luki34 napisał(a):Czy mógłby mi ktoś przedstawić swoje opinie po używaniu elementów poliuretanowych zawieszenia?
Na poliuretanach czerwonych przejechałem już 10tys. i nadal mają się dobrze - fakt nie sprawdzałem wzrokowo w jakim są stanie. W każdym razie podczas jazdy nic mi nie stuka w zawieszeniu (gwintowane mam). Od zwykłych tulei gumowych i sworzni różnica jest taka, że poliuretan jest bardziej wytrzymalszy niż guma, a przy tym myślę nie jest specjalnie twardszy. W każdym bądź razie sam bym zalecał tym, co chcą założyć gwint bądź sportowe zawieszenie żeby takie elementy zamontować.
Pascal napisał(a):koleś kupił dedykowane do MK3 koloru żółtego a jednak nie pasowały i coś tam docinał
Bo najwidoczniej kupił nie ten rozmiar co trzeba - do MK3 są dwa fi 17 i fi 19 (stabilizator). Jak kupił mniejsze 17 to innej rady nie ma jak docinać (chyba że wymienić na te co trzeba). Z tego co wiem żółte poliuretany są twardsze (wytrzymalsze
) od czerwonych ale tego nie wiem.
Wcześniej zanim kupisz sprawdzić należy suwmiarką średnicę stabilizatora - jak wychodzi ponad fi 18 to trzeba brać fi 19, a jak średnica jest mniejsza niż fi 17 to chyba nie muszę pisać.