Zawieszenie

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Postprzez golfiak » 10 cze 2008, o 17:12

Musze wymienić właśnie końcówkę drążka z prawej strony.
Zaprzyjaźniony diagnosta powiedział, że dam radę sam to zrobić.
Odkręcić i puknąć młotkiem 5kg. Tak powiedział, ale znając życie to tak łatwo nie pójdzie.
Czy ktoś miał przyjemność go wymieniać ?
TDI 1Z 90 KM
Avatar użytkownika
golfiak
Czytacz
 
Posty: 50
Dołączył(a): 12 lut 2008, o 23:11
Lokalizacja: Poznań

 

Postprzez SotoM » 11 cze 2008, o 00:20

DjDiabeł666 napisał(a):Siemka wydaje mi sie ze masz wybite gómy stabilizatora musisz uwazac zeby przy gwałtownym ruszaniu nie cofneło sie koło w tył bo wtedy sprzegło zostanie ci w podłodze aaaa i pamietaj jak bedziesz wymieniał gumy na stabilizatorach kupuj te najtwardsze ;) ;-)

[ Dodano: 2008-02-24, 20:22 ]
Wiecie moze co to moze byc za pukanie? Mam vw golf 3 gti 2.0 benz. podczas jazdy po dziurach strasznie puka w tylnych kołach, na zaktetach jest to samo:/
Wymieniłem juz amortyzatory, łożyska, piasty i nadal puka wiecie co to moze byc??? :-/

to kup i wymień tuleje tylnej belki. ja mam to samo. juz kupiłem tuleje tylko musze znaleźć dzień wolny aby je wymienić

[ Dodano: 2008-06-11, 00:22 ]
golfiak napisał(a):Musze wymienić właśnie końcówkę drążka z prawej strony.
Zaprzyjaźniony diagnosta powiedział, że dam radę sam to zrobić.
Odkręcić i puknąć młotkiem 5kg. Tak powiedział, ale znając życie to tak łatwo nie pójdzie.
Czy ktoś miał przyjemność go wymieniać ?

jasne. zajmuje to maź 10miń roboty

[ Dodano: 2008-06-13, 19:55 ]
rafi1.6 napisał(a):Widze że to dosyć popularne zjawisko w golfach. U mnie ten sam problem w przednim zawieszeniu. Stuka to mało powiedziane.Po równej nawierzchni delikatnie puka ale na dziurach to już wali niemiłosiernie. wymieniłem gumowe łożyska amorków i nic. dalej wali, bardziej z prawej. Czy to może być wina amortyzatora?
kolego prosta sprawa. pojedź w autem na stacje kontroli pojazdów - zaplacisz 50zł i ci zrobia test amortyzatorów i przetrzepia zawieszenie na szarpakach. Cos puka - moga to byc amorki stabilizator , tuleje wahacza sworzeń. końcówka , droązek kier. a mozesz też miec wysypana przekładnie kierowniczą bądź też luz na krzyzaku kolumny kierowniczej.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez golfiak » 13 cze 2008, o 20:36

Czy firma końcóweczki ma znaczenie, bo mam wybór :
- Delphi 31 zeta
- jakiś FAQ czy FAK 33 zeta
- TRW 58 zeta
TDI 1Z 90 KM
Avatar użytkownika
golfiak
Czytacz
 
Posty: 50
Dołączył(a): 12 lut 2008, o 23:11
Lokalizacja: Poznań

Postprzez SotoM » 14 cze 2008, o 00:43

golfiak napisał(a):Czy firma końcóweczki ma znaczenie, bo mam wybór :
- Delphi 31 zeta
- jakiś FAQ czy FAK 33 zeta
- TRW 58 zeta

to bierz delphi dobra firma i długo pojeżdzisz. ja pół roku temu załozyłem właśnie te końcówki i do tej pory na nich latam
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 34 gości