Zawieszenie.

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Postprzez trollu » 5 paź 2012, o 19:27

Krystian1986x napisał(a):Trollu w kazdym Twojej odpowiedzi wyczuwam jakas dziwna ironie,jesli nie masz o czyms pojęcia bądz chcesz sie popisać :zdziwko: i jedynie negować kogoś pomysły to po kiego zalożyłes tu konto?

sry jeżeli Cię uraziłem ale prawda jest taka że takie pomysły jak szybko przychodzą tak jeszcze szybciej się kończą. podać przykłady?
czy mam pojęcie? coś tam wiem i staram się logicznie myśleć.
jak chcesz hydraulikę w golfie to nie ma innej opcji niż zakasać rękawy i zrobić to. niestety nikt nie da Ci gotowego pomysłu bo (chyba) nikt takiego czegoś nie robił. air jest przetartą ścieżką ale jak wygląda sprawa pisałem wyżej i wg mnie nijak ma się to do komfortu
peace
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

 

Postprzez Opik » 5 paź 2012, o 20:15

Z przodu w BX też jest mcpherson, więc teoretycznie mogłoby się udać, z tyłu ma niezależne wahacze wleczone więc już grubsza rzeźba i raczej do zrobienia na zawiasie z syncro
Więc zajmijmy się przodem
Na 99% inna jest długość samych kolumn, więc rzeźba kielichów - grubo i średnio bezpiecznie. Różna długość samych wahaczy, różne rozstawy otworów mocowania - też masa kombinacji. Do samych wahaczy dopasować zwrotnice, półośki, cały napęd - miłej zabawy. BX zapewne ma inny rozkład mas (z czego jest dużo lżejszy od mk III) więc mogłoby się okazać że przód jest za miękki względem tyłu lub odwrotnie.
No i dochodzi cała urocza zabawa z komputerem, sterowaniem, kablami, hydrauliką i połączeniem tego w jedną całość.
To nie są klocki Lego, że zastąpimy dwa elementy takimi z otworkami i nagle mamy idealne miejsce mocowania, samochody nie składają się ze studów niestety
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości