zawieszenie sportowe

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

zawieszenie sportowe

Postprzez balbinka » 29 wrz 2011, o 21:00

Witam na przyszly tydzien bede zakladal zawiesznie sportowe z amorami i mam takie pytanie to nie bedzie przeszkadzalo w zimie? prosze o pomoc bo pierwszy raz zakladam i prosze napisac co i jak.
balbinka
Czytacz
 
Posty: 23
Dołączył(a): 25 wrz 2011, o 20:03
Lokalizacja: kety

zawieszenie sportowe

 

Postprzez siti07 » 9 paź 2011, o 11:42

Wszystko zależy jak bardzo obniżysz. Jak będziesz miał bardzo nisko to często będziesz robił za pług bo jak wiadomo u nas w kraju to zima zawsze drogowców zaskakuje :P Jak obniżysz niedużo to praktycznie nic się nie zmieni. Ja miałem kita -4/-4cm i jeździło mi się jak na serii tylko lepiej się drogi trzymał, potem jak założyłem gwinta i dość mocno posadziłem to cały czas miałem śnieg w zderzaku. Ogólnie nie polecam obniżania auta na zimę, posadź na wiosnę :)
Avatar użytkownika
siti07
Badacz tematu
 
Posty: 164
Dołączył(a): 1 paź 2008, o 23:20
Lokalizacja: Krosno

Postprzez czaro » 9 paź 2011, o 13:32

Uważam jak kolega siti07. Jeżeli kit to na wiosnę. Z gwintem co innego bo go można podnieść.
Avatar użytkownika
czaro
Members
 
Posty: 2224
Dołączył(a): 17 lis 2009, o 16:37
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez matde » 17 paź 2011, o 18:42

Jaki jest orientacyjny koszt wymiany zawieszenia na sportowe 40mm/35mm ze wszystkim?
Słyszałem że będzie trzeba geometrie ustawiać ?
matde
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 17 paź 2011, o 18:39
Lokalizacja: Szn

Postprzez czaro » 18 paź 2011, o 05:08

matde, zawsze przy jakiś zmianach w zawieszeniu lepiej zrobić geometrię.
Jeżeli chodzi o koszt wymiany to za samą przekładkę liczą sobie około 50 zł za amor, czyli około 200 zł. A jeżeli mówiąc za wszystko masz na myśli również zawieszenie to to już zależy od tego co wybierzesz.
Avatar użytkownika
czaro
Members
 
Posty: 2224
Dołączył(a): 17 lis 2009, o 16:37
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez matde » 18 paź 2011, o 16:19

Miałem na myśli wymianę seryjnych części na te:
http://moto.allegro.pl/zawieszenie-spor ... 11442.html

Ktoś tego używa? Nie zależy mi na samym obniżeniu samochodu tylko na poprawieniu prowadzenia. Czy to zawieszenie jest znacznie twardsze od seryjnego i golf w zakretach nie będzie sie tak mocno przechylał? Zmiana w prowadzeniu będzie odczuwalna i warta tych pieniędzy?
matde
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 17 paź 2011, o 18:39
Lokalizacja: Szn

Postprzez czaro » 18 paź 2011, o 17:33

MTS nie jest złą firmą ale nie ma co ich porównywać do koni itd.
Ale powiem Ci szczerze, że do tej kwoty dołożysz 2-3 stówki i masz gwint, więc nie wiem czy to nie jest lepsze rozwiązanie :chytry:
Avatar użytkownika
czaro
Members
 
Posty: 2224
Dołączył(a): 17 lis 2009, o 16:37
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez maciej78 » 19 paź 2011, o 07:12

Kupój gwint.
Bo to z linku niby ok ale...
Apetyt rośnie w miarę jedzenia.
A co potem jak byś chciał bardziej w dół ?
A będziesz chciał napewno :lol:
Avatar użytkownika
maciej78
Gaduła
 
Posty: 624
Dołączył(a): 17 lut 2011, o 00:40
Lokalizacja: Poznan

Postprzez Szyna » 19 paź 2011, o 17:21

ja mam te zawieszenie MTS -40/35 ;) to bylo moje pierwsze i zaluje :/ bo moglem kasy dolozyc i gwint kupic .... po zimie i tak zawita gwint :D
Szyna
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 3 lip 2011, o 16:48
Lokalizacja: Słupsk

Postprzez rav7 » 6 lis 2011, o 16:46

A ja mam do Was inne pytanie, posiadam golfa 1.4 i chcialbym go obnizyc i mam pytanie czy lepiej kupic gwint czy tez moze amorki od GTI i sprezyny obnizajace -80/ -80 i czy wgl pojechaloby to na takim zawiasie? Czekam na wasze rady i opinie :)
VW Jest Bogiem, Predkosc nalogiem, Turbo zabawa a rozwaga podstawa...
Avatar użytkownika
rav7
Badacz tematu
 
Posty: 183
Dołączył(a): 25 mar 2011, o 13:16
Lokalizacja: KrK

Postprzez Paweu » 6 lis 2011, o 18:37

A ja mam do Was inne pytanie, posiadam golfa 1.4 i chcialbym go obnizyc i mam pytanie czy lepiej kupic gwint czy tez moze amorki od GTI i sprezyny obnizajace -80/ -80 i czy wgl pojechaloby to na takim zawiasie? Czekam na wasze rady i opinie :)


Gti siedziało ok 20mm niżej od standardu... Jak założysz do tych amorów springi po -80 to szybko ci padną amortyzatory... :zdziwko:

Wiec jeśli juz chcesz koniecznie -80/-80 to kupuj juz gotowe zestawy czyli Kit...

ale gwinty są obecnie juz w tak śmiesznych (niiskich) pieniążkach ze to je bardziej opłaca sie kupować...

Pozdro.
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez czaro » 6 lis 2011, o 18:37

rav7, ja wszystkim poleciłbym gwint. Jeśli tylko masz wystarczający budżet to gwint jest lepszy, bo na zimę zawsze sobie go podniesiesz a latem niżej i niżej i niżej...
Avatar użytkownika
czaro
Members
 
Posty: 2224
Dołączył(a): 17 lis 2009, o 16:37
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Następna strona

- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot], Majestic-12 [Bot] i 32 gości