zawieszenie twarde i niekomfortowe

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

zawieszenie twarde i niekomfortowe

Postprzez djkula » 7 kwi 2009, o 16:34

Mialem problem z zawieszeniem juz jak je kupilem bylo twarde i czuc bylo kazda dziure trzaska niemilosernie a na wybojach czuc gluche stuki z tylu. Z racji tego ze mnie to denerwowalo postanowilem wymienic WSZYSTKIE elementy gumowe zawieszenia. Niestety to nic nie pomoglo :( Trzaska z przodu i z tylu najbardziej Co to moze byc amory?? sprezyny ?? Amory maja po 40% jak sprawdzali mi na stacji diagnostycznej.

Auto to golf iii 1.8 gt ABS 90 KM

zawieszenie seryjne
Avatar użytkownika
djkula
Czytacz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 7 maja 2008, o 00:32
Lokalizacja: Polska

zawieszenie twarde i niekomfortowe

 

Postprzez TOMEK 84 » 7 kwi 2009, o 18:32

jaki kolor masz zawiechy amorków i spręzyn :?:
bo może na sporcie jezdzisz a masz jakies gumy pozakładane na spręzyny (między jej zwoje)??
Avatar użytkownika
TOMEK 84
Members
 
Posty: 806
Dołączył(a): 15 lip 2008, o 20:45
Lokalizacja: INOWROCŁAW :)

Postprzez Stealth » 7 kwi 2009, o 18:34

Sprawdź sobie w jakim stanie masz odboje - o ile je masz.
Avatar użytkownika
Stealth
Members
 
Posty: 1366
Dołączył(a): 4 lip 2007, o 14:42
Lokalizacja: Skrzyszów/Ostrów

Postprzez djkula » 7 kwi 2009, o 19:25

Odboje mam nowe a zawieszenie jest standardowe gdyz na poczatku bylo sportowe lecz zmienilem sprezyny na oryginalne z gti :)
Avatar użytkownika
djkula
Czytacz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 7 maja 2008, o 00:32
Lokalizacja: Polska

Postprzez TOMEK 84 » 7 kwi 2009, o 20:17

sprawdz jak są dokrecone bo jak będą miały luz to bedzie pukało stukało i wk...ło he he
Avatar użytkownika
TOMEK 84
Members
 
Posty: 806
Dołączył(a): 15 lip 2008, o 20:45
Lokalizacja: INOWROCŁAW :)

Postprzez djkula » 8 kwi 2009, o 10:13

A ogolnie to amory maja wplyw na takie trzaskanie i gluche stuki szczegolnie z tylu ??
Avatar użytkownika
djkula
Czytacz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 7 maja 2008, o 00:32
Lokalizacja: Polska

Postprzez TOMEK 84 » 8 kwi 2009, o 15:06

jedz na stacje diagnostyczną na szarpaki i na sprawdzenie amorów
napisałes ze Amory maja po 40%
nawet nowe amory nie mają 100% tylko cos koło 90% sprewnosci jesli twoje są sprawne w 40% to je wymien :!: :!: :!:
Avatar użytkownika
TOMEK 84
Members
 
Posty: 806
Dołączył(a): 15 lip 2008, o 20:45
Lokalizacja: INOWROCŁAW :)

Postprzez Golfik1986 » 8 kwi 2009, o 17:30

djkula napisał(a):A ogolnie to amory maja wplyw na takie trzaskanie i gluche stuki szczegolnie z tylu ??

jedz na kanal i zobacz jak wygladaj tuleje tylniej belki mi tesh wala z tylu
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez PiJey88 » 8 kwi 2009, o 17:37

jak masz sprężyny od GTI to będzie twardziej niż na serii z CL/GL
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Radek 24 » 22 lip 2009, o 13:53

Witam, ja w swoim golfiku tez mam to samo na stacji mnie tak wytlukli i niby wszystko ok....ale auto na polskich drogach prowadzi sie jak dylizans kazda dziurke czuje,nic nie puka i nie stuka,na autostardzie i dobrych drogach prowadzi sie elegancko,po prostu moze juz taki urok... :)
radek
Avatar użytkownika
Radek 24
Berbeć
 
Posty: 20
Dołączył(a): 19 lip 2009, o 20:36
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez oizo » 22 lip 2009, o 16:50

Amorki moga stukac jak sa zuzyte mialem tak w pasacie. wymienilem troche ucichlo ale okazalo sie ze jeszcze tuleje z tylu hehe.
oizo
 


- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości