zawieszenie sportowe

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Postprzez rav7 » 6 lis 2011, o 20:33

wlasnie coraz bardziej sie przekonuje do gwintu ale sie zastanawiam teraz czy jest sens zakladac go na zime...chyba sie wstrzymam do wiosny ;d
a Wy na czym jezdzicie? jakies propozycje co do gwintu?
VW Jest Bogiem, Predkosc nalogiem, Turbo zabawa a rozwaga podstawa...
Avatar użytkownika
rav7
Badacz tematu
 
Posty: 183
Dołączył(a): 25 mar 2011, o 13:16
Lokalizacja: KrK

 

Postprzez czaro » 6 lis 2011, o 20:36

Teraz to nie ma sensu. Możesz sobie kupić ale zakładaj na wiosnę żeby już iść w dół. Ja miałem tuningarta czyli ta technix. Latałem na tym rok czasu, bo auto sprzedałem. Ale przez ten rok nie miałem żadnych problemów z nim. Tylko trzeba pamiętać, żeby dobrze zabezpieczyć gwint.
Avatar użytkownika
czaro
Members
 
Posty: 2224
Dołączył(a): 17 lis 2009, o 16:37
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez rav7 » 6 lis 2011, o 20:53

zabezpieczyc tzn? A mniej wiecej jaka jest zywotnosc gwintu?
VW Jest Bogiem, Predkosc nalogiem, Turbo zabawa a rozwaga podstawa...
Avatar użytkownika
rav7
Badacz tematu
 
Posty: 183
Dołączył(a): 25 mar 2011, o 13:16
Lokalizacja: KrK

Postprzez czaro » 6 lis 2011, o 20:56

Żywotność przypuszczam że taka sama jak innego sportowego zawieszenia. Wiadomo- każda dziura jest wówczas Twoim wrogiem. Więc jak ich nie zaliczasz to i polatasz trochę.
A co do zabezpieczenie to trzeba smarować smarem miedziowym. Niektórzy tak robią na zimę. Ja tak robiłem za każdym razem jak zmieniałem wysokość auta. A ostatnio mi brakło to użyłem smary do łożysk- nim też można. Tylko pamiętaj żeby nie żałować smaru.
Avatar użytkownika
czaro
Members
 
Posty: 2224
Dołączył(a): 17 lis 2009, o 16:37
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez rav7 » 6 lis 2011, o 21:16

i bardzo przydatna rada bo szczerze powiem ze tego nie wiedzialem. Co powiesz o tym? http://motoallegro.pl/vw-golf-iii-vento ... 92506.html zastanawiam sie nad kupnem bo teraz mam dodtakowe fundusze a na wiosne moze byc roznie xD hehe


jeszcze jest cos takiego tylko dziwi mnie cena...podejrzanie niska :) http://motoallegro.pl/zawieszenie-gwint ... 94844.html
VW Jest Bogiem, Predkosc nalogiem, Turbo zabawa a rozwaga podstawa...
Avatar użytkownika
rav7
Badacz tematu
 
Posty: 183
Dołączył(a): 25 mar 2011, o 13:16
Lokalizacja: KrK

Postprzez czaro » 6 lis 2011, o 21:24

Powiem Ci, że jedni chwalą mtsa inni tatechnix. Mniej więcej ten sam przedział cenowy. Ja za pomocą kolegi killah kupiłem z niemcowni i jakoś osiemset parę złotych nam wychodziło z przesyłką z berlina. Z tego co pamiętam to chyba tuningart jest twardszy od mtsa ale to też są zdania podzielone.
Avatar użytkownika
czaro
Members
 
Posty: 2224
Dołączył(a): 17 lis 2009, o 16:37
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez rav7 » 6 lis 2011, o 21:29

A jaki miales zakres obnizenia? Mam 15 195/50 to jak tak wyrownam nadkole z opona to nie bedzie za nisko? Teraz mam zwykle sprezyny poprostu obciete i zaloje tego jak nie wiem co... powyzej 120km/h, zero prowadzenia, trzeba walczyc z autem na drodze... dlatego chce zmienic.
VW Jest Bogiem, Predkosc nalogiem, Turbo zabawa a rozwaga podstawa...
Avatar użytkownika
rav7
Badacz tematu
 
Posty: 183
Dołączył(a): 25 mar 2011, o 13:16
Lokalizacja: KrK

Postprzez czaro » 6 lis 2011, o 21:39

Zakres nie wiem czy nie było do -12 ale pewności nie mam. Ale ja miałem 16stki i opona chowała mi się w nadkole. Zobacz u mnie w temacie. Na przodzie jeszcze z centymetr miałem gwintu żeby iść w dół a na tyle dużo więcej ale fele miałem szerszą od nadkola więc nie było opcji.
Tu masz fotkę na tym samym obniżeniu ale po zmianie na fele 14stki i oponie zimowej 185/60
Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
czaro
Members
 
Posty: 2224
Dołączył(a): 17 lis 2009, o 16:37
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez rav7 » 6 lis 2011, o 21:43

Jak Ci sie tak guma chowa to na zakretach nie dobija o rant nadkola?
VW Jest Bogiem, Predkosc nalogiem, Turbo zabawa a rozwaga podstawa...
Avatar użytkownika
rav7
Badacz tematu
 
Posty: 183
Dołączył(a): 25 mar 2011, o 13:16
Lokalizacja: KrK

Postprzez czaro » 6 lis 2011, o 21:51

Na 16stkach łapałem na dołkach rantów na przodzie- bo tył miałem zaklepany. Te 14stki poszły w momencie sprzedaży auta- kolo nie chciał 16stek bo u niego ponoć nie da się na takim kole jeździć. Na 14stkach jak bym opuścił go ten centymetr to na prostej bym szurał po asfalcie. Jak przejechaliśmy na jazdę próbną już na tych 14stkach to hamując na prostej przy garbkach szurałem po asfalcie. Gościu był z kolegą i mówi czemu po jakiejś drodze z dołami nie pojadę, czy coś z zawieszeniem nie tak? To mu powiedziałem że pojadę gdzie chce tylko jak zawiśniemy to on nas ściąga. No i odpuścił. Na tej glebie nawet na jazdę próbną nie wpuściłem nowego właściciela. Siadł dopiero jak wziąłem kasę i podpisał umowę.
Avatar użytkownika
czaro
Members
 
Posty: 2224
Dołączył(a): 17 lis 2009, o 16:37
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez rav7 » 6 lis 2011, o 21:55

Chyba mnie przekonales do gwintu bo jednak na zime mozna podniesc a u mnie wjechac na osiedle w zimie to masakra bo nie odsniezaja, chyba ze sami mieszkancy ;] Dobra dzieki za te wszystkie info, pomogly w podjeciu decyzji ;D
VW Jest Bogiem, Predkosc nalogiem, Turbo zabawa a rozwaga podstawa...
Avatar użytkownika
rav7
Badacz tematu
 
Posty: 183
Dołączył(a): 25 mar 2011, o 13:16
Lokalizacja: KrK

Postprzez czaro » 6 lis 2011, o 21:59

A nie ma za co. Też kiedyś korzystałem z takich porad.
Avatar użytkownika
czaro
Members
 
Posty: 2224
Dołączył(a): 17 lis 2009, o 16:37
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości