Zawieszenie w AFN-ie- GTI czy zwykłe???

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Zawieszenie w AFN-ie- GTI czy zwykłe???

Postprzez Jake88 » 16 gru 2011, o 15:04

Witam.

Mam zamiar wymienić wszystkie elementy metalowo-gumowe, ale nie wiem czy u mnie jest standardowa zawiecha i takie części:

Czy może GTI:

Z góry dzięki.
Avatar użytkownika
Jake88
Czytacz
 
Posty: 139
Dołączył(a): 13 kwi 2009, o 10:07
Lokalizacja: GRD

Zawieszenie w AFN-ie- GTI czy zwykłe???

 

Postprzez strzeliniasty » 16 gru 2011, o 15:32

Jake88,

patrzac po tej aukcji i po tej tym to masz zestaw taki jak w GTI

ale dla pewnosci skrec kola max w ktoras strone i na wysokosci sworznia zobaczysz lacznik stabilizatora - sa dwa rodzaje i dojdziesz po tym jaki masz zamontowany
Avatar użytkownika
strzeliniasty
Members
 
Posty: 2656
Dołączył(a): 9 paź 2008, o 22:42
Lokalizacja: Strzelin / Wrocław

Postprzez palio » 16 gru 2011, o 15:45

strzeliniasty napisał(a):Jake88,

patrzac po tej aukcji i po tej tym to masz zestaw taki jak w GTI

ale dla pewnosci skrec kola max w ktoras strone i na wysokosci sworznia zobaczysz lacznik stabilizatora - sa dwa rodzaje i dojdziesz po tym jaki masz zamontowany



dokładnie tak. ewentualnie jak masz dostęp do kanału to wejdź pod auto i zmierz średnicę stabilizatora. tak jak kolega napisał juz wcześniej są dwa rodzaje: 17 i 19. w swoim aucie nie dawno zmieniałem i miałem średnice 19mm. tylko, że ja kupiłem poliuretany (cały zestaw na przód).
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez strzeliniasty » 16 gru 2011, o 16:08

palio45 napisał(a):17 i 19


laczniki stabilizatora roznia sie budowa i wygladem

wersje GTI/16V/VR6

<
1.jpg


pozostale:

2.jpg
2.jpg (5.69 KiB) Przeglądane 491 razy
Avatar użytkownika
strzeliniasty
Members
 
Posty: 2656
Dołączył(a): 9 paź 2008, o 22:42
Lokalizacja: Strzelin / Wrocław

Postprzez Jake88 » 16 gru 2011, o 21:21

To ja mam te drugie łączniki, czyli jednak standard.

Dzięki chłopaki.
Avatar użytkownika
Jake88
Czytacz
 
Posty: 139
Dołączył(a): 13 kwi 2009, o 10:07
Lokalizacja: GRD

Postprzez strzeliniasty » 16 gru 2011, o 21:55

Jake88, sprawdzales?? masz pewnosc??

sprawdzajac ten wykaz

<
3.jpg

<
a44e0e2359323b6f.jpg



swiadcza ze masz takie same jak w GTI/16V/VR6
ale jak juz mowilem najlepszy sposob to pod auto i sam zobacz jakie masz
Avatar użytkownika
strzeliniasty
Members
 
Posty: 2656
Dołączył(a): 9 paź 2008, o 22:42
Lokalizacja: Strzelin / Wrocław

Postprzez AdiK__ » 16 gru 2011, o 22:32

W afn na 100% będzie ten drugi który podał kolega strzeliniasty,
Avatar użytkownika
AdiK__
Members
 
Posty: 1637
Dołączył(a): 19 sty 2011, o 15:49
Lokalizacja: Sokółka
Rocznik: 2003
Silnik: AVF+
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Jake88 » 17 gru 2011, o 10:25

strzeliniasty, tak mam ten standardowy, bo sprawdzałem hmmm dziwne.

Łącznik z GTI nawet nie wszedłby na stabilizator z tego co widzę. Mała średnica otworu.

Ale przecież jak wychodziły golfery na 20lecie GTI, to AFN też się zaliczał do tego grona
Widocznie klekot miał standard.

Ale jaja, łączniki mam oryginalne jeszcze :shock: . Niemożliwe, że od nowości, bo teraz mam 332tys km.
Avatar użytkownika
Jake88
Czytacz
 
Posty: 139
Dołączył(a): 13 kwi 2009, o 10:07
Lokalizacja: GRD

Postprzez Piaggio » 17 gru 2011, o 11:12

Silniki AFN wychodziły w dwoch wersjach GT oraz GTI, tak więc w dwoch wersjach zawieszenia. łatwo też to poznać po ilości szpilek mocujących koło, GT-4 szpilki GTI/16V/VR6- 5 szpilek
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez Jake88 » 17 gru 2011, o 11:27

Piaggio napisał(a):Silniki AFN wychodziły w dwoch wersjach GT oraz GTI, tak więc w dwoch wersjach zawieszenia. łatwo też to poznać po ilości szpilek mocujących koło, GT-4 szpilki GTI/16V/VR6- 5 szpilek


Więc wszystko jasne- ja mam 4 szpile.
Avatar użytkownika
Jake88
Czytacz
 
Posty: 139
Dołączył(a): 13 kwi 2009, o 10:07
Lokalizacja: GRD

Postprzez sebo1607 » 24 gru 2011, o 09:52

Piaggio napisał(a):Silniki AFN wychodziły w dwoch wersjach GT oraz GTI, tak więc w dwoch wersjach zawieszenia. łatwo też to poznać po ilości szpilek mocujących koło, GT-4 szpilki GTI/16V/VR6- 5 szpilek


silniki afn były też i w zwykłych wersjach np jocker
Avatar użytkownika
sebo1607
Czytacz
 
Posty: 35
Dołączył(a): 23 gru 2011, o 10:58
Lokalizacja: Łochów

Postprzez PiJey88 » 24 gru 2011, o 11:18

prosta sprawa - rozstaw 4x100 to normalny zestaw, 5x100 to ten z GTI
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Następna strona

- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

cron