakręty szybkie, ale nie praktyczne, niedługo przekładam na zwykłe zawieszenie, moze będzie kiepawo wyglądał, ale przynajmniej będzie się lepiej jeździło

PS:
dodam ze warto przy twardym zaieszeniu zainwestować w rozpórki (przód i tył) bo kielichy pękaja po jakimś czasie (u mnie tak jest), ale ja mam sztywny przód.... :-?
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez mario26 » 28 mar 2008, o 15:12

kolego ja w swojej a3 mam gwintowane zawieszenie,max gleba na lato i ci powiem ze rewelacja,wcale nie jest zlena naszych drogach,da sie przyzwyczaic.plus-bez porownania lepiej wyglada od seri no i przyklejona jest do dogi,kazdy luk czy zakret moj
mario26
Czytacz
 
Posty: 39
Dołączył(a): 27 mar 2008, o 23:37
Lokalizacja: zielona gora

nie warto!!!

Postprzez matejson88 » 29 mar 2008, o 12:01

Witam!ja kupilem sowjego golfika obnzonego z niemiec!na autostrady to takie zawieszenie jest naprawde spoko!Ale po naszych dorgach to pojedzielem nicm tylko miesiac,bo studzienka kanalizacyjna za mocno wystawala!do wymiany byly sanki pod silnikem,misa olejowa,poduszki,mocowanie silnika,smok od oleju oraz dwa wachcze przednie!Takze dla nikogo tego nie radze robic!auto było obnizone zaledwie o 5cm!
matejson88
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 29 mar 2008, o 11:24
Lokalizacja: Białystok

Postprzez imesh86 » 30 mar 2008, o 09:35

Witam!
Mój golfik jest obniżony,ale zawieszenie jakie zostało założone (w Niemczech) jest na zielonych sprężynach- to taki kompromis pomiędzy komfortem a tzw. "taczką" :-)
Przyznam,że na polskich drogach trzeba uważać na liczne niespodzianki,ale generalnie mogę śmiało polecić.
Avatar użytkownika
imesh86
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 19 mar 2008, o 22:24
Lokalizacja: Poznań

Postprzez krzaku » 30 mar 2008, o 12:41

ja posiadam utwardzane amorki o skroconym skoku przod - 60 i tyl - 40 musze powiedziec ze jedyne problemy jakie mam to progi zwalniajace i za wysokie krawezniki :P autko trzyma sie drogi jak przyklejone
Avatar użytkownika
krzaku
Badacz tematu
 
Posty: 288
Dołączył(a): 24 lut 2008, o 13:45
Lokalizacja: Opole

Postprzez bocianek86 » 30 mar 2008, o 15:29

ja również posiadam obniżone i utwardzone zawieszenie Bilstein i śmiało mogę polecić głównym plusem jest to że auto trzyma sie drogi jakby jechało po szynach gdy dołoży się do tego fajne felgi i kapcie. oprócz tego wizual auta zmienia się diametralnie przynajmniej mnie się tak wydaje gdy porównuje inne golfy z seryjnym zawiasem do mojego. a do naszych ulic trzeba się przyzwyczaić ja też dopiero po jakimś czasie nauczyłem sie faktyczni zauważać dziury na drodze. ogólnie polecam ;-)
bocianek86
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 29 mar 2008, o 19:19
Lokalizacja: Bielsko- Biała

Postprzez marek9 » 1 kwi 2008, o 17:03

JA mam amorki Bilstein przy czym tyl od kombi. Sprezyny sportowe obnizajace sporo. Tak przyjechal od niemców. Jezdze poltora roku i postanowilem zmienic na oryginaly. Musialem juz spawac kielich u blacharza .A teraz gumy od kielichow sa do wymiany bo powybijane. Na trasie luxus !!! idealnie trzyma sie drogi. Ale po miejskich ulicach katastrowa. Plastiki trzeszcza kazda dziura to jak by sie w dol wpadlo. Wyglad moze i ok ale komfort 0. JA NIE POLECAM !
Maro
marek9
Czytacz
 
Posty: 41
Dołączył(a): 10 mar 2008, o 22:22
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez MEDIASPORY » 5 kwi 2008, o 09:59

majk83 napisał(a):Panowie a co myslicie o delikatnym przycięciu spręzyn tak zeby golfik był nizej tylko o kilka cm (2-3)?? Jakie są tego wady i zalety?? Nie chce kupowac twardych sportowych sprezyn bo na dziurach mi sie całe auto wytłucze i kazdy plastik bedzie słychac. Teraz mam nowe całe zawieszenie i moj mk3 wygląda jak jakis terenowy, zaczynam sie zastanawiac czy mechanik czegos nie spie..olił :-/ . I ostatnie pytanie czy gdybym założył sprezyny od np. gti to było by troszke niżej niż te sportowe -40 co ich tak pełno na allegro??


A jakie amorki kupiłeś? Bo ja kupiłem na allegro amortyzatory na tył GPD(35zł sztuka) :zabawa:
i okazało się że golfik
jest dużo wyższy :-o
Obrazek

A to po zmianie tych nieszczęsnych GPD na normalne + sprężynki -40mm :-D
Obrazek
Avatar użytkownika
MEDIASPORY
Badacz tematu
 
Posty: 160
Dołączył(a): 28 wrz 2007, o 15:23
Lokalizacja: Chorzów
Rocznik: 1992
Silnik: 1.8
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

-40/40 z golfa 1.9TDI '94rok do 1.8 '93 rok

Postprzez Paffcio » 6 kwi 2008, o 12:40

Czy jesli przeloze sprezyny -40/40 z golfa 1.9TDI '94rok do 1.8 '93 rok beda pasowac ? czy cos jest inaczej ?
Avatar użytkownika
Paffcio
Czytacz
 
Posty: 46
Dołączył(a): 16 lut 2008, o 12:05
Lokalizacja: Radymno

Postprzez Groch367 » 6 kwi 2008, o 12:50

beda
WSZYSCY MAJĄ GOLFA MAM I JA
Avatar użytkownika
Groch367
Badacz tematu
 
Posty: 301
Dołączył(a): 21 wrz 2007, o 21:14
Lokalizacja: Paczków/Wrocław

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości