Zawieszka 40/40

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Postprzez PabloSBT » 9 cze 2012, o 17:14

a jeśli np ja mam gazowe z przodu to dużo szybciej się wykończy ?? bo wiadomo że krócej będzie pracował bo nie działa w całym zakresie tylko ma pomniejszony skok ale czy da radę wytrzymać chociaż 2 lata na - 40 na standardowym gazowym amortyzatorze :)?

a co do tarcia to raczej nie powinno trzeć bo to jest utwardzona sprężyna :) tak samo myślałem na gwincie że mi będzie trzeć bo na serii było ok 5 cm od nadkola do opony i mi tarło jak jechałem w 5 osób a na gwincie miałem ok 1,5cm luzu jechałem w 5 osób i jeszcze miałem 3 worki kleju i nic nie tarło :D
PabloSBT
Members
 
Posty: 955
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:06
Lokalizacja: TKI | Kielce

 

Postprzez palio » 9 cze 2012, o 17:18

PabloSBT napisał(a):a jeśli np ja mam gazowe z przodu to dużo szybciej się wykończy ?? bo wiadomo że krócej będzie pracował bo nie działa w całym zakresie tylko ma pomniejszony skok ale czy da radę wytrzymać chociaż 2 lata na - 40 na standardowym gazowym amortyzatorze :)?



Myślę, że powinien wytrzymać. U siebie również mam na przodzie standardowe gazowe ponad rok i jak na razie nie widać oznak zmęczenia. Za dwa tygodnie będę miał przegląd to się okaże ile się zużył.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Opik » 10 cze 2012, o 19:51

Siw3k napisał(a):a jakie macie odczucia przy sprężynach -40/-40 na ori amorach w jeździe w 4, 5 osób :?: :?: :?:

205/55, felgi 15x7, et 28, nic nie przyciera nawet w 4/5 + bagaż, ale to pewnie dlatego, że po dołach jeżdżę naprawdę ostrożnie i nie ma szansy dobić ;)
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Siw3k » 11 cze 2012, o 19:52

Opik ja mam u siebie oponki 195/50/15 z przodu koło wystaje za błotnik jakieś 2 do 2,5 cm i kużwa nie wiem jakie et felgi nigdzie nie pisze :wsciekly: mam nadzieję że nie będzie nic wadzić he he :lol:
Moja była Golfina
Przeszłość Peugeot 406
Aktual tored MkIII
Avatar użytkownika
Siw3k
Members
 
Posty: 2181
Dołączył(a): 3 lut 2012, o 15:36
Lokalizacja: CTR
Rocznik: 2002
Silnik: 1.8T
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Opik » 11 cze 2012, o 21:05

na feldze od wewnątrz musi być
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Siw3k » 12 cze 2012, o 07:51

Opik napisał(a):na feldze od wewnątrz musi być

sprawdzałem powinno być od wewnątrz ale nie ma nawet na zewnątrz nie ma :wsciekly:
Moja była Golfina
Przeszłość Peugeot 406
Aktual tored MkIII
Avatar użytkownika
Siw3k
Members
 
Posty: 2181
Dołączył(a): 3 lut 2012, o 15:36
Lokalizacja: CTR
Rocznik: 2002
Silnik: 1.8T
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Opik » 12 cze 2012, o 12:00

musi byc :P
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Siw3k » 12 cze 2012, o 13:51

Opik poważnie nie ma nigdzie przecież ślepy nie jestem :shock: tylko dlaczego nigdzie nie ma :zdziwko:
Moja była Golfina
Przeszłość Peugeot 406
Aktual tored MkIII
Avatar użytkownika
Siw3k
Members
 
Posty: 2181
Dołączył(a): 3 lut 2012, o 15:36
Lokalizacja: CTR
Rocznik: 2002
Silnik: 1.8T
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Opik » 12 cze 2012, o 21:19

jakieś chińskie te felgi jak bez oznaczeń :lol:
może malowane były i farba przykryła lakier? Albo brud z drogi ?
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Siw3k » 25 cze 2012, o 14:19

Opik dowiedziałem się od znajomka że moję koło może mieć et20 lub et15 i sam był zdziwony że na feldze nie ma no i na forum kolega też podobno takie miał i mniej więcej też podawał mi rozmiar w temacie mojej golfiny pisał założyłem springi i tarły mi no i było też za nisko bo często w terenie jeżdżę i je zdjąłem
Moja była Golfina
Przeszłość Peugeot 406
Aktual tored MkIII
Avatar użytkownika
Siw3k
Members
 
Posty: 2181
Dołączył(a): 3 lut 2012, o 15:36
Lokalizacja: CTR
Rocznik: 2002
Silnik: 1.8T
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez tfos » 27 cze 2012, o 00:02

A ja mam pytanie z innej beczki. Warto kupować używane springi? I czy wystarczą one same na amortyzatory z serii (kit trochę drogi, nie mój portfel). Bo patrząc na ceny czasem wydaje się taniej, a czasem o wiele taniej. Na allegro wiszą jedne za 80zł. Po czym poznać, że są styrane?
Początkowo nie chciałem żadnej gleby, ale już wydaje mi się koza, więc jak już wszystko ogarnę z zewnątrz i wewnątrz odpaliłbym go w dół trochę :mrgreen:

Oponki 195/55/15
tfos
Czytacz
 
Posty: 87
Dołączył(a): 11 sty 2012, o 13:34
Lokalizacja: Konin

Postprzez Opik » 27 cze 2012, o 01:40

Przede wszystkim - jeżeli na seryjne amorki to springi maksymalnie -40. Dodatkowo jeżeli używane i nie wiadomo w jakim stanie (bo wyczyścić i pomalować to naprawdę nie problem) może się okazać że zrobiło się z nich już -60 a sztywnością przypominają ołówek Conte. Więc jest ryzyko, jest zabawa.
Używany kit/gwint to trochę inna sprawa, tutaj masz komplet i wiesz że wszystko ze sobą musi pracować, co najwyżej będzie trochę złachane jak spory przebieg.
Nie wiem co chcesz osiągnąć kupując używane sprężyny w takiej cenie, to trochę jakby kupować używane tarcze albo klocki hamulcowe..
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 40 gości

cron